Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lag gjerne et eget danseprogram for rullestolbrukere, jeg ville fulgt med like ivrig der. Synes ikke det var riktig å gi Birgit 10 i går, hun var råflink, men kan likevel ikke sammenlignes  med de som er funksjonsfriske og må bruke beina. Vet rullestolen er hennes "bein", men helt sammenlignbart er det ikke.

• Liker 19
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Siden stemmetrøbbelet tydeligvis kun var under duellen, synes jeg de heller burde arrangert en ny duell mellom Michael og Nate (eventuelt at stemmene deres telles neste lørdag). De havnet tross alt nederst, og en av dem hadde røket ut uavhengig av stemmetrøbbelet. 

Anonymkode: 5015d...438

Helt enig

Gjest Maxwell
Skrevet

Så reprisen i sta. Skjønner ikke at dommerene ga Thomas så lave poeng. Synes han danset best. Har han fått lave poeng hele tiden? 

Skrevet
25 minutter siden, Paranøtt skrev:

Så reprisen i sta. Skjønner ikke at dommerene ga Thomas så lave poeng. Synes han danset best. Har han fått lave poeng hele tiden? 

Ja. Han fikk i tilleggsarbeid trent 3 dager denne uken.

Anonymkode: de176...9ca

• Liker 4
Skrevet
27 minutter siden, Paranøtt skrev:

Jeg syns iallefall han er den med mest progresjon.  Både i dansen og, ikke minst, i å klare å slippe seg mer løs. Han var jo livredd de første programmene, stakkar.

I går, som Pinokkio, så man ar han var mer avslappet og koste seg. Detvar veldig gøy å se dansen hans i går. Og cred til Rikke som lager perfekt koreografi til ham!

Anonymkode: 77344...9ec

• Liker 20
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 10.10.2020 den 22.03):

trist at Nate og Helene røyk ut :(

Anonymkode: c8386...81c

Nate var en god danser, men etter at han fortalte at han har mobbet folk så mistet jeg respekten for hele fyren.

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 11
Gjest Maxwell
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns iallefall han er den med mest progresjon.  Både i dansen og, ikke minst, i å klare å slippe seg mer løs. Han var jo livredd de første programmene, stakkar.

I går, som Pinokkio, så man ar han var mer avslappet og koste seg. Detvar veldig gøy å se dansen hans i går. Og cred til Rikke som lager perfekt koreografi til ham!

Ja, han var best i går etter min mening. Har ikke sett på det før nå i år, ser på NRK1 på lørdager. Men hvis han var så redd i starten som du sier så er det jammen godt gjort å bli så god. Jeg forstår ikke dommerene. 

Gjest Maxwell
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Han fikk i tilleggsarbeid trent 3 dager denne uken.

Anonymkode: de176...9ca

Da var det ihvertfall godt gjort. Det er jo ikke akkurat dans han har drevet med før ☺️

Skrevet
17 minutter siden, Uatskillelig skrev:

Nate var en god danser, men etter at han fortalte at han har mobbet folk så mistet jeg respekten for hele fyren. Fikser ikke sånne folk da jeg selv har store sår etter mobbing. At han var et mobbeoffer selv er ingen unnskyldning for å gjøre andres liv til et helvete på veien. Lett å si at han har endret seg, men hva med de som kanskje sitter igjen med sår etter det han har gjort? All verdens anger kan ikke gjøre fortiden om igjen.

Hva med sårene han sitter igjen med etter år med mobbing? 

Mobbing er ikke greit, men det er faktisk mulig å endre seg. Det er værre å ha vært en mobber uten å innrømme det og ta ansvar for det man har gjort. La folk få lov til å lære av feilene sine. Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg ikke er den samme som jeg var på ungdomsskolen/vgs. Jeg tok garantert dårlige valg jeg og. Nå er jeg en helt annen person. Det er nok Nate også. 

Anonymkode: bb1a2...d10

• Liker 14
Skrevet
23 minutter siden, Uatskillelig skrev:

Nate var en god danser, men etter at han fortalte at han har mobbet folk så mistet jeg respekten for hele fyren. Fikser ikke sånne folk da jeg selv har store sår etter mobbing. At han var et mobbeoffer selv er ingen unnskyldning for å gjøre andres liv til et helvete på veien. Lett å si at han har endret seg, men hva med de som kanskje sitter igjen med sår etter det han har gjort? All verdens anger kan ikke gjøre fortiden om igjen.

Nei han kan ikke ta det tilbake. Men han kan ha endret seg, slik at han ikke er den samme personen lenger. Det å innrømme at man har mobbet er bedre enn å lyve å si at man ikke har det. Det hadde jeg tatt som et større slag i trynet hvis jeg selv tidligere hadde blitt mobbet av han. 

Anonymkode: 49f91...4d1

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva med sårene han sitter igjen med etter år med mobbing? 

Mobbing er ikke greit, men det er faktisk mulig å endre seg. Det er værre å ha vært en mobber uten å innrømme det og ta ansvar for det man har gjort. La folk få lov til å lære av feilene sine. Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg ikke er den samme som jeg var på ungdomsskolen/vgs. Jeg tok garantert dårlige valg jeg og. Nå er jeg en helt annen person. Det er nok Nate også. 

Det virker ikke som han sliter veldig basert på de videoene som vises før dansen. Han har riktignok innrømt det, men har han virkelig tatt ansvar? F.eks bedt om unnskyldning til ofrene hans?

Anonymkode: 80a77...5a3

• Liker 4
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det virker ikke som han sliter veldig basert på de videoene som vises før dansen. Han har riktignok innrømt det, men har han virkelig tatt ansvar? F.eks bedt om unnskyldning til ofrene hans?

Hva i alle dager? Han er på TV for å lage underholdning. Tenker du han skal sitte å sippe på disse klippene eller? Det går faktisk an å ha det gøy, smile og le selv om man har opplevd vonde ting i livet. Det betyr ikke at han ikke har sår etter å ha blitt mobbet selv! Om han «virkelig har tatt ansvar» er det jo kun han og de involverte som kan svare på, og det blir for dumt å gå ut ifra at han ikke har gjort det. Under den aktuelle episoden fortalte han jo at han snudde om på livet sitt og endret seg - hvem er vi til å si at det ikke betyr at han sa unnskyld til de han har mobbet? 

Tenker du på om mobberne HANS har bedt om unnskyldning? Eller spiller det kanskje ingen rolle

• Liker 5
Skrevet
28 minutter siden, Paranøtt skrev:

Ja, han var best i går etter min mening. Har ikke sett på det før nå i år, ser på NRK1 på lørdager. Men hvis han var så redd i starten som du sier så er det jammen godt gjort å bli så god. Jeg forstår ikke dommerene. 

I et av de første programmene var han så preget av nerver at han "gikk i svart" under dansen, og Rikke måtte prate ham gjennom den.

Derfor herlig å se hvordan han har utviklet seg.

• Liker 11
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva i alle dager? Han er på TV for å lage underholdning. Tenker du han skal sitte å sippe på disse klippene eller? Det går faktisk an å ha det gøy, smile og le selv om man har opplevd vonde ting i livet. Det betyr ikke at han ikke har sår etter å ha blitt mobbet selv! Om han «virkelig har tatt ansvar» er det jo kun han og de involverte som kan svare på, og det blir for dumt å gå ut ifra at han ikke har gjort det. Under den aktuelle episoden fortalte han jo at han snudde om på livet sitt og endret seg - hvem er vi til å si at det ikke betyr at han sa unnskyld til de han har mobbet? 

Tenker du på om mobberne HANS har bedt om unnskyldning? Eller spiller det kanskje ingen rolle

Min første tanke da han fortalte at han har mobba noen tidligere, var at det var en dårlig måte å vise takknemlighet over å få komme til ett land som Norge.

• Liker 5
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min første tanke da han fortalte at han har mobba noen tidligere, var at det var en dårlig måte å vise takknemlighet over å få komme til ett land som Norge.

Å herregud 🙄 spar meg. 

• Liker 15
Gjest Maxwell
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I et av de første programmene var han så preget av nerver at han "gikk i svart" under dansen, og Rikke måtte prate ham gjennom den.

Derfor herlig å se hvordan han har utviklet seg.

Da er det veldig tøft gjort av han å være med på skal vi danse. Må nok svisje litt innom tv2 på lørdager heretter, for da skal jeg stemme på han ☺️

Skrevet

Synes ikke Siri er god, de danser ikke bare shower.. Jeg synes Andreas er god!

Anonymkode: 760f9...60c

• Liker 13
Gjest Caroline91
Skrevet

Burde jo egentlig vært sånn at man kunne stemme på Michael og Nate helt frem til lørdag, og at en av de hadde røket på slutten av første del. Også hadde det vært vanlig duell. En av de skulle jo røket uansett. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han har riktignok innrømt det, men har han virkelig tatt ansvar? F.eks bedt om unnskyldning til ofrene hans?

Jeg håper virkelig han har bedt mobbeofrene om unnskyldning, og at han ikke bare lever videre som om ingenting har skjedd.

• Liker 5
Skrevet
21 timer siden, Caroline91 skrev:

Birgit kommer til å vinne. Det er jeg helt sikker på. Det føler jeg de legger veldig opp til. 

Datteren til Trine Dehli Cleve er dansepartneren til han Philip. Altså profesjonelt. 

Hvis dette er sant, burde Trine Dehli Cleve meldt seg innhabil. Har lest at hun er/var(?) dansetrener for sin datter. Vet ikke om hun er det fremdeles, men i såfall er hun vel trener for begge to? Blir helt feil at hun skal dømme her. Uansett så burde disse to heller stilt opp i et mestetskap for kun rullestolbrukere. Er veldig vanskelig for oss "vanlige" tilskuere å se hvordan rullestoldans kan bedømmes opp mot vanlig dans. F.eks. ble det påpekt i det siste programmet(av Egor?) ang. dansen Jive, at vedk. måtte løfte knærne høyt og sette foten fort ned igjen. Hvordan kan dette gjøres av en rullestolbruker? Eller kanskje de slipper den dansen? Å flyte fint i vals er jo fint å se på, men Jive? Og Kvikkstep?

Anonymkode: 7d4b6...247

• Liker 13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...