AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #901 Del Skrevet 13. oktober 2020 På 11.10.2020 den 21.02, AnonymBruker skrev: Rullestolhets? Krenka av rullestol? Er vel ingen som er krenka av det her? Krenking blir slengt litt mye rundt spør du meg. Husk at det faktisk er en dansekonkurranse, ellers hadde det vel ikke vært dommere der heller? Poenget er at alle får ting de må jobbe med videre (fotarbeid blant annet) og lave poeng selv om de utvikler seg masse, mens Birgit kun får skryt. Ja, ho er flink ho også, men ser liksom ingen framgang, det blir litt likt for meg.. Og så fort Egor sa ett eller annet som Birgit måtte jobbe med forrige lørdag, så buet alle i publikum. Det synes jeg blir feil. Da burde de bue hver gang noen får konstruktiv kritikk da. Anonymkode: eef88...99c Det er et UNDERHOLDNINGSPROGRAM 😄 Hvis det hadde vært en seriøs konkurranse som kun gikk på ferdighet kunne ikke seerne fått være med på stemmegivning, og dommerpanelet hadde bestått av 4 kvalifiserte personer (nå er det 3 dommere og en "fargeklatt" som stemmer litt i det blå, og som sier så mye dumt at jeg må holde for ørene med jevne mellomrom 😄). Ta programmet for hva det er, eller slutt å kast bort tiden med å se på hvis det bare skaper frustrasjon..... Birgit har forresten fått tilbakemeldinger om hva hun må jobbe med, og hun har forbedret seg. Å klare og få rumba til å se ut som rumba, med rullestol, det er faktisk en sterk prestasjon. Virkelig imponert over partneren hennes også. Anonymkode: e9fad...d96 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2020 #902 Del Skrevet 13. oktober 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Klarer ikke helt nate jeg. Og det har ingen ting med fargen å gjøre. Virker så eplekjekk og selvsentrert. Synes skal vi danse i år er det kjedeligst siden starten i 2006. Anonymkode: 0e98a...741 Helt enig. Han er ikke min favoritt heller. Og det har ingenting med hudfarge å gjøre, fyren er nordk så godt som noen andre. Han blir bare for mye. Høylydt, vil være midtpunkt, fjaser og virker til tider litt useriøs. For meg blir han litt for høy på seg selv. Rytme i kroppen som bare det, men håper ikke han vinner. Anonymkode: 8edd8...556 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #903 Del Skrevet 16. oktober 2020 Jeg husker at dommerne var mye strengere med hun kortvokste SV politikeren enn de er mot Birgit. Enda hun politikeren også hadde utfordringer i forhold til hennes diagnose. Kanskje hele handicap norge skal få bli med i Skal vi danse. Lurer på hva dommerne hadde sagt til Cato Zahl Pedersen om han var med. Anonymkode: ebdb9...cb9 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #904 Del Skrevet 16. oktober 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg husker at dommerne var mye strengere med hun kortvokste SV politikeren enn de er mot Birgit. Enda hun politikeren også hadde utfordringer i forhold til hennes diagnose. Kanskje hele handicap norge skal få bli med i Skal vi danse. Lurer på hva dommerne hadde sagt til Cato Zahl Pedersen om han var med. Anonymkode: ebdb9...cb9 Cato zahl Pedersen har vært med og røyk ut som nummer to https://www.tv2.no/a/3298843 Anonymkode: 0e98a...741 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #905 Del Skrevet 16. oktober 2020 59 minutter siden, AnonymBruker said: Kanskje hele handicap norge skal få bli med i Skal vi danse. Lurer på hva dommerne hadde sagt til Cato Zahl Pedersen om han var med. Anonymkode: ebdb9...cb9 Eneste kriteriet for å være med er at du er kjendis. For å vinne må du kunne danse til deg noen dommerpoeng, men først og fremst bli godt likt av publikum slik at de gidder å stemme. Dette er ikke en ren dansekonkurranse. Anonymkode: eab67...df9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #906 Del Skrevet 16. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Cato zahl Pedersen har vært med og røyk ut som nummer to https://www.tv2.no/a/3298843 Anonymkode: 0e98a...741 Da var nok dommerne strengere med han enn de er med Birgit. Anonymkode: ebdb9...cb9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #907 Del Skrevet 16. oktober 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da var nok dommerne strengere med han enn de er med Birgit. Anonymkode: ebdb9...cb9 Helt klart mye strengere på den tiden.. Anonymkode: 0e98a...741 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #908 Del Skrevet 16. oktober 2020 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eneste kriteriet for å være med er at du er kjendis. For å vinne må du kunne danse til deg noen dommerpoeng, men først og fremst bli godt likt av publikum slik at de gidder å stemme. Dette er ikke en ren dansekonkurranse. Anonymkode: eab67...df9 Tidligere var de mye strengere. Anonymkode: 0e98a...741 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caroline91 Skrevet 16. oktober 2020 #909 Del Skrevet 16. oktober 2020 Blir spennende med tre i duell i morgen. Jeg tror de tre er Andreas, Siri og Michael. Håper ikke Andreas, men tror det. Håper egentlig at i alle fall Michael og Nate kommer i duell, siden en av de uansett skulle ut. Men, VET at Nate ikke kommer i duell nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #910 Del Skrevet 16. oktober 2020 10 minutter siden, Caroline91 skrev: Blir spennende med tre i duell i morgen. Jeg tror de tre er Andreas, Siri og Michael. Håper ikke Andreas, men tror det. Håper egentlig at i alle fall Michael og Nate kommer i duell, siden en av de uansett skulle ut. Men, VET at Nate ikke kommer i duell nå. Greit nok med 3 i duell, men Nate og Michael burde automatisk vært 2 av dem! Anonymkode: 77344...9ec 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #911 Del Skrevet 16. oktober 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg husker at dommerne var mye strengere med hun kortvokste SV politikeren enn de er mot Birgit. Enda hun politikeren også hadde utfordringer i forhold til hennes diagnose. Kanskje hele handicap norge skal få bli med i Skal vi danse. Lurer på hva dommerne hadde sagt til Cato Zahl Pedersen om han var med. Anonymkode: ebdb9...cb9 SP-politikeren Sandra danset ikke bra. Birgit er en fantastisk danser. Derfor dømmes de forskjellig. Anonymkode: 8ae27...cea 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caroline91 Skrevet 16. oktober 2020 #912 Del Skrevet 16. oktober 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Greit nok med 3 i duell, men Nate og Michael burde automatisk vært 2 av dem! Anonymkode: 77344...9ec Helt enig! En av de SKULLE jo ryke ut forrige uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #913 Del Skrevet 16. oktober 2020 59 minutter siden, Caroline91 skrev: Helt enig! En av de SKULLE jo ryke ut forrige uke. Nemlig! Sånn det nå blir løst kan det jo fort ende med at begge 2 får fortsette. Anonymkode: 77344...9ec 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #914 Del Skrevet 16. oktober 2020 1 time siden, Caroline91 skrev: Blir spennende med tre i duell i morgen. Jeg tror de tre er Andreas, Siri og Michael. Håper ikke Andreas, men tror det. Håper egentlig at i alle fall Michael og Nate kommer i duell, siden en av de uansett skulle ut. Men, VET at Nate ikke kommer i duell nå. Hvordan VET du at Nate ikke kommer i duell nå? Anonymkode: ebdb9...cb9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 16. oktober 2020 #915 Del Skrevet 16. oktober 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Helt klart mye strengere på den tiden.. Anonymkode: 0e98a...741 Ja. Og så mener jeg å huske at dansene de første sesongene var kun "standarddanser", uten tema osv. Mener da å huske at det kun kanskje var semi- og finalen som f.eks var SHOW-dans med gøyale kostymer o.l. Nå er jo hver uke med et tema og alle danser er showdans. Noe jeg forsåvidt syns er bra, for det er det jeg syns er gøy iallefall. Og uti sesongene så skjønte kanskje SvD at de måtte endre seg litt for at folk skulle gidde å følge med videre. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caroline91 Skrevet 16. oktober 2020 #916 Del Skrevet 16. oktober 2020 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan VET du at Nate ikke kommer i duell nå? Anonymkode: ebdb9...cb9 Fordi folk stemmer ekstra mye på han nå Veldig sjeldent at noen er i duell to uker på rad. Feil av meg å være så bastant å skrive VET, mente vel heller at jeg er veldig sikker på det. Han skal danse hip hop i morgen, og det er han veldig god på. Så stor mulighet for at han får mange poeng også Endret 16. oktober 2020 av Caroline91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #917 Del Skrevet 17. oktober 2020 På 11.10.2020 den 19.00, Uatskillelig skrev: Et menneske kan endre seg og tilgis, men ingenting kan få fortiden ugjort. Det er vel så bra å angre, men da bør man også gjøre opp for seg med å beklage seg direkte til ofrene (noe jeg håper han har gjort), ikke bare drive ansvarsfraskrivelse med å tenke at fortid er fortid. Barn er barn. Jeg tror mange som er stygge med andre barn gjør det fordi de har det vanskelig selv. Jeg ble selv mobbet i mange år, men har absolutt ikke noe ønske om at de som gjorde det skal komme og beklage nå, over 20 år senere. Det blir bare teit. Jeg driter helt ærlig i hva de tenker og mener nå i voksen alder, det gjør ikke noen forskjell på de arrene jeg har etter barndommen. På 12.10.2020 den 20.12, AnonymBruker skrev: Klarer ikke helt nate jeg. Og det har ingen ting med fargen å gjøre. Virker så eplekjekk og selvsentrert. Synes skal vi danse i år er det kjedeligst siden starten i 2006. Anonymkode: 0e98a...741 Enig! Men han lander nok på jorda når han blir litt mer voksen. Anonymkode: a28aa...d17 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #918 Del Skrevet 17. oktober 2020 Tor Fløysvik skulle vært med som dommer! Hadde slaktet Skarstein! Anonymkode: 8b4b5...abf 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #919 Del Skrevet 17. oktober 2020 Om Nate ryker igjen i dag, slipper han igjen da? 😄 Jeg ser det at når "favoritter" som Sandra (i Stjernekamp) og Nate i Idol ryker, så er det noe som er galt. Jeg husker da Maria Haukaas røyk ut av Idol, som nr. 6. Da ble det forklart med at hun var favoritt, så publikum stemte heller på andre. Anonymkode: 70bf4...126 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #920 Del Skrevet 17. oktober 2020 Fint å se noe annet enn smil fra Marte, men synes det manglet litt kraft og presisjon når de var fra hverandre. Anonymkode: 76262...adc 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå