Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel fortsatt lov med 200 på offentlig sted med en arrangør?

Anonymkode: 8edd8...556

Så lenge det er faste sitteplasser er det det ja. 

• Liker 1
Skrevet
35 minutter siden, Jaymie skrev:

Så lenge det er faste sitteplasser er det det ja. 

Sikker?

Kinoer, teater etc må jo stenge i Oslo og der er det jo også faste sitteplasser...

Jeg tror både semi og finalen må gå uten publikum...men håper ikke det...det blir jo litt stusselig...

Anonymkode: 34c3b...5a4

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sikker?

Kinoer, teater etc må jo stenge i Oslo og der er det jo også faste sitteplasser...

Jeg tror både semi og finalen må gå uten publikum...men håper ikke det...det blir jo litt stusselig...

Såvidt jeg har fått meg meg er offentlige arrangementer med opptil 200 stk fortsatt lov med fastmonterte seter man ikke forlater. Tenker at det skal være lett å overholde at folk blir på sine plasser i et tv-program. Men skal ikke si jeg er helt sikker for disse reglene forandrer seg hele tiden så det kan hende jeg har misset noe. 

Skrevet
2 timer siden, Jaymie skrev:

Såvidt jeg har fått meg meg er offentlige arrangementer med opptil 200 stk fortsatt lov med fastmonterte seter man ikke forlater. Tenker at det skal være lett å overholde at folk blir på sine plasser i et tv-program. Men skal ikke si jeg er helt sikker for disse reglene forandrer seg hele tiden så det kan hende jeg har misset noe. 

I landet generelt ja - men i Oslo har de sag at alle innedørsarrangement forbys.
https://www.oslo.kommune.no/politikk/byradet/pressemeldinger/6-november-byradet-innforer-sosial-nedstenging-av-oslo

Spørsmålet er vel da om dette er ett arrangement? Kanskje det er egne regler for slikt. Men Maskorama på NRK gikk jo uten publikum på lørdag..... 

Skrevet
46 minutter siden, *Emma* skrev:

I landet generelt ja - men i Oslo har de sag at alle innedørsarrangement forbys.
https://www.oslo.kommune.no/politikk/byradet/pressemeldinger/6-november-byradet-innforer-sosial-nedstenging-av-oslo

Spørsmålet er vel da om dette er ett arrangement? Kanskje det er egne regler for slikt. Men Maskorama på NRK gikk jo uten publikum på lørdag..... 

Ja se der. Har ikke fått med meg det aller siste fra Oslo (bor ikke der), da blir det nok uten publikum. 

Skrevet

En eller annen sa at det var siste program med publikum til stede. Var kanskje i Dansebobla jeg hørte det?

Skrevet

H3 arena ligger vel på Fornebu, som igjen er i Bærum kommune. De har ikke de samme strenge tiltakene som Oslo by har, så vidt meg bekjent. Regner med at det blir publikum på lørdag også.

• Liker 2
Skrevet

Det var ganske tydelig på dommerpoengene på listen hvilke tre som burde bli semifinalister... Thomas skilte seg nok dessverre seg ut på bunnen der. Men for en mann! Har likt han hele veien, stemte på ham på lørdag og jeg elsker Rikke. De kommer begge to til å bli savnet, men det ble nok riktig restultat.

Nå håper jeg Marte og Andreas kommer til finalen, og at hun tar seieren til topps!

• Liker 11
Skrevet

Jeg håper på Andreas og Marte i finalen, men tror helst det blir Nate og Andreas. Virker som gutta har litt flere tilhengere?

Jeg syns Nate er god til å danse, men han er også favorisert av dommerene og det er et irritasjonsmoment. Også syns jeg stort sett Nate har slurva med fotarbeidet i alle danser og holdningen hans er ikke den beste, men likevel får han mindre kritikk enn de andre, og det blir litt for dumt når det egentlig skjer hver uke..

Jeg må jo innrømme at ingen av disse tre kjendisene når ordentlig gjennom tv ruta hos meg - de mangler på en måte genuin innlevelse og utstråling eller et eller annet ihvertfall... Alle virker liksom litt ‘ironisk distanserte’ (som noen så fint sa..) eller egentlig bare gutta, men så har jo Marte litt problemer med å henge med i koreografiene til Benjamin (det bør jo egentlig han ha gjort noe med for lenge sida..?!) så ja, den som vinner vinner I guess🤪

• Liker 10
Skrevet

Jeg syns jevnt over Marte har danset dårligere enn Nate og Andreas, og syns derfor det beste vil være Nate og Andreas i finale. Marte sin tango på lørdag var det beste jeg har sett av henne! Men den andre dansen var ikke like god. 

Hos meg er Andreas favoritt til å vinne. Syns han har hatt en tydelig utvikling og jobber ordentlig hardt for å bli bedre! Kjempegøy! 

• Liker 11
Skrevet

Krysser alt jeg har for at Marte og Andreas kommer til finalen. Nate har rytme og musikalitet så det holder, men har en ufordragelig personlighet, syns jeg. Elsker seg selv og vil være midtpunkt til en vær tid. Litt ydmykhet og han hadde vært mer spiselig. "Pick me, pick me" funker ikke. Ut med Nate!

• Liker 16
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Krysser alt jeg har for at Marte og Andreas kommer til finalen. Nate har rytme og musikalitet så det holder, men har en ufordragelig personlighet, syns jeg. Elsker seg selv og vil være midtpunkt til en vær tid. Litt ydmykhet og han hadde vært mer spiselig. "Pick me, pick me" funker ikke. Ut med Nate!

Jeg ser det er så mange som skriver at Nate ikke har noen god personlighet, men jeg skjønner ikke hva dere tar utgangspunkt i. Jeg syns Nate er herlig og morsom og jovial. Har ikke noe inntrykk av ham som en type som vil være midtpunktet til enhver tid, så lurer på hva dere ser som jeg ikke ser. 

• Liker 13
Skrevet
9 minutter siden, lalela skrev:

Jeg ser det er så mange som skriver at Nate ikke har noen god personlighet, men jeg skjønner ikke hva dere tar utgangspunkt i. Jeg syns Nate er herlig og morsom og jovial. Har ikke noe inntrykk av ham som en type som vil være midtpunktet til enhver tid, så lurer på hva dere ser som jeg ikke ser. 

Jeg ante ikke hvem Nate var før SVD så kanskje det inntrykket er noe folk som kjenner han fra før har? Ikke veit jeg. Syns han har sjarm og personlighet jeg, men er ikke såååå imponert over danseferdighetene hans som så mange andre tydeligvis er...Syns kanskje Helene (dansepartneren hans) beskrev inntrykket av han ganske godt jeg - hun sa rett og slett at han virket litt ‘diva’😂😂 uten at det var ment negativt altså🤗

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ante ikke hvem Nate var før SVD så kanskje det inntrykket er noe folk som kjenner han fra før har? Ikke veit jeg.

For mitt vedkommende er det motsatt. Jeg likte han kjempegodt på Love Island, virkelig en av mine favoritt! Fulgte hans kjærlighetsreise med liv og lyst ♥ Ble glad da jeg så han skulle være med på SVD. Ganske skuffet... i løpet av høsten her har han ikke gitt noe veldig godt inntrykk, og har tapt seg i mine øyne.

• Liker 4
Skrevet

Tv2 bekrefter nå at både semifinalen og finalen går uten publikum i studio ser jeg.

Håper de utslåtte parene får være tilstede da🤞🏻 eller kanskje det bare blir finalistene, dommerne og programlederene? 🤔 Da blir det nok super stemning😂 huff ikke lett å lage tv underholdning heller i disse dager🤪

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, Amatariel skrev:

For mitt vedkommende er det motsatt. Jeg likte han kjempegodt på Love Island, virkelig en av mine favoritt! Fulgte hans kjærlighetsreise med liv og lyst ♥ Ble glad da jeg så han skulle være med på SVD. Ganske skuffet... i løpet av høsten her har han ikke gitt noe veldig godt inntrykk, og har tapt seg i mine øyne.

Å ja, det var jo dumt.. Jeg har aldri sett Love Island, men betyr det at han fant seg kjæreste på tv da eller? Uansett varte forholdet tydeligvis ikke siden han har blitt spleisa med dansepartneren i SVD helt fra starten av😋

Skrevet
På 9.11.2020 den 8.28, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke det er bestemt på forhånd hvem som nødvendigvis skal vinne, men tror helt sikkert at produksjonen har en finger med i spillet om hvem de ønsker skal komme langt, dvs til semifinale og finale...

Ja, jeg også helt sikker på at produksjonen har en finger med i spillet. Tror dette er ganske rigga, hvert fall når man ser partnersammensetningene. De hadde ALDRI satt Benjamin sammen med Agnetesh feks. Hun er en veldig skjønn jente, men hadde neppe havnet i en finale. Benjamin blir alltid satt sammen med pene jenter som kan nå langt. Danse-Bjørn er alltid forutinntatt taper og må danse med de man antar ikke når langt i konkurransen...

Nate og Helene er satt sammen for å skape romanserykter. Urettferdige sammensetninger i de fleste parene tenker nå jeg. 
Jeg håper Marte og Andreas havner i en finale og at Andreas stikker av meg seieren. Nate tåler jeg rett og slett ikke trynet på, synes han rett og slett blir for mye.

Anonymkode: f484f...885

• Liker 10
Skrevet

Jeg vet ikke om dette har blitt snakket om tidligere siden jeg oppdaget denne tråden relativt sent!
Men hva SKJER med programlederene?? Jeg tenker at det er på høy tid å få inn noen nye..

Anonymkode: f484f...885

• Liker 10
Gjest Caroline91
Skrevet

Så på søndagens Dansebobla i stad. Igjen var det mest med Nate. Mer med han enn Thomas som faktisk røk ut, eller Andreas som fikk flest poeng. Det skinner så innmari igjennom at tv2 vil at han skal vinne. Er det fordi han er ansatt i Tv2 kan man jo begynne å lure på.. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Å ja, det var jo dumt.. Jeg har aldri sett Love Island, men betyr det at han fant seg kjæreste på tv da eller? Uansett varte forholdet tydeligvis ikke siden han har blitt spleisa med dansepartneren i SVD helt fra starten av😋

Ja, det ble kjærestepar ut av programmer, men det varte dessverre bare noen uker. Men han var virkelig søt, snill og romantisk. Den beste gutten! 

https://www.tv2.no/a/11431452/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...