Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns det er veldig greit at Nate røyk i dag, fordi dette er et program hvor kjendiser konkurrerer. Nate er i mine øyne ingen kjendis. Han var deltaker (og ikke vinner, engang) i et reality-program som ble vist i år. Han har mao kort fartstid i rampelyset og har ingenting å vise til som offentlig person. 

Ja, han har mye rytme og er flink der, men jeg syns ikke han har imponert så mye når han har danset danser hvor det ikke er så mye hoftebevegelser involvert. I dag var han f.eks blant de dårligste, på tross av at han og Helene begge har vært friske hele uka, og slik sett hadde en stor fordel 6 av 8 par ikke hadde.

Anonymkode: 89951...10b

• Liker 27
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skandale at Nate røk ut idag!! Fyren kan jo faktisk danse og har en naturlig rytmesans i kroppen- det er mer enn hva flere av de andre kan skilte med. Og jeg må si Birgit har en flott innlevelse og alt det der, men 40 poeng og full pott?? Me don’t see...

Anonymkode: ca970...85e

• Liker 5
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns det er veldig greit at Nate røyk i dag, fordi dette er et program hvor kjendiser konkurrerer. Nate er i mine øyne ingen kjendis. Han var deltaker (og ikke vinner, engang) i et reality-program som ble vist i år. Han har mao kort fartstid i rampelyset og har ingenting å vise til som offentlig person. 

Ja, han har mye rytme og er flink der, men jeg syns ikke han har imponert så mye når han har danset danser hvor det ikke er så mye hoftebevegelser involvert. I dag var han f.eks blant de dårligste, på tross av at han og Helene begge har vært friske hele uka, og slik sett hadde en stor fordel 6 av 8 par ikke hadde.

Jeg er SÅ enig!

Anonymkode: bcaa8...c3b

• Liker 13
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor danser Siri alltid i flate sko og ikke hæler? 

Anonymkode: 8e1b2...89c

Fordi hun har breie føtter med høy rist. Omtrent umulig med slike sko da

Anonymkode: 05086...b47

• Liker 2
Skrevet

På VG står det nå at TV2 undersøker stemmetrøbbel. Blir spennende å se hva utfallet blir. 

• Liker 5
Skrevet

Av Nate og Michael er jeg glad for at Michael ble med videre! 

• Liker 16
Skrevet

Andre som synes at terskelen for høye poeng er mye lavere i denne sesongen enn tidligere?! Synes ikke Birgit danset for 40 poeng i dag i det hele tatt! 

Anonymkode: a8fe5...c65

• Liker 20
Skrevet

Jeg ser vanligvis ikke på programmet, men gjorde det i kveld pga noen andre ville. Har altså ikke sett deltakerne danse før. Helt sjokkert over at Nate, som røk ut, fikk dårligere poeng fra dommerne enn Siri og Thomas, skjønte faktisk ingenting av poengene og begrunnelsene. De dømmer iallfall ikke bare dansingen. 

Anonymkode: 59c35...84a

• Liker 12
Skrevet

jeg stemte på han, men fikk kunne stemme på han i duellen.. Når jeg skulle stemme før gikk de ikke igjennom..

Anonymkode: 98dbc...698

• Liker 2
Skrevet

Viser dette at mange av norges seere er rasister?

Anonymkode: 71000...32d

Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker said:

Andre som synes at terskelen for høye poeng er mye lavere i denne sesongen enn tidligere?! Synes ikke Birgit danset for 40 poeng i dag i det hele tatt! 

Anonymkode: a8fe5...c65

Har tenkt helt motsatt, at de har vært mye strengere med poengene enn tidligere. Tidligere så har det florert med niere og tiere i både program 1 og 2, det er jo helt idiotisk. 

Anonymkode: e8aaf...5af

• Liker 12
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei.
Han er da ikke den første svarte/fargede som har vært med. Men han er jo ikke spesielt kjent akkurat.

• Liker 10
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, når den som er desidert minst kjent ryker ut som nr. fem, etter at fire hvite personer har røket før han, så er det fordi alle som sitter og stemmer er rasister.🤦‍♀️

Eneste grunnen til at Tshawe vant sesong 3, var at alle rasistene glemte å stemme den sesongen. Det hadde overhodet ingenting å gjøre med at han både var en bedre danser og mer etablert kjendis enn Nate.

• Liker 27
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns det er viktig med progresjon. Det har ikke Nate vist.

Anonymkode: 77344...9ec

Det er også viktig og begynne å vise noen form for talent i program 5/6 !? 

Anonymkode: 788ab...df9

• Liker 4
Skrevet

Nate fikk minst stemmer, sånn er det 

Anonymkode: 0e98a...741

• Liker 7
Skrevet

Nei nå må du rull’inn. 

Anonymkode: 4ccb0...96d

• Liker 9
Skrevet

Er det mulig? Var de også rasister da de tidligere røk ut? Så vidt jeg husker var alle de tidligere hvite 😊

• Liker 8
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor kan jeg ikke stemme?? Det står bare at duellen snart er i gang. Men kan jeg ikke stemme før duellen? (på TV.2no altså)

Anonymkode: 486f0...3fd

Det var akkurat det som skjedde forrige lørdag også. Jeg fikk omsider lagt inn stemmer til duellen, men ikke før. Veldig irriterende.

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, tuppa skrev:

Det var akkurat det som skjedde forrige lørdag også. Jeg fikk omsider lagt inn stemmer til duellen, men ikke før. Veldig irriterende.

Sånn var det for et par uker siden også, jeg sendte SMS og det gikk kjempelang tid før jeg fikk svar. Etter at alt var over. Men kan være kø i systemet? 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...