Gå til innhold

Skal vi danse 2020

Gjest Caroline91

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, Uatskillelig skrev:

Jeg håper virkelig han har bedt mobbeofrene om unnskyldning, og at han ikke bare lever videre som om ingenting har skjedd.

Det håper jeg og, men det er vel egentlig ikke vår sak. 

Anonymkode: 49f91...4d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

De kunne gjort det slik:

Etter at alle har danset og fått seerstemmer kåres en taper av Nate og Michael, som må rett ut.

Den andre av dem er med på lik linje som de andre i kampen om å unngå danseduell.

Anonymkode: 77344...9ec

Akkurat dette tenkte jeg også tidligere i dag. Synes det blir mest rettferdig, men tviler på at de løser det på den måten.

Anonymkode: 581dd...ffe

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes dommerne var altfor streng med Thomas i går. Jeg storkoste meg med dansen, og syntes han gjorde det veldig godt i rollen som pinocchio. 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig så umulig at Nate faktisk fikk færrest stemmer? Nå har ikke jeg tilgang til tv2s data, men jeg antar at målgruppen for skal vi danse ikke kjenner til deltagere fra love island. Jeg antar derimot at de føler de "kjenner" radioprofiler som Michael og Siri. 

Anonymkode: 129c0...26b

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det virkelig så umulig at Nate faktisk fikk færrest stemmer? Nå har ikke jeg tilgang til tv2s data, men jeg antar at målgruppen for skal vi danse ikke kjenner til deltagere fra love island. Jeg antar derimot at de føler de "kjenner" radioprofiler som Michael og Siri. 

Anonymkode: 129c0...26b

Enig. Kan ikke se for meg at en person som ikke så mange vet hvem er, har SÅ mange fans?

Han vant jo ikke Love Island engang, var vel tredje eller fjerdeplass? Blir man realitySTJERNE av det?

Anonymkode: 6f23d...89f

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så altså fordi det er nok ramaskrik etter sending så får en deltaker komme tilbake? 

Anonymkode: 80a77...5a3

Ganske naivt å tro at det er så enkelt🤣

Anonymkode: d7bd7...c9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Oppland skrev:

Lag gjerne et eget danseprogram for rullestolbrukere, jeg ville fulgt med like ivrig der. Synes ikke det var riktig å gi Birgit 10 i går, hun var råflink, men kan likevel ikke sammenlignes  med de som er funksjonsfriske og må bruke beina. Vet rullestolen er hennes "bein", men helt sammenlignbart er det ikke.

Nå må dere snart slutte med denne rullestolhetsen. Dette er et underholdningsprogram, og kan ikke sammenlignes med en vanlig dansekonkurranse. Programmet skal fremme danseglede - hos alle! Finn noe annet enn en rullestol å bli krenka av! Hun danser like bra som alle de andre. Kanskje du skal følge litt bedre med neste gang. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Uatskillelig skrev:

Nate var en god danser, men etter at han fortalte at han har mobbet folk så mistet jeg respekten for hele fyren. Fikser ikke sånne folk da jeg selv har store sår etter mobbing. At han var et mobbeoffer selv er ingen unnskyldning for å gjøre andres liv til et helvete på veien. Lett å si at han har endret seg, men hva med de som kanskje sitter igjen med sår etter det han har gjort? All verdens anger kan ikke gjøre fortiden om igjen.

Har selv blitt mobbet og har ingenting til overs for de som mobbet meg. Men, jeg synes det er en spesiell tankegang at man ikke kan gjøre feil som barn/ung og ikke kunne bli et bedre menneske. Han angrer jo veldig på dette. Tror ikke det var lett å vokse opp som mørkhudet der han bodde. Ikke at det er noen unnskyldning. Håper du aldri gjør noe som helst feil siden du mener man ikke kan tilgis eller angre seg. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har selv blitt mobbet og har ingenting til overs for de som mobbet meg. Men, jeg synes det er en spesiell tankegang at man ikke kan gjøre feil som barn/ung og ikke kunne bli et bedre menneske. Han angrer jo veldig på dette. Tror ikke det var lett å vokse opp som mørkhudet der han bodde. Ikke at det er noen unnskyldning. Håper du aldri gjør noe som helst feil siden du mener man ikke kan tilgis eller angre seg. 

Et menneske kan endre seg og tilgis, men ingenting kan få fortiden ugjort. Det er vel så bra å angre, men da bør man også gjøre opp for seg med å beklage seg direkte til ofrene (noe jeg håper han har gjort), ikke bare drive ansvarsfraskrivelse med å tenke at fortid er fortid.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva med sårene han sitter igjen med etter år med mobbing? 

Mobbing er ikke greit, men det er faktisk mulig å endre seg. Det er værre å ha vært en mobber uten å innrømme det og ta ansvar for det man har gjort. La folk få lov til å lære av feilene sine. Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg ikke er den samme som jeg var på ungdomsskolen/vgs. Jeg tok garantert dårlige valg jeg og. Nå er jeg en helt annen person. Det er nok Nate også. 

Anonymkode: bb1a2...d10

Kunne ikke sagt det bedre selv. Har selv blitt mye mobbet, oppsøkt hjelp i voksen alder hos psykolog for å bearbeide det, men har aldri tenkt at folk som har mobbet og innrømmet det - samt angrer - er dårlige mennesker. Det er ikke lett å være ung, selvom mobbing aldri er greit. Man gjør feil og tar feil valg. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Uatskillelig skrev:

Et menneske kan endre seg og tilgis, men ingenting kan få fortiden ugjort. Det er vel så bra å angre, men da bør man også gjøre opp for seg med å beklage seg direkte til ofrene (noe jeg håper han har gjort), ikke bare drive ansvarsfraskrivelse med å tenke at fortid er fortid.

Skal han ramse opp navnene på alle han har mobba da eller? Synes han beklaget seg ovenfor de som han har vært ufin mot ved å fortelle dette på TV. Hva mer skal han gjøre enn at han har endret seg, er en god person i voksen alder og har fortalt om dette på TV, samt hvor mye han angrer seg? Hvorfor lager du en så stor greie ut av det? Skjønner at du har det vondt etter mobbing, men anbefaler deg å oppsøke noen du kan bearbeide dette med. Det kan ikke være noe godt å bli så påvirket av at han forteller en slik historie på TV. Har selv gått i terapi etter mobbing på barne - og ungdomsskolen, jeg sitter ikke og kjenner på noe annet enn at det er fint at de som har mobbet står frem og forteller om hvor feil det var. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvis dette er sant, burde Trine Dehli Cleve meldt seg innhabil. Har lest at hun er/var(?) dansetrener for sin datter. Vet ikke om hun er det fremdeles, men i såfall er hun vel trener for begge to? Blir helt feil at hun skal dømme her. Uansett så burde disse to heller stilt opp i et mestetskap for kun rullestolbrukere. Er veldig vanskelig for oss "vanlige" tilskuere å se hvordan rullestoldans kan bedømmes opp mot vanlig dans. F.eks. ble det påpekt i det siste programmet(av Egor?) ang. dansen Jive, at vedk. måtte løfte knærne høyt og sette foten fort ned igjen. Hvordan kan dette gjøres av en rullestolbruker? Eller kanskje de slipper den dansen? Å flyte fint i vals er jo fint å se på, men Jive? Og Kvikkstep?

Anonymkode: 7d4b6...247

Datteren til Trine Dehli Cleve har også vært med som proffdanser i flere år tidligere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Uatskillelig skrev:

Jeg syntes dommerne var altfor streng med Thomas i går. Jeg storkoste meg med dansen, og syntes han gjorde det veldig godt i rollen som pinocchio. 

Enig!

Dansen hans var den jeg koste meg mest med i går, og jeg så reprisen i dag for å få den med meg en gang til.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig!

Dansen hans var den jeg koste meg mest med i går, og jeg så reprisen i dag for å få den med meg en gang til.

Tror Thomas vinner hele greia om han fortsetter å utvikle seg. Han er godt likt av publikum. Søteste fyren! 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror Thomas vinner hele greia om han fortsetter å utvikle seg. Han er godt likt av publikum. Søteste fyren! 

Og han har en dansepartner som er rågod på å lage koreografi som passer til ham.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og han har en dansepartner som er rågod på å lage koreografi som passer til ham.

Rikke har vært fantastisk med alle sine dansepartnere. Thomas får min stemme fordi Rikke fortjener å vinne slik hun klarer å fremheve sine dansepartnere med sin fantastiske koreografi og dans. 

Anonymkode: 76262...adc

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Rikke har vært fantastisk med alle sine dansepartnere. Thomas får min stemme fordi Rikke fortjener å vinne slik hun klarer å fremheve sine dansepartnere med sin fantastiske koreografi og dans. 

Anonymkode: 76262...adc

Rikke er rå på koreografi! Hun vant jo med Einar fra tid for hjem for noen år siden. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rikke danset med Jan Gunnar Solli, Einar og Anettes finalemotstander, i 2018.

I 2019 danset hun med Victor Sotberg, og ble nr.3.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Rikke er rå på koreografi! Hun vant jo med Einar fra tid for hjem for noen år siden. 

Hun kom vel på andre plass den sesongen?

Anonymkode: 80a77...5a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...