Gå til innhold

Skal vi danse 2020

Gjest Caroline91

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg får fortsatt ikke stemt jeg... Det skjer ingenting når jeg trykker på de jeg vil stemme på. 

Anonymkode: 486f0...3fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg får fortsatt ikke stemt jeg... Det skjer ingenting når jeg trykker på de jeg vil stemme på. 

Skjedde med meg og. Måtte oppdatere siden mange ganger,  og trykke mange ganger. Da gikk det til slutt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det skjedde med meg også, men det var bare skjermen som var treg. Plutselig hadde jeg stemt. 

Forøvrig syns jeg det er veldig gøy at resultatene har snudd så mye fra forrige uke! 

Anonymkode: 89951...10b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde og litt problemer med å stemme. Trykket en gang også plutselig hadde jeg stemt alle tre. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Plengionika skrev:

Jeg hadde og litt problemer med å stemme. Trykket en gang også plutselig hadde jeg stemt alle tre. 

Samme her. Teit av tv2 å ha stemmetrøbbel! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig!! At hun sitter i rullestol skal ikke automatisk gi henne mer poeng men det er akkurat det som skjer her. 
Så ser man feks Nate som er en dansegud, får latterlig lave poeng. 😡

Anonymkode: a9d53...61f

Dansegud er vel å ta hardt i?

Han var ikke veldig imponerende i kveld.

Anonymkode: 77344...9ec

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Prelunia skrev:

Skjedde med meg og. Måtte oppdatere siden mange ganger,  og trykke mange ganger. Da gikk det til slutt 

Samme her. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Nate og Helene går videre her!

Det er mange som av dere som synes Tarjej er flott (og jeg er ikke uenig), men jeg synes Helene er helt nydelig! Nate er en god danser, og gir gode vibber, men jeg klarer ikke helt å ta blikket fra nydelige Helene!

Anonymkode: 08bda...98d

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Amatariel skrev:

Samme her. Teit av tv2 å ha stemmetrøbbel! 

Ja, det er ikke så greit med stemmeteøbbel. Hørte det hadde vært på stjernekamp for en stund tilbake og da måtte de ha alle videre siden de ikke kunne garantere resultatet. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper Nate går videre, Michael sin dans var veldig nostalgisk og koselig med kaptein Sabeltann, men hvis jeg skal dømme fra dansenivå så syns jeg nate er på topp.

Endret av Humle Brumle
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd at Nate måtte ryke denne uka, men jeg likte begge og uansett resultat hadde føltes feil for meg. Nate er mye bedre enn flere av de gjenværende deltakerne, men dessverre så har ikke det mye å si. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor sier Tore til Agnetesh at hun er heldig som fikk en god og nydelig kjole? God som i romslig da eller? Å synes også det er på kanten å si at hun ikke blir svett nok å må bevege seg meg. Herlighet hva er det er for noe???

Anonymkode: 05086...b47

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde håpet Helene gikk videre (jada, med Nate), for hun var den nydeligste Tingelingen jeg har sett❤️

Anonymkode: d9ce1...274

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nate er jo bedre enn alle de andre og har vært det hele tiden. Han har en helt annen rytme og er en virkelig danser. At dommerne sitter og stemmer etter at folk sitter i rullestol og stemmer folk som virkelig kan danse NED, da er ikke dette programmet verdt å bruke tid på. 

Anonymkode: a9d53...61f

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...