Livli Skrevet 7. november 2020 #1521 Del Skrevet 7. november 2020 Syns den siste dansen til Marte var skikkelig bra og underholdende! Liker også Thomas så godt, men det er nok dessverre hans tur til å ryke nå☺️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #1522 Del Skrevet 7. november 2020 Jeg tror også Thomas ryker nå. Men veldig synd egentlig, for Rikke er den mest sympatiske danseren der! Anonymkode: 1c4b6...4b1 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #1523 Del Skrevet 7. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg tror også Thomas ryker nå. Men veldig synd egentlig, for Rikke er den mest sympatiske danseren der! Anonymkode: 1c4b6...4b1 Veldig synd også siden han endelig begynner å trives på gulvet. Hadde vært gøy på se hvor flink han hadde vært uten angsten. Anonymkode: 77344...9ec 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaymie Skrevet 7. november 2020 #1524 Del Skrevet 7. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror også Thomas ryker nå. Men veldig synd egentlig, for Rikke er den mest sympatiske danseren der! Anonymkode: 1c4b6...4b1 Neste år håper jeg Rikke får en sterk partner. Det var så fantastisk i fjor da hun danset med Victor. Hun er en så fantastisk danser med nydelig innlevelse. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 7. november 2020 #1525 Del Skrevet 7. november 2020 Marte👍🙌 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Magritta Skrevet 7. november 2020 #1526 Del Skrevet 7. november 2020 Thomas! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marie LA Skrevet 7. november 2020 #1527 Del Skrevet 7. november 2020 2 minutter siden, Jaymie skrev: Neste år håper jeg Rikke får en sterk partner. Det var så fantastisk i fjor da hun danset med Victor. Hun er en så fantastisk danser med nydelig innlevelse. Synes Rikke er så fantastisk! Skulle ønske hun kunne være med hele veien. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #1528 Del Skrevet 7. november 2020 Kommer til å savne Rikke. Anonymkode: 4b8e6...433 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #1529 Del Skrevet 7. november 2020 Thomas vinner iallefall prisen for mest sympatiske "taper" 💙 Anonymkode: 77344...9ec 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Magritta Skrevet 7. november 2020 #1530 Del Skrevet 7. november 2020 Hvor rettferdig var dagens sending egentlig? Stemte flere ganger på Thomas & Rikke, fikk bare kvitteringsmelding for en av de.. Stemmetrøbbel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eplekaka Skrevet 7. november 2020 #1531 Del Skrevet 7. november 2020 8 minutter siden, Jaymie skrev: Neste år håper jeg Rikke får en sterk partner. Det var så fantastisk i fjor da hun danset med Victor. Hun er en så fantastisk danser med nydelig innlevelse. Det samme tenkte jeg! Tenk om hun kunne danset med en skikkelig flink danser, det fortjener hun! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #1532 Del Skrevet 7. november 2020 Skulle ønske Thomas gikk videre... Håpet Marte eller Nate skulle ryke i dag. Anonymkode: 1fb25...de8 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinkee Skrevet 7. november 2020 #1533 Del Skrevet 7. november 2020 Skulle gjerne hatt med Thomas videre, bare for å se om han fortsatte den gode utviklingen. Men, det var mest rettferdig at Marte vant duellen. Men, en mer sympatisk"taper" finner man ikke. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #1534 Del Skrevet 7. november 2020 Hadde dette vært et skirenn så hadde nok 4. plassen vært sur, men tipper Thomas er rimelig fornøyd jeg 🤗 Kommer til å savne å se nyyydelige og superflinke Rikke på dansegulvet😍👏🏻 Anonymkode: 34c3b...5a4 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Magritta Skrevet 7. november 2020 #1535 Del Skrevet 7. november 2020 Ser til min store glede at flere melder om stemmeproblemer på fb.. håper det betyr at Thomas & Rikke får komme tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #1536 Del Skrevet 7. november 2020 6 minutter siden, Jenta på brua said: Ser til min store glede at flere melder om stemmeproblemer på fb.. håper det betyr at Thomas & Rikke får komme tilbake. I et slikt tilfelle tror jeg faktisk Thomas kommer til å takke nei. Han sa det selv, det ville vært urettferdig om han vant denne. Marte er en bedre danser. Men jeg skulle gjerne sett hvordan han kunne utviklet seg videre. Anonymkode: 461b5...cc5 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #1537 Del Skrevet 7. november 2020 6 minutter siden, Jenta på brua skrev: Ser til min store glede at flere melder om stemmeproblemer på fb.. håper det betyr at Thomas & Rikke får komme tilbake. Skjedde nok bare fordi det var nate den gangen, greit men andre som ryker tydeligvis. Har hatt stemmetrøbbel flere ganger. Anonymkode: 0e98a...741 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Magritta Skrevet 7. november 2020 #1538 Del Skrevet 7. november 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjedde nok bare fordi det var nate den gangen, greit men andre som ryker tydeligvis. Har hatt stemmetrøbbel flere ganger. Anonymkode: 0e98a...741 Ser jo at det blir mer og mer tydelig at Nate er forhåndsbestemt vinner.. Heretter blir det nok Maskorama på nrk for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #1539 Del Skrevet 7. november 2020 Yeeeeess! De jeg ville skulle gå til semifinalen, gikk til semifinalen(Unnskyld Thomas. Du gjorde det du kunne, men du hadde faktisk ingenting i en semifinale å gjøre)❤️ heia Andreas eller Nate, jeg heier i alle fall på dere! Anonymkode: df621...80f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #1540 Del Skrevet 7. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Yeeeeess! De jeg ville skulle gå til semifinalen, gikk til semifinalen(Unnskyld Thomas. Du gjorde det du kunne, men du hadde faktisk ingenting i en semifinale å gjøre)❤️ heia Andreas eller Nate, jeg heier i alle fall på dere! Anonymkode: df621...80f Det er allerede avgjort av skal vi danse-produksjonen at Nate er årets vinner. Anonymkode: 80a77...5a3 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå