Gå til innhold

Skal vi danse 2020

Gjest Caroline91

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Siden jeg av prinsipp ikke stemmer så skal jeg heller ikke klage uansett hvem som kommer til finalen🤘🏻🤪

Anonymkode: 34c3b...5a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Siden jeg av prinsipp ikke stemmer så skal jeg heller ikke klage uansett hvem som kommer til finalen🤘🏻🤪

Tror nok alle her vet at Nate & Helene er ett av parene, tv2 har sørga for det :)

Anonymkode: 80a77...5a3

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste sesong håper jeg Rikke og Tarjei får kjendiser med stooort dansepotensiale🤞🏻 Finale med de to ville vært en drøm😍😍 To unge fantastisk dyktige dansere med en nydelig utstråling!!

Så nå i finalen på lørdag så blir jeg fornøyd bare vi får se de to på parketten🤞🏻🙏🏻😋 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nate hadde da masse feiltrinn i tangoen ...

Anonymkode: 77344...9ec

Begynner nesten å tro at dette er rasisme. Folk her inne som ikke tåler at en mørk ser ut til å vinne SVD. Det er voldsom fokus fra noen på at han ikke er så flink, juks, favorisering etc. Ikke sett maken.

Anonymkode: 1c4b6...4b1

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caroline91
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Begynner nesten å tro at dette er rasisme. Folk her inne som ikke tåler at en mørk ser ut til å vinne SVD. Det er voldsom fokus fra noen på at han ikke er så flink, juks, favorisering etc. Ikke sett maken.

Nei, vet du hva. Nå blir jeg oppriktig provosert. Man er IKKE rasist selv om man ikke heier på en som er mørkhudet. Og det at man faktisk er nødt til å si at man ikke er rasist bare fordi man ikke har dem som favoritt, er utrolig trist. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Å dra rasismekortet blir for dumt.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i at Nate har dansa best i kveld, men det må da være lov å heie på noen andre for det? SVD er ikke en konkurranse om hvem som er best til å danse uansett, men hvem folk liker best. Og dans oppleves uansett forskjellig fra person til person. 
Jeg er ingen rasist fordi jeg helst vil se Andreas og Marte i finalen, jeg bare liker de best. Men blir jeg sur om Nate går til finalen? Nei🤷‍♀️

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er enig i at Nate har dansa best i kveld, men det må da være lov å heie på noen andre for det? SVD er ikke en konkurranse om hvem som er best til å danse uansett, men hvem folk liker best. Og dans oppleves uansett forskjellig fra person til person. 
Jeg er ingen rasist fordi jeg helst vil se Andreas og Marte i finalen, jeg bare liker de best. Men blir jeg sur om Nate går til finalen? Nei🤷‍♀️

Enig med deg i det. Selv heier jeg på Andreas og Mai. Men jeg synes noen bruker melding på melding til å kritisere Nate framfor å heie på sine favoritter. Det virker litt i overkant besatt...

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig med deg i det. Selv heier jeg på Andreas og Mai. Men jeg synes noen bruker melding på melding til å kritisere Nate framfor å heie på sine favoritter. Det virker litt i overkant besatt...

Så enig.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

NATE SIN FINALEPLASS ER DØDSFORTJENT 

Anonymkode: c8386...81c

Nei.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

syns andreas er så stiv når han danser idag, da syns jeg heller marte gå videre hun har utviklet seg mest 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle som vil ikke ha Nate med videre er rasister.

Anonymkode: 8fc60...289

nei, men syns det er så rart at det er SÅ mange som har noe imot han. Forstår at alle ikke liker hans personlighet, men han er jo den beste danseren i av de som er igjen. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det stemmetrøbbel i dag også?

Jeg har sendt flere sms-stemmer, men har ikke fått kvittering ennå.

Anonymkode: 74869...e79

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...