Zenhouse Skrevet 8. november 2020 #1541 Del Skrevet 8. november 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er allerede avgjort av skal vi danse-produksjonen at Nate er årets vinner. Anonymkode: 80a77...5a3 Visste ikke at Trump er her inne også og prøver seg.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #1542 Del Skrevet 8. november 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er allerede avgjort av skal vi danse-produksjonen at Nate er årets vinner. Anonymkode: 80a77...5a3 Herregud så paranoid da😂 Til motsetning til dere her inne, så tror jeg faktisk mange liker Nate. Anonymkode: df621...80f 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #1543 Del Skrevet 8. november 2020 Dansingen til Thomas har minnet litt om dansingen til Tore Andre Flo. Flo kom til finalen, så mye er nok tilfeldigheter. Likte Thomas jeg! Jeg synes personlig ikke noe om at dommeren for si hvem de ønsker skal gå videre så lenge folk fortsatt kan stemme. Det kunne de gjort like før avgjørelsen ble lest opp. En annen ting....mye synsing fra meg nå, men dommerpoengene burde avgjort hvem som skulle i duell, så kunne folk stemt på de to parene. Da er det de med best danseferdigheter som går videre. Det er tross alt et danseprogram, selv om det hele er underholdning....og til syvende å sist et trynefaktor program. Håper dette blir siste sesong for en stund. Det er tomt for D-kjendiser og programlederne må byttes ut. Anonymkode: 8edd8...556 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #1544 Del Skrevet 8. november 2020 Man får aldri se stemmene på noen av slike program hvor man stemmer, så tror det er mye at produksjonen styrer. Anonymkode: 0e98a...741 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #1545 Del Skrevet 8. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Man får aldri se stemmene på noen av slike program hvor man stemmer, så tror det er mye at produksjonen styrer. Anonymkode: 0e98a...741 Helt enig i at det nok er mye som styres av produksjonen i slike program. Ting skal virke tilfeldig, men er nok ikke det. Det gjelder sammensetningen av danseparene også. Noen proffdansere får alltid kjendiser som i utgangspunktet bør nå langt, og det er nok ikke tilfeldig det heller. Så at det nærmest er forhåndsbestemt hvem som kommer til finalen ville ikke overraske meg i det hele tatt. Og denne gangen ble det veldig tydelig for oss seere også etter hvordan exiten til Nate ble håndtert... Så SVD er ikke bare underholdning, det er kalkulert underholdning😉🤪 men men de får jo betalt de som er med så da er det vel greit for de fleste.. Anonymkode: 34c3b...5a4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #1546 Del Skrevet 8. november 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Herregud så paranoid da😂 Til motsetning til dere her inne, så tror jeg faktisk mange liker Nate. Anonymkode: df621...80f Selvfølgelig er det mange som liker Nate og at han er topp tre er helt greit det utifra danseprestasjonene. Men TV2 hadde nok ikke regna med at han kom til å ryke så tidlig så da måtte de plutselig endre om på de opprinnelige ‘planene’ sine...😉😉 Anonymkode: 34c3b...5a4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #1547 Del Skrevet 8. november 2020 Hvis det er rigga at Nate skal vinne, så hvorfor trikset de ikke med stemmene da det var stemmetrøbbel? De kunne jo bare sagt at Michael gikk ut og ferdig med det? Anonymkode: ca689...0e8 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #1548 Del Skrevet 8. november 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis det er rigga at Nate skal vinne, så hvorfor trikset de ikke med stemmene da det var stemmetrøbbel? De kunne jo bare sagt at Michael gikk ut og ferdig med det? Anonymkode: ca689...0e8 Fordi stemmetrøbbelet ramma begge to! Og egentlig kun i duellen - men fordi tv2 åpenbart ikke ønsket at noen av de to skulle ryke så da måtte de gjøre ‘tilpasninger’ som ville hindre det - derfor ingen omduell - slik at begge voila ville gå videre..🤷♀️ Ganske gjennomsiktig egentlig, og vel derfor noen av oss syns det blir litt for dumt..😉 Anonymkode: 34c3b...5a4 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caroline91 Skrevet 8. november 2020 #1549 Del Skrevet 8. november 2020 (endret) 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ved å oppfordre dommerne til å være ekstra snille mot han, kun bry seg om seerstemmer de gangene han fikk flest stemmer osv. Anonymkode: 80a77...5a3 Man kan begynne å lure om dette faktisk stemmer når man ser på dommerpoengene hans. Den quickstepen i går synes jeg var helt krise, allikevel får han to 9'ere. Den argentinske tangoen var veldig bra, men i mine øyne ikke verdt 40 poeng. Pasoen forrige lørdag synes jeg også var tam, også fikk han så bra poeng. Derfor kan man jo begynne å lure. Når det er sagt håper jeg at jeg tar feil. Endret 8. november 2020 av Caroline91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #1550 Del Skrevet 8. november 2020 Andreas!! Anonymkode: 760f9...60c 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #1551 Del Skrevet 8. november 2020 5 minutter siden, Jaymie skrev: Sidenote: Det er grunnen til at jeg elsker koreografiene til Rikke. Hun fremhever partneren sin, og fokuserer ikke på seg selv. Nadya gjorde mesteparten i fjor. Nadya er også en av danserne som alltid får kjendiser det forventes vil nå langt...samme som Benjamin....lite tilfeldig det altså... Rikke er superflink og som du sier hun prøver alltid å framheve dansepartneren sin og ikke seg selv👏🏻 Det er såååå synd vi ikke får se proffdanserne i egne koreografier i år - give me Rikke og Tarjei sammen!!! 😍😍 Anonymkode: 34c3b...5a4 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kkkeee Skrevet 8. november 2020 #1552 Del Skrevet 8. november 2020 Heier på Marte uansett. Hun er så skjønn og naturlig 😊 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #1553 Del Skrevet 8. november 2020 Såå vil både semifinalen og finalen gå uten publikum i studio? Og vi får heller ikke se de allerede utstemte parene danse sammen en siste gang i finalen? Får de i det hele tatt lov til å være tilstede nå som de er ute av karantene🤪? Og får de utstemte proffdanserene danse i finalen da eller hva blir underholdningen i år? 🤔 Merker at covid-19 legger en ganske stor demper på denne sesongen...det er jo så mye som ikke er lov dessverre...😌 Anonymkode: 34c3b...5a4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #1554 Del Skrevet 8. november 2020 Håper VIRKELIG Nate ryker neste lørdag, så det blir Marte og Andreas i finalen. Anonymkode: 77344...9ec 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wera1 Skrevet 8. november 2020 #1555 Del Skrevet 8. november 2020 Håper på Nate og Andreas i finale! ✨ 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #1556 Del Skrevet 8. november 2020 1 time siden, kkkeee skrev: Heier på Marte uansett. Hun er så skjønn og naturlig 😊 Enig! Herregud for ei nydelig dame😍 Min ultimate girlcrush! Anonymkode: 6f23d...89f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #1557 Del Skrevet 8. november 2020 Jeg tror også jeg heier på Marte, syns hun var kjempeflink i den argentinske tangoen, spesielt i duellen😍 og ja hun ser også helt fantastisk ut😍 Syns også at dommerene er strengere med henne enn gutta (eller er det bare meg?!) og det er litt irriterende... (...det som dessverre er litt dumt da er at jeg ikke er så begeistra for dansepartneren hennes..🙈 ) Anonymkode: 34c3b...5a4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaymie Skrevet 8. november 2020 #1558 Del Skrevet 8. november 2020 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror også jeg heier på Marte, syns hun var kjempeflink i den argentinske tangoen, spesielt i duellen😍 og ja hun ser også helt fantastisk ut😍 Syns også at dommerene er strengere med henne enn gutta (eller er det bare meg?!) og det er litt irriterende... (...det som dessverre er litt dumt da er at jeg ikke er så begeistra for dansepartneren hennes..🙈 ) Anonymkode: 34c3b...5a4 Det er jo hovedsakelig Benjamins feil at dommerne er så strenge med henne. Han kunne laget bedre koreografier for henne slik at hun slapp å bli hengende etter som en dukke. Men han lager alltid slike høytempo danser (se på sesongene med SE og IR), det hadde vært bedre om han tok hensyn til partner. Marte har stort potensiale og fortjener en partner som kan fremheve dette. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #1559 Del Skrevet 8. november 2020 Noen som vet kjolen Rikke brukte er fra? Dans nr 2. Anonymkode: 80a77...5a3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #1560 Del Skrevet 9. november 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Såå vil både semifinalen og finalen gå uten publikum i studio? Og vi får heller ikke se de allerede utstemte parene danse sammen en siste gang i finalen? Får de i det hele tatt lov til å være tilstede nå som de er ute av karantene🤪? Og får de utstemte proffdanserene danse i finalen da eller hva blir underholdningen i år? 🤔 Merker at covid-19 legger en ganske stor demper på denne sesongen...det er jo så mye som ikke er lov dessverre...😌 Anonymkode: 34c3b...5a4 Det er vel fortsatt lov med 200 på offentlig sted med en arrangør? Anonymkode: 8edd8...556 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå