Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ville jo se alle danse før jeg bestemte meg for hvem jeg skulle stemme på. også stenger de linjene? Synes det er merkelig. 

Anonymkode: 486f0...3fd

• Liker 1
Skrevet

Håper ikke Andreas eller Michael ryker ut..eller siri, fordi han dansepartneren hennes er fin å se på gitt 😊

Anonymkode: 11094...878

• Liker 4
Skrevet

Fyfaen han Tarjei er skjønn 😍 Føler jeg er på barnerov med mine 30 år men herregud det er som å se en ung DiCaprio 🔥

• Liker 6
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville jo se alle danse før jeg bestemte meg for hvem jeg skulle stemme på. også stenger de linjene? Synes det er merkelig. 

Du hadde jo rukket å legge inn den du ville stemme på når Agnete var ferdig. De skal jo gå igjennom både poeng og tilbakeblikk på dansene + reklame før nyhetene før klokken bikker 21

Skrevet
1 minutt siden, addict skrev:

Fyfaen han Tarjei er skjønn 😍 Føler jeg er på barnerov med mine 30 år men herregud det er som å se en ung DiCaprio 🔥

Helt enig, 30 her også😅 Jeg stemmer ikke på Siri, jeg stemmer på Tarjei!

Anonymkode: 6f23d...89f

• Liker 1
Skrevet (endret)
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er så politisk korrekt blitt at jeg blir dårlig av å se på. Alle andre blir pirket på både her og der, men Birgit seiler videre med «flott!» «nydelig!» og bare litt mer feminine armer nå så er du der liksom. Trampeklapp og tårer i øynene blir for dumt. 

Anonymkode: 4ccb0...96d

Så godt å se at flere tenker det samme som meg. Jeg synes det er fint at Birgit kan være med, men jeg synes det blir urettferdig ovenfor alle de andre der at ho får 40 poeng for den dansen... Michael og Thomas fortjente blant annet mye bedre poeng enn det de fikk. 

Endret av letterbomb
  • Liker 19
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Kan man spare gratisstemmene til duellen? 

Du får 3 nye gratisstemmer til duellen 🙂

• Liker 3
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan man spare gratisstemmene til duellen? 

du får 3 nye gratisstemmer ved duellen!

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig, 30 her også😅 Jeg stemmer ikke på Siri, jeg stemmer på Tarjei!

Synes det er så sinnsykt sexy at han er så ung men samtidig så selvsikker, til stede og tar dansen fullt ut. Alltid 100% i rollen. 

Altså misforstå meg rett, jeg sier ikke at det er sexy at han ER ung, men han har selvsikkerheten og føringen til en trygg, suksessfull gentleman på 40+ 🔥

Ok alt jeg sier høres bare creepy ut, hadde jeg vært mann og skrevet det samme om en ung jente så hadde jeg blitt slakta 😂

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, addict said:

Synes det er så sinnsykt sexy at han er så ung men samtidig så selvsikker, til stede og tar dansen fullt ut. Alltid 100% i rollen. 

Altså misforstå meg rett, jeg sier ikke at det er sexy at han ER ung, men han har selvsikkerheten og føringen til en trygg, suksessfull gentleman på 40+ 🔥

Ok alt jeg sier høres bare creepy ut, hadde jeg vært mann og skrevet det samme om en ung jente så hadde jeg blitt slakta 😂

Hahaha, jeg må jo bare signere. Mannen er helt oppgitt over at jeg stemmer bare fordi jeg håper Tarjei ikke ryker 😂😂

• Liker 4
Skrevet
5 minutter siden, Mperle skrev:

Du får 3 nye gratisstemmer til duellen 🙂

5 minutter siden, Janzypants skrev:

du får 3 nye gratisstemmer ved duellen!

Åja, takk! Da vet jeg det!

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, Tirius skrev:

Hahaha, jeg må jo bare signere. Mannen er helt oppgitt over at jeg stemmer bare fordi jeg håper Tarjei ikke ryker 😂😂

Føler jeg ror og ror men ikke har årer 😂🔥🔥

Skrevet
3 minutter siden, Tirius skrev:

Godt å høre at det er flere. Siri(evnt Tarjei) fikk alle mine stemmer i dag i håp om at de blir med en uke til! Er ikke så nøye med Siri liksom, så lenge Tarjei får være med videre😅

• Liker 2
Skrevet
13 minutter siden, Fliseklemme skrev:

Du hadde jo rukket å legge inn den du ville stemme på når Agnete var ferdig. De skal jo gå igjennom både poeng og tilbakeblikk på dansene + reklame før nyhetene før klokken bikker 21

Joa, men ungen min begynte å grine akkurat da Agnethe hadde fått poeng, så jeg så ikke gjennomgangen, måtte spole tilbake for å se det og når jeg skulle stemme så var det stengt. 

Skrevet
3 minutter siden, addict said:

Føler jeg ror og ror men ikke har årer 😂🔥🔥

Nei, her må man nå bare eie det tenker jeg 😂😂

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Godt å høre at det er flere. Siri(evnt Tarjei) fikk alle mine stemmer i dag i håp om at de blir med en uke til! Er ikke så nøye med Siri liksom, så lenge Tarjei får være med videre😅

Haha nei. Mannen sa "Hva synes du om de?" og jeg hadde egentlig ingenting å si utenom at Tarjei fortsatt så bra ut, ofret ikke mange blikk på stakkars Siri 😂

• Liker 1
Skrevet
15 minutter siden, letterbomb skrev:

Så godt å se at flere tenker det samme som meg. Jeg synes det er fint at Birgit kan være med, men jeg synes det blir urettferdig ovenfor alle de andre der at ho får 40 poeng for den dansen... Michael og Thomas fortjente blant annet mye bedre poeng enn det de fikk. 

Helt enig!! At hun sitter i rullestol skal ikke automatisk gi henne mer poeng men det er akkurat det som skjer her. 
Så ser man feks Nate som er en dansegud, får latterlig lave poeng. 😡

Anonymkode: a9d53...61f

• Liker 9
Skrevet

Kjipt for Michael å rase ned fra førsteplass sist uke og til sist idag... 

• Liker 5
Skrevet

Her må jeg si at jeg håper Nate går videre etter duellen... 

• Liker 3
Skrevet

Husk å stemme på Michael alle sammen 🤞🏻

Anonymkode: 76262...adc

• Liker 13
Skrevet

Av Nate & Helene, Michael & Ewa, så håper jeg N&H ryker ut.

Anonymkode: 80a77...5a3

• Liker 11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...