Gå til innhold

Skal vi danse 2020

Gjest Caroline91

Anbefalte innlegg

Håper på Andreas i finalen da🤞🏻 Syns Marte har utvikla seg mye, men Andreas er jo den nerden da og jeg liker han veldig godt😍 og elsker koreografiene til Mai😍

Anonymkode: 34c3b...5a4

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor hadde Nate og Helene skiftet klær når del 2 startet? De 2 andre parene hadde ikke det..

Anonymkode: f625e...3a7

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Marte var favoritten så dette var synd :( Jeg er enig i at Nate er den beste danseren men han er så sykt arrogant og lite ydmyk at jeg kommer til å stemme på Andreas i finalen. Nei. Det er ikke fordi han er mørkhudet. Det er de dårlige egenskapene han har.

Anonymkode: 026c9...a73

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satser på at Mai lager noen absolutt fantastiske koreografier som passer Andreas perfekt i finalen🤞🏻😍🤞🏻

Og så håper jeg som sagt på dans fra Rikke og Tarjei - og da er jeg happy jeg😉🤗🤗

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

JAAAAAAAAAAA! Nate og Andreas i finalen❣️❣️

Anonymkode: df621...80f

Gadd ikke se del to og leste her nå at de som ikke stemmer på nate er rasister?? 😂 Har verden gått helt av hengslene eller 😂😂 Er det ikke lov å ha forskjellige preferanser lenger, uavhengig av kjønn, alder, farge, personlighet, følelser eller hva som helst. Smaken er forskjellig, det har den alltid vært og vil alltid være 😂

Anonymkode: 0e98a...741

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor hadde Nate og Helene skiftet klær når del 2 startet? De 2 andre parene hadde ikke det..

Anonymkode: f625e...3a7

Sannsynligvid fordi de skulle danse den første dansen hvis de kom i duell? 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker said:

Å dra rasismekortet blir for dumt.

Anonymkode: 80a77...5a3

Så enig! Folk drar rasismekortet over den minste ting, og undergraver på den måten reelle problemer. Men det er en del skittkasting her inne over hans personlighet som overrasker meg.

Anonymkode: 461b5...cc5

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sannsynligvid fordi de skulle danse den første dansen hvis de kom i duell? 

Har egentlig aldri forstått, trodde det var den siste dansen de skulle danse. Eller kanskje de kan velge den beste?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror nok alle her vet at Nate & Helene er ett av parene, tv2 har sørga for det :)

Anonymkode: 80a77...5a3

Nei, jeg og mange andre har sørga for det :) 

Anonymkode: df621...80f

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så enig! Folk drar rasismekortet over den minste ting, og undergraver på den måten reelle problemer. Men det er en del skittkasting her inne over hans personlighet som overrasker meg.

Hvorfor det? Alle liker ikke alle like godt. Personlig synes jeg Marte er too much også og hun er hvit. Fargen betyr nada.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med finaleplass til Nate og Andreas da👏🏻 Helt fortjent etter kveldens danser ihvertfall. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor det? Alle liker ikke alle like godt. Personlig synes jeg Marte er too much også og hun er hvit. Fargen betyr nada.

Nei, jeg mener nettopp det. Å dra rasismekortet over dette, undergraver reell rasisme. Jeg reagerer på at folk kaster det ut her inne, at det er derfor flere ikke liker Nate, og at det er derfor han ikke har fått stemmene.

Samtidig synes jeg det har vært mye kritikk på hans personlighet. Han er cocky, selvgod, behov for å stå i sentrum, falsk og så videre. For meg oppleves det som skittkasting og litt usaklig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Caroline91

Jeg har absolutt ingenting i mot Nate, og det er såklart fortjent at han og Andreas er i finalen. MEN, det jeg har irritert meg over er favoriseringen hans fra både dommerne og Tv2. Jeg har også sagt flere ganger at dette kan Nate selvfølgelig ikke noe for. Men, man kommer ikke unna at nesten hver episode av Dansebobla har det vært mest av Nate. Og jeg mener (ser at mange er enige med meg) at dommerne har gitt han for høye poeng innimellom. På tangoen i dag gjorde han en del feil, og allikevel gir de han 39 poeng. Quickstepen forrige uke og pasoen for to uker siden på samme måte. Til og med Nadya sa at dommerne har gitt han for mye poeng.

Så, jeg har ingenting i mot Nate som person og er heller ikke rasist. Det vil jeg ikke ha på meg ❤️ 

Endret av Caroline91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Caroline91 skrev:

Jeg har absolutt ingenting i mot Nate, og det er såklart fortjent at han og Andreas er i finalen. MEN, det jeg har irritert meg over er favoriseringen hans av både dommerne og Tv2. Jeg har også sagt flere ganger at dette kan Nate selvfølgelig ikke noe for. Men, man kommer ikke unna at nesten hver episode av Dansebobla har det vært mest av Nate. Og jeg mener (ser at mange er enige med meg) at dommerne har gitt han for høye poeng innimellom. På tangoen i dag gjorde han en del feil, og allikevel gir de han 39 poeng. Quickstepen forrige uke og pasoen for to uker siden på samme måte. Til og med Nadya sa at dommerne har gitt han for mye poeng. Meeeeen, de gav jo Aleksander litt for høye poeng også da. Haha :)

Hvor sa Nadya dette?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Caroline91 skrev:

Instagram 🙂

Du skal se hun er rasist også, ifølge tråden her 😊 Selv om hun er «utlending» selv 😊

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...