Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Caroline91
Skrevet

Jeg stemmer på Andreas og Mai i kveld, og jeg håper så inderlig at de går rett videre❤️

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg slutta å stemme etter at Nate og Michael slapp unna ny duell og begge gikk videre...fordi det bare viser at vi seere ikke har så mye å si som tv2 later som.... Tror det er en god del som er bestemt på forhånd av produksjonen (eller underveis..) og når ingen av de gjenværende deltakerene engasjerer meg sånn veldig så gidder jeg ihvertfall ikke å bruke penger på å stemme... 🤷‍♀️🤪 Men ønsker alle lykke til i kveld😊

Anonymkode: 34c3b...5a4

• Liker 8
Skrevet

Det er forresten en ting som alltid har irritert meg litt og det er når dommerene kommenterer kroppene til kjendisene...altså er det bare jeg som syns det er litt unødvendig og en smule kleint?!? 🙈

Vi ser jo alle at proffdanserene er utrolig flotte og veltrente - og vi skjønner at dans er en krevende sport - men kjendisene kommer jo i ulike aldre og kroppsfasonger...og hvis en slank fin kropp er så viktig for dommerene (at de må kommentere det..) så bør tv2 kanskje endre kriteriene for å bli med på SVD da...?!? Teit at dommerene er med på å skape et unødvendig kroppsfokus spør du meg...

• Liker 15
Gjest Caroline91
Skrevet
1 time siden, Jenta på brua skrev:

Håper Nate & Helene ryker i kveld.

Enig. De røk jo egentlig for flere uker siden. Det stemmetrøbbelet kom først under duellen med Michael. Og jeg tror faktisk at Michael fikk flere stemmer enn Nate. Han slo jo ut Birgit. 

Skrevet

jeg er så lei sutring over at Nate og Helene EGENTLIG røk blablabla! 

Anonymkode: 486f0...3fd

• Liker 9
Skrevet
3 timer siden, Jenta på brua skrev:

Thomas & Rikke

Huff, la nå stakkaren slippe! Han blackouter jo av angst hver gang. Han burde røket for lenge siden. Fyren kan jo ikke danse! 

Anonymkode: df621...80f

• Liker 7
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg er så lei sutring over at Nate og Helene EGENTLIG røk blablabla! 

Hele poenget med stemmesystemet i SVD er jo at seerne skal få være med å bestemme? Og seerne ga Nate og Michael færrest stemmer slik at de havna i duell? Og da blir det jo urettferdig ovenfor de andre deltakerene at det plutselig ikke har noen betydning for tv2 at seerne ikke egentlig stemte de 2 videre... Men gjort er gjort, tv2 får ikke retta opp igjen den feilen uansett nå så... Men folk har da lov til å si sin mening likevel...

• Liker 11
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hele poenget med stemmesystemet i SVD er jo at seerne skal få være med å bestemme? Og seerne ga Nate og Michael færrest stemmer slik at de havna i duell? Og da blir det jo urettferdig ovenfor de andre deltakerene at det plutselig ikke har noen betydning for tv2 at seerne ikke egentlig stemte de 2 videre... Men gjort er gjort, tv2 får ikke retta opp igjen den feilen uansett nå så... Men folk har da lov til å si sin mening likevel...

Jada jeg skjønner greia, men det skrives om hver uke. Kom over det liksom. Slutt å se på da hvis det ødela hele programme for deg, i istedenfor å klage og syte hver eneste lørdag. 

• Liker 8
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Huff, la nå stakkaren slippe! Han blackouter jo av angst hver gang. Han burde røket for lenge siden. Fyren kan jo ikke danse! 

Anonymkode: df621...80f

Slippe? Han har jo sagt i Dansebobla at han begynt å trives.

Anonymkode: 80a77...5a3

• Liker 12
Skrevet
5 minutter siden, Jenta på brua skrev:

Flere som har problemer med sumo?

Alltid, derfor ser jeg kun på direkten. 

• Liker 3
Skrevet

Samme for meg hvem som kommer til semifinale, finale og vinner. Ønsker bare ikke at Nate er en av de!

Anonymkode: 8edd8...556

• Liker 9
Skrevet

Thomas bare står der også danser Rikke rundt han. Han hadde vel 3 grunntrinn som han gjorde et par ganger. Det der hadde jeg klart og. 

• Liker 6
Skrevet

FOR en forvandling på Thomas!

Han er definitivt den med mest progresjon.

Anonymkode: 77344...9ec

• Liker 12
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Seriøst? Han danser jo knapt. At han smiler og er løsere i skuldrene og ser mindre nervøs ut er jo ikke danseprogresjon.

• Liker 10
Skrevet

Har Thomas piercing i niplene?? Haha. 

Anonymkode: 98aaf...51c

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han har forbedret seg, men definitivt ikke den med mest progresjon. Han ligger fremdeles langt bak de andre og bør ryke i dag selv om han har en fin personlighet. 

• Liker 4
Skrevet

De har sagt flere ganger at det er semifinale i dag, samtidig som Katrine sier det er to uker til en vinner skal kåres. Blander de semifinale og det å kåre semifinalister? Semifinale er jo det siste som skjer før finalen, så det er jo ikke i dag hvis finalen er om to uker. Semifinalistene skal derimot kåres i dag.

Anonymkode: 89951...10b

• Liker 2
Skrevet

Nervøs gjeng i dag syns jeg... Thomas dansa ikke til 7’ere og Nate ikke til 9’ere for å si det sånn...

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...