Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
20 minutter siden, Anki- skrev:

Sånn utenom det, så synes jeg at dette er den dårligste sesongen av Skal vi danse.

Ja virkelig, det er helt sant. Jeg husker jeg tenkte i starten at dette var spennende fordi alle sammen virket jevnt gode. Var liksom ingen som stakk seg sykt bra ut slik som f.eks Jørgine og andre som har vært topp tre tidligere år. Men da vi kom halvveis så forsto jeg jo at disse ikke er jevnt gode - de er jevnt dårlige alle sammen. Spenningen er forsåvidt der, for flere år har man nesten kunne spådd vinneren - iallefall finaleparene. Og det er jo ikke alltid gøy. 

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns det var litt rart at de ble spurt på sendinga om "Ja, Helene, hvordan er det egentlig å danse med Nate?" Og hun sa "det er en utfordring/litt vanskelig" et eller annet sånt, og "vi har hatt våre konflikter for å si det sånn". Huff, kjipt om de misliker hverandre! 

Anonymkode: 07045...c1b

Neida helt sikker på at de ikke misliker hverandre😉 men de har den type søsken kjemi og ingenting av type romantisk kjemi - og med tanke på hvor mye fuzz media har  prøvd å lage om at de er forelska etc så syns jeg bare det er ekstremt moro😂😂 Føler TV2 har bomma en smule med parene de nok håpet å spleise i årets sesong...😉🤪

Anonymkode: 34c3b...5a4

• Liker 3
Skrevet
På 1.11.2020 den 13.13, AnonymBruker skrev:

Denne sesongen sammenligner en jo rullestoldanser med en som kan bruke hele kroppen i dansen. Er det mer rettferdig da å sammenligne/gi karakter?

Anonymkode: 00f95...b9b

Nah hverken Nate eller Birgit er dansere fra tidligere så ja de kan gjerne sammenlignes tross at en sitter i rullestol. Dans er mye forskjellig, ikke bare fotarbeidet som teller. 
Men Cengiz var allerede en veldig dyktig danser før SVD så han hadde jo sine fortrinn ift de som aldri har dansa... 

PS! Bare så det er sagt, Cengiz var en av mine favoritter, utrolig flink💕 

• Liker 1
Skrevet

Sååå i morra er det kvartfinale - hvem håper dere å se i semifinalen neste lørdag? 
De skal selvfølgelig få sjansen til å vise seg fram i morra (og kanskje endrer jeg mening..) men pr nå så ønsker jeg at Andreas og Marte går videre🤗 

Syns dommerene favoriserer Nate en smule (kommentarer om å se bort fra feil fotarbeid hos han...mens andre blir pirket på fotarbeidet hele tida..hm🤔 + kjemien mellom han og Helene må bli bedre!!🤞🏻) og ja jeg syns fortsatt det var irriterende (og urettferdig) at han og Michael slapp omduell...not fair game tv2🤷‍♀️)

Ellers unner jeg egentlig Thomas en pallplass, men tror ikke han blir lei seg over en 4.plass heller😉🤪

• Liker 8
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sååå i morra er det kvartfinale - hvem håper dere å se i semifinalen neste lørdag? 
De skal selvfølgelig få sjansen til å vise seg fram i morra (og kanskje endrer jeg mening..) men pr nå så ønsker jeg at Andreas og Marte går videre🤗 

Syns dommerene favoriserer Nate en smule (kommentarer om å se bort fra feil fotarbeid hos han...mens andre blir pirket på fotarbeidet hele tida..hm🤔 + kjemien mellom han og Helene må bli bedre!!🤞🏻) og ja jeg syns fortsatt det var irriterende (og urettferdig) at han og Michael slapp omduell...not fair game tv2🤷‍♀️)

Ellers unner jeg egentlig Thomas en pallplass, men tror ikke han blir lei seg over en 4.plass heller😉🤪

Håper Nate ryker i morgen!

Anonymkode: 77344...9ec

• Liker 14
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper også nate ryker. Han har jo allerede røket for mange uker siden.

Anonymkode: 0e98a...741

• Liker 14
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor?? Han er jo den beste danseren av dem alle🤔 Nei, gi meg Nate og Andreas i finalen, takk😄

Anonymkode: ca970...85e

• Liker 5
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor?? Han er jo den beste danseren av dem alle🤔 Nei, gi meg Nate og Andreas i finalen, takk😄

Synes Andreas og Marte har utvikla seg mye mer enn Nate gjennom sesongen jeg? Nate har rytme og er god til å danse ja, men er han den beste? Nope ikke etter min mening🤷‍♀️ men han kan jo fortsatt overbevise stort i morra da.....

• Liker 11
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Smaken er jo forskjellig 😊

Anonymkode: 0e98a...741

• Liker 2
Skrevet

Jeg har heiet og stemt på Thomas, men nå synes jeg han har kommet langt nok, det må skje en stor forbedring av danseferdigheten hans skal han bli blant  topp tre. Kommer til å heie på Andreas heretter, hvis han fortsetter framgangen.

• Liker 3
Skrevet

I morgen kan godt Marte eller Thomas ryke. Ingen av dem er gode dansere. Marte går bare heseblesende etter partneren sin og prøver så hardt hun kan å følge etter, imens Thomas bare vil synke ned i jorda istedenfor å danse. Jeg eg sikker på at han vil ryke også :P 

Andreas og Nate i finalen❣️

Anonymkode: df621...80f

• Liker 5
Gjest Caroline91
Skrevet

Jeg håper Nate ryker i morgen. Jeg synes  han har minst progresjon av de som er igjen. Han er god til å danse alene, men ikke pardans. Han blir favorisert av dommerne, og av TV2. Merker at på Dansebobla er det ALLTID mest med han. Akkurat det kan han jo ikke noe for selvfølgelig. 

Og jeg er også litt irritert over at de løste stemmetrøbbelet på en så dårlig måte. Har hørt en del rykter om at både deltagerne og crewet synes det var en dårlig løsning. 

Skrevet
43 minutter siden, Caroline91 skrev:

Jeg håper Nate ryker i morgen. Jeg synes  han har minst progresjon av de som er igjen. Han er god til å danse alene, men ikke pardans. Han blir favorisert av dommerne, og av TV2. Merker at på Dansebobla er det ALLTID mest med han. Akkurat det kan han jo ikke noe for selvfølgelig. 

Og jeg er også litt irritert over at de løste stemmetrøbbelet på en så dårlig måte. Har hørt en del rykter om at både deltagerne og crewet synes det var en dårlig løsning. 

Enig i at Nate blir favorisert av dommerene og TV2 - og selv om det ikke er hans skyld så er det irriterende for oss som ikke har han som åpenbar favoritt!

Og ja det er tydelig å se at han er en favoritt når en ser Dansebobla, han får mye fokus der.. Når 2 (ufortjent) måtte ryke fordi Nate fikk komme inn igjen så var det ikke de som fikk fokuset i bobla, men Nate - både pga han fikk komme inn igjen og fordi han fikk 10’ere for dansen... Selvfølgelig ikke hans skyld (og jeg har ingenting i mot Nate, syns han virker kul) men det blir så tydelig at Tv2 vil ha han der...og da føles liksom ikke denne konkurransen helt fair...🤷‍♀️

• Liker 5
Gjest Caroline91
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig i at Nate blir favorisert av dommerene og TV2 - og selv om det ikke er hans skyld så er det irriterende for oss som ikke har han som åpenbar favoritt!

Og ja det er tydelig å se at han er en favoritt når en ser Dansebobla, han får mye fokus der.. Når 2 (ufortjent) måtte ryke fordi Nate fikk komme inn igjen så var det ikke de som fikk fokuset i bobla, men Nate - både pga han fikk komme inn igjen og fordi han fikk 10’ere for dansen... Selvfølgelig ikke hans skyld (og jeg har ingenting i mot Nate, syns han virker kul) men det blir så tydelig at Tv2 vil ha han der...og da føles liksom ikke denne konkurransen helt fair...🤷‍♀️

Så fint å høre en som er helt enig med meg! Det at dommerne forrige uke sa at de bare overså feilene han gjorde med fotarbeidet synes jeg var skikkelig teit. 

Skrevet
4 timer siden, Caroline91 skrev: 

Skjønner godt om de som røk ut (Siri&Agnethe med dansepartnere) ble irriterte over måten dette ble løst på. Det ble helt feil at Nate og Michael ikke måtte duellere på nytt. Det er jo det eneste som hadde vært rettferdig. De to fikk minst stemmer og da burde tom TV2 skjønt at dette ville vært det eneste rettferdige, men neida.. Så det er nok mye spill i kulissene som vi ikke vet om 🤷‍♀️

• Liker 8
Gjest Magritta
Skrevet
9 minutter siden, Caroline91 skrev:

Skal dere stemme i kveld? 

Ja.

Gjest Caroline91
Skrevet
1 minutt siden, Jenta på brua skrev:

Ja.

Hvem stemmer du på? :)

Gjest Magritta
Skrevet
3 minutter siden, Caroline91 skrev:

Hvem stemmer du på? :)

Thomas & Rikke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...