AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #821 Skrevet 10. oktober 2020 Nate fikk mindre stemmer i dag enn Mikael. Personlig synes jeg Mikael danset bedre og i tillegg har han vært en godt likt kjendis de siste 30 årene. Det kan ha litt og si hvis man stemmer på de man liker. Som mange gjør på Birgit feks.tydeligvis. Nate ble kjent helt nylig via et sjekkeprogram.. Anonymkode: 0e98a...741 15
Diamant20 Skrevet 11. oktober 2020 #822 Skrevet 11. oktober 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg syns det er viktig med progresjon. Det har ikke Nate vist. Anonymkode: 77344...9ec Enig! Synes det har virket som han har tatt det litt for gitt at han er god. Og kanskje spesielt når 6 par har mistet trening pga sykdom 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg syns det er veldig greit at Nate røyk i dag, fordi dette er et program hvor kjendiser konkurrerer. Nate er i mine øyne ingen kjendis. Han var deltaker (og ikke vinner, engang) i et reality-program som ble vist i år. Han har mao kort fartstid i rampelyset og har ingenting å vise til som offentlig person. Ja, han har mye rytme og er flink der, men jeg syns ikke han har imponert så mye når han har danset danser hvor det ikke er så mye hoftebevegelser involvert. I dag var han f.eks blant de dårligste, på tross av at han og Helene begge har vært friske hele uka, og slik sett hadde en stor fordel 6 av 8 par ikke hadde. Anonymkode: 89951...10b Enig! 6
kkkeee Skrevet 11. oktober 2020 #823 Skrevet 11. oktober 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan man spare gratisstemmene til duellen? Anonymkode: 6f23d...89f Du har først gratisstemmer frem til kl 21 og så får en 3 nye når danseduellen starter 4
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #824 Skrevet 11. oktober 2020 Nate er flink og har en flink proff-danser. Men han er ganske ukjent for de fleste, og dette er et underholdningsprogram. Her stemmer folk på sine favoritter, til en viss grense selvsagt. Er man helt tømmerstokk og ikke kan danse, vinner man ikke. Men man kan komme ganske langt hvis man er populær. Og man kan ryke ganske tidlig hvis man er ganske ukjent og lite populær. Det viser vel at både Nate og Synnøve har røket ut tidlig i konurransen. Anonymkode: 1c4b6...4b1 2
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #825 Skrevet 11. oktober 2020 Nate får fortsette i skal vi danse 🙄 Anonymkode: d508d...84e 9
supermamz Skrevet 11. oktober 2020 #826 Skrevet 11. oktober 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nate får fortsette i skal vi danse 🙄 Anonymkode: d508d...84e Jippi! så fortjent! 🤩 Jeg var en av de som ble plaget med nettsiden under avstemning! 😓 15
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #827 Skrevet 11. oktober 2020 Siden stemmetrøbbelet tydeligvis kun var under duellen, synes jeg de heller burde arrangert en ny duell mellom Michael og Nate (eventuelt at stemmene deres telles neste lørdag). De havnet tross alt nederst, og en av dem hadde røket ut uavhengig av stemmetrøbbelet. Anonymkode: 5015d...438 17
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #828 Skrevet 11. oktober 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Siden stemmetrøbbelet tydeligvis kun var under duellen, synes jeg de heller burde arrangert en ny duell mellom Michael og Nate (eventuelt at stemmene deres telles neste lørdag). De havnet tross alt nederst, og en av dem hadde røket ut uavhengig av stemmetrøbbelet. Anonymkode: 5015d...438 Enig! Var det ikke stemmetrøbbel forrige lørdag også? Anonymkode: de176...9ca 3
Janzypants Skrevet 11. oktober 2020 #829 Skrevet 11. oktober 2020 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nate får fortsette i skal vi danse 🙄 Anonymkode: d508d...84e Er vel ikke første gangen det har vært stemmetrøbbel, men jeg kan ikke huske at de har tatt inn utstemte par igjen? Selvsagt med unntak av når folk har trukket seg eller blitt kastet ut (Aune Sand trakk seg og Frank Løke ble kastet ut). Rett meg gjerne dersom jeg tar feil! Det samme skjedde i stjernekamp på nrk for noen uker siden da Sandra Lyng ble stemt ut, men fikk komme tilbake igjen pga stemmetrøbbel. Da var det en sending hvor 2 stk røk ut. 2
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #830 Skrevet 11. oktober 2020 Lurer på hvordan TV2 vil løse dette. Skal to par ryke neste lørdag? Skal Nate og Michael duellere på ny? Uansett, så synes jeg det hele greia blir litt teit. Dette er ikke en dansekonkurranse, men en trynefaktorkonkurranse. Dessverre! Anonymkode: 8edd8...556 5
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #831 Skrevet 11. oktober 2020 Jeg er til vanlig ingen konspirasjonsteoretiker (?), men NÅ kom jeg på en 😂 Kanskje dette stemmetrøbbelet var rigget fra tv 2 sin side pga all sykdom som har vært i "leiren" siste uka? Det skal alltid fremstå som at "the show must go on" og derfor kunne de ikke ta hensyn til at flesteparten av parene ikke hadde fått øvd hele uka. Det var slik det skulle fremstå utad, og det var aldri aktuelt at sendingen skulle utsettes. Derimot, innenfor produksjonen, ville de at alle parene skulle få konkurrere under samme forutsetninger, slik at de konstruerte stemmetrøbbelet 😂 Ja, jo mer jeg skriver, jo mer usannsynlig ser jeg at det er, men det var en morsom tanke da 😂😂 Nei, jeg er en dårlig konspirasjonsteoretiker eller hva man kaller det Anonymkode: 07ce7...2a9 9
Krutthøna Skrevet 11. oktober 2020 #832 Skrevet 11. oktober 2020 (endret) 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er til vanlig ingen konspirasjonsteoretiker (?), men NÅ kom jeg på en 😂 Kanskje dette stemmetrøbbelet var rigget fra tv 2 sin side pga all sykdom som har vært i "leiren" siste uka? Det skal alltid fremstå som at "the show must go on" og derfor kunne de ikke ta hensyn til at flesteparten av parene ikke hadde fått øvd hele uka. Det var slik det skulle fremstå utad, og det var aldri aktuelt at sendingen skulle utsettes. Derimot, innenfor produksjonen, ville de at alle parene skulle få konkurrere under samme forutsetninger, slik at de konstruerte stemmetrøbbelet 😂 Ja, jo mer jeg skriver, jo mer usannsynlig ser jeg at det er, men det var en morsom tanke da 😂😂 Nei, jeg er en dårlig konspirasjonsteoretiker eller hva man kaller det Anonymkode: 07ce7...2a9 haha...ikke så dum den Endret 11. oktober 2020 av Krutthøna trykkleif 4
Gjest Caroline91 Skrevet 11. oktober 2020 #833 Skrevet 11. oktober 2020 Æsj, jeg merker at dette provoserer meg litt.. Nå får Nate og Michael garantert ekstra mye stemmer neste uke, og dermed ryker ingen av dem. Det var jo kun under duellen stemmetrøbbelet var, så en av dem hadde ryket ut uansett.. Jeg synes at de som stemte på sms før duellen burde få tilbake pengene sine. For det hadde jo absolutt ingenting å si..
Diamant20 Skrevet 11. oktober 2020 #834 Skrevet 11. oktober 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er til vanlig ingen konspirasjonsteoretiker (?), men NÅ kom jeg på en 😂 Kanskje dette stemmetrøbbelet var rigget fra tv 2 sin side pga all sykdom som har vært i "leiren" siste uka? Det skal alltid fremstå som at "the show must go on" og derfor kunne de ikke ta hensyn til at flesteparten av parene ikke hadde fått øvd hele uka. Det var slik det skulle fremstå utad, og det var aldri aktuelt at sendingen skulle utsettes. Derimot, innenfor produksjonen, ville de at alle parene skulle få konkurrere under samme forutsetninger, slik at de konstruerte stemmetrøbbelet 😂 Ja, jo mer jeg skriver, jo mer usannsynlig ser jeg at det er, men det var en morsom tanke da 😂😂 Nei, jeg er en dårlig konspirasjonsteoretiker eller hva man kaller det Anonymkode: 07ce7...2a9 Også sikrer de at Nate og Michael får masse stemmer neste uke, og de tjener masse penger. 2
Frøkensina Skrevet 11. oktober 2020 #835 Skrevet 11. oktober 2020 Synes jeg og alle de andre som stemte på sms burde få pengene refundert når de holder på sånn! Gjør at jeg ikke akkurat får så lyst til å stemme mer i det hele tatt. 7
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #836 Skrevet 11. oktober 2020 17 minutter siden, Caroline91 skrev: Æsj, jeg merker at dette provoserer meg litt.. Nå får Nate og Michael garantert ekstra mye stemmer neste uke, og dermed ryker ingen av dem. Det var jo kun under duellen stemmetrøbbelet var, så en av dem hadde ryket ut uansett.. Jeg synes at de som stemte på sms før duellen burde få tilbake pengene sine. For det hadde jo absolutt ingenting å si.. Akkurat det samme tenkte jeg. Det var under duellen det var stemmetrøbbel, så de to parene i duellen var de to med lavest sum sammenlagt. Nate får i hvert fall mer stemmer enn normalt neste gang, fordi fansen nå selvsagt skal redde han fra å ryke ved å stemme mer enn normalt. Det har vel så godt som aldri skjedd at en deltaker i et kjendis-program ryker rett ut etter å ha blitt hentet inn igjen. Det er bare å se på Stjernekamp, hvor Sandra ble hentet inn igjen pga stemmetrøbbel og har utkonkurrert fem andre deltakere siden da. Når noen har kommet inn igjen i Skal vi danse tidligere, har de heller ikke røket ved første mulighet. P.S: TV 2 bekreftet at de som har stemt på sms får pengene tilbake. Anonymkode: 89951...10b 6
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #837 Skrevet 11. oktober 2020 De kunne gjort det slik: Etter at alle har danset og fått seerstemmer kåres en taper av Nate og Michael, som må rett ut. Den andre av dem er med på lik linje som de andre i kampen om å unngå danseduell. Anonymkode: 77344...9ec 4
Gjest Caroline91 Skrevet 11. oktober 2020 #838 Skrevet 11. oktober 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Akkurat det samme tenkte jeg. Det var under duellen det var stemmetrøbbel, så de to parene i duellen var de to med lavest sum sammenlagt. Nate får i hvert fall mer stemmer enn normalt neste gang, fordi fansen nå selvsagt skal redde han fra å ryke ved å stemme mer enn normalt. Det har vel så godt som aldri skjedd at en deltaker i et kjendis-program ryker rett ut etter å ha blitt hentet inn igjen. Det er bare å se på Stjernekamp, hvor Sandra ble hentet inn igjen pga stemmetrøbbel og har utkonkurrert fem andre deltakere siden da. Når noen har kommet inn igjen i Skal vi danse tidligere, har de heller ikke røket ved første mulighet. P.S: TV 2 bekreftet at de som har stemt på sms får pengene tilbake. Anonymkode: 89951...10b Hvor står det at de som stemte på sms får pengene tilbake?
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #839 Skrevet 11. oktober 2020 Så altså fordi det er nok ramaskrik etter sending så får en deltaker komme tilbake? Anonymkode: 80a77...5a3 10
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #840 Skrevet 11. oktober 2020 32 minutter siden, Caroline91 skrev: Hvor står det at de som stemte på sms får pengene tilbake? Jeg har ikke sett det skrevet noe sted, men Jan-Petter Dahl sa det på nyhetene tidligere i dag. Anonymkode: 89951...10b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå