Gå til innhold

Skal vi danse 2020

Gjest Caroline91

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor sier Tore til Agnetesh at hun er heldig som fikk en god og nydelig kjole? God som i romslig da eller? Å synes også det er på kanten å si at hun ikke blir svett nok å må bevege seg meg. Herlighet hva er det er for noe???

Anonymkode: 05086...b47

Hun fikk tre nøtter. Hun sa at det ene ønske var fin kjole, snill bjørn og.. husker ikke siste. 

Anonymkode: 20856...e6d

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hun fikk tre nøtter. Hun sa at det ene ønske var fin kjole, snill bjørn og.. husker ikke siste. 

høy poengsum fra dommerne var siste ønske :P 

Anonymkode: 1fb25...de8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skjønner jeg ikke... Syns Nate og Helene er mye mer underholdende å se på hver eneste uke! Bedre til å danse, bedre koreografi(!!) og bedre kjemi dem imellom, men det er nå min mening🙈🤗

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tror det var høye dommerpoeng.

Anonymkode: 80a77...5a3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå føler jeg folk stemte på person og ikke dans. Nate har et høyt ego, men han har ligget på topp for en grunn frem til nå. At han gikk ut fremfor for eksempel Siri som ikke eier hoftebevegelser eller Thomas som beveger seg som en tredukke til vanlig, er helt sjukt spør du meg. 

Anonymkode: 6f055...a9b

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

47 minutter siden, addict skrev:

Fyfaen han Tarjei er skjønn 😍 Føler jeg er på barnerov med mine 30 år men herregud det er som å se en ung DiCaprio 🔥

Jeg stemmer på henne bare fordi jeg vil se dansepartnerene hennes😂 Jeg er bare 20 da.

Anonymkode: df621...80f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå føler jeg folk stemte på person og ikke dans. Nate har et høyt ego, men han har ligget på topp for en grunn frem til nå. At han gikk ut fremfor for eksempel Siri som ikke eier hoftebevegelser eller Thomas som beveger seg som en tredukke til vanlig, er helt sjukt spør du meg. 

Nate og Helene har ikke vært syke, Thomas og Rikke fikk bare trent 3 dager, vs N og H som fikk danse 6 dager. Da burde de være mer enn 2 poeng bedre altså. 

Anonymkode: de176...9ca

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nate og Helene har ikke vært syke, Thomas og Rikke fikk bare trent 3 dager, vs N og H som fikk danse 6 dager. Da burde de være mer enn 2 poeng bedre altså. 

Anonymkode: de176...9ca

Jeg snakket om helhetlig sett. Thomas og Rikke har ikke vært bedre enn de før og var ikke det denne gangen heller.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At folk sitter å stemmer etter at de har pene dansepartnere synes jeg er skikkelig teit! Blir litt av en finale med Siri da, hun er jo ikke flink å virker egentlig ikke å gidde heller... Det er jeg lei av å se på.

Så da blir det sånn som i kveld da, at Nate med talent og som kunne vist oss flotte danser ryker. 

Anonymkode: 788ab...df9

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor sier Tore til Agnetesh at hun er heldig som fikk en god og nydelig kjole? God som i romslig da eller? Å synes også det er på kanten å si at hun ikke blir svett nok å må bevege seg meg. Herlighet hva er det er for noe???

Anonymkode: 05086...b47

Herlighet, hva er det for noe å reagere på, vil jeg nå heller si...

Anonymkode: e942a...100

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er viktig med progresjon. Det har ikke Nate vist.

Anonymkode: 77344...9ec

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At folk sitter å stemmer etter at de har pene dansepartnere synes jeg er skikkelig teit! Blir litt av en finale med Siri da, hun er jo ikke flink å virker egentlig ikke å gidde heller... Det er jeg lei av å se på.

Så da blir det sånn som i kveld da, at Nate med talent og som kunne vist oss flotte danser ryker. 

Anonymkode: 788ab...df9

Finale med Siri og Birgit liksom. Hadde ikke forundret meg.

Anonymkode: ebdb9...cb9

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig!! At hun sitter i rullestol skal ikke automatisk gi henne mer poeng men det er akkurat det som skjer her. 
Så ser man feks Nate som er en dansegud, får latterlig lave poeng. 😡

Anonymkode: a9d53...61f

Hvorfor bruker du det at hun sitter i rullestol mot henne? I alle dager! Skjerp dere! 

Anonymkode: d7bd7...c9f

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da får folk stemme mer, eller du kan stemme mer? Det er sånn konkurransen er...

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da får folk stemme mer, eller du kan stemme mer? Det er sånn konkurransen er...

Stemmene mine gikk ikke gjennom, så man kan faktisk skylde på tv2 her. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...