Gå til innhold

Skal vi danse 2020

Gjest Caroline91

Anbefalte innlegg

Syns den siste dansen til Marte var skikkelig bra og underholdende! Liker også Thomas så godt, men det er nok dessverre hans tur til å ryke nå☺️

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror også Thomas ryker nå. Men veldig synd egentlig, for Rikke er den mest sympatiske danseren der!

Anonymkode: 1c4b6...4b1

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg tror også Thomas ryker nå. Men veldig synd egentlig, for Rikke er den mest sympatiske danseren der!

Veldig synd også siden han endelig begynner å trives på gulvet.

Hadde vært gøy på  se hvor flink han hadde vært uten angsten.

Anonymkode: 77344...9ec

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Neste år håper jeg Rikke får en sterk partner. Det var så fantastisk i fjor da hun danset med Victor. Hun er en så fantastisk danser med nydelig innlevelse. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Jaymie skrev:

Neste år håper jeg Rikke får en sterk partner. Det var så fantastisk i fjor da hun danset med Victor. Hun er en så fantastisk danser med nydelig innlevelse. 

Synes Rikke er så fantastisk! Skulle ønske hun kunne være med hele veien.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magritta

Hvor rettferdig var dagens sending egentlig? Stemte flere ganger på Thomas & Rikke, fikk bare kvitteringsmelding for en av de.. Stemmetrøbbel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Jaymie skrev:

Det samme tenkte jeg! Tenk om hun kunne danset med en skikkelig flink danser, det fortjener hun!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske Thomas gikk videre... Håpet Marte eller Nate skulle ryke i dag.

Anonymkode: 1fb25...de8

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne hatt med Thomas videre, bare for å se om han fortsatte den gode utviklingen. Men, det var mest rettferdig at Marte vant duellen. Men, en mer sympatisk"taper" finner man ikke.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde dette vært et skirenn så hadde nok 4. plassen vært sur, men tipper Thomas er rimelig fornøyd jeg 🤗 Kommer til å savne å se nyyydelige og superflinke Rikke på dansegulvet😍👏🏻

Anonymkode: 34c3b...5a4

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Jenta på brua said:

Ser til min store glede at flere melder om stemmeproblemer på fb.. håper det betyr at Thomas & Rikke får komme tilbake.

I et slikt tilfelle tror jeg faktisk Thomas kommer til å takke nei. Han sa det selv, det ville vært urettferdig om han vant denne. Marte er en bedre danser. Men jeg skulle gjerne sett hvordan han kunne utviklet seg videre.

Anonymkode: 461b5...cc5

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
6 minutter siden, Jenta på brua skrev:

Ser til min store glede at flere melder om stemmeproblemer på fb.. håper det betyr at Thomas & Rikke får komme tilbake.

Skjedde nok bare fordi det var nate den gangen, greit men andre som ryker tydeligvis. Har hatt stemmetrøbbel flere ganger.

Anonymkode: 0e98a...741

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magritta
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjedde nok bare fordi det var nate den gangen, greit men andre som ryker tydeligvis. Har hatt stemmetrøbbel flere ganger.

Anonymkode: 0e98a...741

Ser jo at det blir mer og mer tydelig at Nate er forhåndsbestemt vinner.. Heretter blir det nok Maskorama på nrk for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yeeeeess! De jeg ville skulle gå til semifinalen, gikk til semifinalen(Unnskyld Thomas. Du gjorde det du kunne, men du hadde faktisk ingenting i en semifinale å gjøre)❤️ heia Andreas eller Nate, jeg heier i alle fall på dere!

Anonymkode: df621...80f

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Yeeeeess! De jeg ville skulle gå til semifinalen, gikk til semifinalen(Unnskyld Thomas. Du gjorde det du kunne, men du hadde faktisk ingenting i en semifinale å gjøre)❤️ heia Andreas eller Nate, jeg heier i alle fall på dere!

Anonymkode: df621...80f

Det er allerede avgjort av skal vi danse-produksjonen at Nate er årets vinner.

Anonymkode: 80a77...5a3

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...