AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #1401 Skrevet 1. november 2020 SVD er et underholdningsprogram. Det er ikke Norges beste kjendisdanser som kåres, det er rett og slett den folk liker best og som får de fleste stemmene i finalen. Det betyr at det ikke nødvendigvis er den beste danseren som vinner, og det er da helt greit? Syns nå jeg da. SVD var mer en dansekonkurransen de første årene, nå er det mest show og moro. It is what it is😉 Anonymkode: 34c3b...5a4 7
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #1402 Skrevet 1. november 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Se hvordan det KAN gjøres https://www.tv2.no/v/1236192/ Anonymkode: 0e98a...741 Ikke glem at Cengiz faktisk ER danser da!! Kanskje ikke helt rettferdig å sammenligne en mer eller mindre proff danser med en amatør... Anonymkode: 34c3b...5a4 5
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #1403 Skrevet 1. november 2020 Det har vel aldri vært så dårlig nivå på de 4 siste danserne som det er i år. Eneste som bør vinne nå er Andreas. De andre er middelmådige. Anonymkode: 8edd8...556 17
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #1404 Skrevet 1. november 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, sant det. Mente å huske at det hadde vært en til etter Margrethe Røed, ja. Aldri tenkt på det å ha god hukommelse som trist før og tenker vel fortsatt ikke det. Var for øvrig ikke meg som sa at jeg ikke ønsker å se gravide deltakere, kommenterte bare at det stemte at noen har vært det. Anonymkode: 581dd...ffe Og Ida Maria var også gravid da hun deltok🤗 Synes det bare er fint at gravide kan vise andre kvinner at å være gravid er ingen hindring! Anonymkode: df621...80f 5
Prelunia Skrevet 1. november 2020 #1405 Skrevet 1. november 2020 (endret) 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Lei av at kostymer, sminke og show er i fokus. Husker godt første sessong, Katrine og Bjørn danset sammen og var glad i å drive med løft, og de fikk beskjed om å fokusere på dans og ikke bare drive med løft. Anonymkode: 760f9...60c Enig. Lurer litt på om Thomas egentlig ville ryke ut , virket sånn på noe av det han sa. Endret 1. november 2020 av Prelunia 5
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #1406 Skrevet 1. november 2020 13 minutter siden, Prelunia skrev: Enig. Lurer litt på om han egentlig ville ryke ut , virket sånn på noe av det han sa. Det tror jeg også. Forstår ikke hvorfor folk stemmer på han. Han er dårlig til å danse og ønsker ikke å være med lengre. Michael var en mye bedre danser enn han så han burde ryke før Michael. Anonymkode: 026c9...a73 5
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #1407 Skrevet 1. november 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke glem at Cengiz faktisk ER danser da!! Kanskje ikke helt rettferdig å sammenligne en mer eller mindre proff danser med en amatør... Anonymkode: 34c3b...5a4 Denne sesongen sammenligner en jo rullestoldanser med en som kan bruke hele kroppen i dansen. Er det mer rettferdig da å sammenligne/gi karakter? Anonymkode: 00f95...b9b 4
Gjest Blondie65 Skrevet 1. november 2020 #1408 Skrevet 1. november 2020 Thomas er en flink danser men en dårlig showman. Det han leverte i pardansen er det beste han har levert - det er tydelig at det å kle seg ut hjelper å påta seg en rolle. Min soleklare favoritt er nå Andreas.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #1409 Skrevet 1. november 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Helt enig 😊 Det er ikke de helt store dansetalentene med i år, men det var skikkelig gøy å se hva Birgit og Philip fikk til. Veldig imponerende av dem begge, og det hadde virkelig vært moro å se hva de hadde fått ut av halloween 😄 Anonymkode: e9fad...d96 Tror nok det var bestemt at Birgit ikke skulle være med lenger, for i går var det utslagskonkurranse og dansen var Jive, noe jeg mener å huske det også har vært tidligere. En rullestolbruker hadde ikke hatt noe å stille opp med, da det viktigste i den dansen dreier seg om "fotarbeidet". Jeg stiller meg undrende til at hun var på topp forrige lørdag, kom i duell og ble slått ut. Har ingen tro på denne stemmegivingen mer. Men uansett, hun fikk vist nydelig dans for rullestolbrukere, og det var nok planen. Dersom TV2 stiller opp med et "skal vi danse"-program kun for rullestolbrukere, så skal jeg vurdere å følge det... Anonymkode: 00f95...b9b 7
Gjest Maxwell Skrevet 1. november 2020 #1410 Skrevet 1. november 2020 Har gått over fra Thomas til Andreas som favoritt. Håper han vinner!
Plengionika Skrevet 2. november 2020 #1411 Skrevet 2. november 2020 16 timer siden, Paranøtt skrev: Har gått over fra Thomas til Andreas som favoritt. Håper han vinner! Tenk deg de to i en finale da! Hvis det hadde vært tilfelle hadde jeg faktisk vært veldig usikker på hvem som hadde vunnet. Andreas er den beste danseren i mine øyne, men tror Thomas får veldig mange synpatistemmer. Det er noe likandes med han. Andreas har jo ligget på bunn flere ganger, det har aldri Thomas. Blir veldig nysgjerrig på hvordan publikul stemmene faktisk funker. 3
Gjest Caroline91 Skrevet 2. november 2020 #1412 Skrevet 2. november 2020 Synes IKKE Nate er noe flink i det som Skal vi danse faktisk handler om, altså pardans. Han er utrolig god til å danse alene, men synes han skuffer i pardansene.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #1413 Skrevet 2. november 2020 37 minutter siden, Caroline91 skrev: Synes IKKE Nate er noe flink i det som Skal vi danse faktisk handler om, altså pardans. Han er utrolig god til å danse alene, men synes han skuffer i pardansene. Enig. Han har rytme i kroppen men er ikke spesielt god ellers. Anonymkode: 0e98a...741 12
*Emma* Skrevet 2. november 2020 #1414 Skrevet 2. november 2020 Jeg syns Nate er kjempe flink til å danse, men selvom jeg ikke kan noe om dans så forstår jeg veldig godt hva dommerne mener når de sier at det ofte mangler noe i samspillet mellom ham og Helene. At han også må trene på å være en god partner. Jeg føler at han på en måte "danser for seg selv" og at hun bare er en rekvisitt, mens de andre parene mer er par.... (Klønete forklart.) Men av de som er igjen syns jeg likevel han er desidert best 5
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #1415 Skrevet 2. november 2020 Nate har kanskje best naturlig rytme av de som er igjen, men jeg har sagt det hele veien at han og Helene har veldig lite kjemi når de danser sammen. Det var jo veldig mye fokus på om de to ville bli kjærester i starten siden de hadde så god kjemi (utenfor dansegolvet da regner jeg med..) så kanskje de rett og slett syns det er litt kleint og ikke klarer helt å være naturlige sammen..?! Sikkert ikke lett å framtvinge en naturlig kjemi heller🤔 tenker at enten er den der eller så er den der ikke...🤷♀️ Anonymkode: 34c3b...5a4 4
Gjest Maxwell Skrevet 2. november 2020 #1416 Skrevet 2. november 2020 4 timer siden, Plengionika skrev: Tenk deg de to i en finale da! Hvis det hadde vært tilfelle hadde jeg faktisk vært veldig usikker på hvem som hadde vunnet. Andreas er den beste danseren i mine øyne, men tror Thomas får veldig mange synpatistemmer. Det er noe likandes med han. Andreas har jo ligget på bunn flere ganger, det har aldri Thomas. Blir veldig nysgjerrig på hvordan publikul stemmene faktisk funker. Ja, jeg synes Thomas egentlig har danset bra. Han var av de beste i starten, men så har noen av de andre nådd han igjen. Sånn er det jo ofte i skal vi danse. Men han er ihvertfall av de modigste deltakerne i år. Synes Andreas har blitt bedre og bedre til å danse. Han var ikke av de beste i starten. Hadde vært spennende hvis de to kom til finalen, ja.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #1417 Skrevet 2. november 2020 7 timer siden, Caroline91 skrev: Synes IKKE Nate er noe flink i det som Skal vi danse faktisk handler om, altså pardans. Han er utrolig god til å danse alene, men synes han skuffer i pardansene. Dansingen gjenspeiler personligheten hans...i hvert fall det som kommer igjennom tv-skjermen. Me, myself and I. Sorry, men neste lørdag er det hans tur til å ryke ut. Anonymkode: 8edd8...556 18
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #1418 Skrevet 3. november 2020 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Nate har kanskje best naturlig rytme av de som er igjen, men jeg har sagt det hele veien at han og Helene har veldig lite kjemi når de danser sammen. Det var jo veldig mye fokus på om de to ville bli kjærester i starten siden de hadde så god kjemi (utenfor dansegolvet da regner jeg med..) så kanskje de rett og slett syns det er litt kleint og ikke klarer helt å være naturlige sammen..?! Sikkert ikke lett å framtvinge en naturlig kjemi heller🤔 tenker at enten er den der eller så er den der ikke...🤷♀️ Anonymkode: 34c3b...5a4 Jeg syns det var litt rart at de ble spurt på sendinga om "Ja, Helene, hvordan er det egentlig å danse med Nate?" Og hun sa "det er en utfordring/litt vanskelig" et eller annet sånt, og "vi har hatt våre konflikter for å si det sånn". Huff, kjipt om de misliker hverandre! Anonymkode: 07045...c1b 4
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #1419 Skrevet 3. november 2020 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Dansingen gjenspeiler personligheten hans...i hvert fall det som kommer igjennom tv-skjermen. Me, myself and I. Sorry, men neste lørdag er det hans tur til å ryke ut. Anonymkode: 8edd8...556 Helt enig. Blir for mye. Anonymkode: 0e98a...741 6
Anki- Skrevet 3. november 2020 #1420 Skrevet 3. november 2020 Håper helt klart at Thomas Alsgaard ryker ut som neste, han er den dårligste av de som er igjen. Håper på at Nate og Andreas kommer til finalen. Sånn utenom det, så synes jeg at dette er den dårligste sesongen av Skal vi danse. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå