Gå til innhold

Skal vi danse 2020

Gjest Caroline91

Anbefalte innlegg

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er forresten en ting som alltid har irritert meg litt og det er når dommerene kommenterer kroppene til kjendisene...altså er det bare jeg som syns det er litt unødvendig og en smule kleint?!? 🙈

Vi ser jo alle at proffdanserene er utrolig flotte og veltrente - og vi skjønner at dans er en krevende sport - men kjendisene kommer jo i ulike aldre og kroppsfasonger...og hvis en slank fin kropp er så viktig for dommerene (at de må kommentere det..) så bør tv2 kanskje endre kriteriene for å bli med på SVD da...?!? Teit at dommerene er med på å skape et unødvendig kroppsfokus spør du meg...

Anonymkode: 34c3b...5a4

Høh? Har dommerne påpekt kroppene til kjendisene? Jeg har sett alle programmene denne sesongen, og kan ikke huske noe om body shaming.

Anonymkode: 70bf4...126

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nate er kanskje teknisk bedre enn Marte, men hennes dans gir meg mye mer. Men, stemmene mine går i kveld til Andreas! Han er best, og har den partneren jeg digger mest i det selskapet der.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magritta
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Høh? Har dommerne påpekt kroppene til kjendisene? Jeg har sett alle programmene denne sesongen, og kan ikke huske noe om body shaming.

De prøvde riktignok å pakke det inn i bomull, men det var antydninger til body shaming mot Agnete..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er egentlig på tide at Thomas ryker, men jeg synes Rumbaen i kveld var nydelig! Det har vært gøy å se utviklingen hans i høst, og så lager Rikke noen nydelige koreografier. Ellers skjønte jeg ikke helt poenggivingen i kveld, særlig Nates første dans. Han hadde jo en god del feil?

Ellers er det litt kjedelig at dommerne ikke danser med i år. Det har kanskje vært det morsomste de siste årene.

Uansett, mine stemmer i kveld går nok til Andreas.

Anonymkode: 461b5...cc5

Jeg regner det er pga corona ar dommerne ikke er med å danse i år. På klippene fra treningene står de med god avstand til danserne. 

Anonymkode: 08bda...98d

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er noe med personligheten til nate som gjør at jeg ikke syns han er flink - det blir så mye/for mye show.

jeg syns også låtvalgene denne sesongen er helt på trynet...f eks tangoen til M og B, grusomt låtvalg... 

Anonymkode: bbbf0...97c

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vedkommende misfor sikkert. De kan feks si at noen har flotte ben, men det er jo i såfall ikke utseendet men bruken av disse de mener 😊

Anonymkode: 0e98a...741

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det er noe med hvem som klarer å røre mest med dansen og det er ikke nødvendigvis den teknisk beste danseren...

De eneste som faktisk har rørt meg med dansen sin denne sesongen er Siri og nå Thomas i dans nr 2.... 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Jaymie skrev:

Der er jeg uenig. Jeg har lett for å føle meg inn i dansene til Nate og Helene. Jeg sliter mer med å leve meg inn i Andreas sine danser, men heier litt på han fordi teknikken er så bra. Tror vi alle opplever dansene forskjellig. 

Enig med deg der. Har likt, og blitt berørt, av flere av dansene til Nate og Helene. Andreas er også superflink, men jeg får ikke de samme følelsene rundt dansen hans.

Har hele veien også heiet på Thomas, men håper vi får se Nate, Andreas og Marte videre i kveld. 🤩

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg regner det er pga corona ar dommerne ikke er med å danse i år. På klippene fra treningene står de med god avstand til danserne. 

Anonymkode: 08bda...98d

Ja, det har jo en naturlig forklaring. Likevel er det kjedelig, disse dansene har vært gøy!

Anonymkode: 461b5...cc5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er noe med hvem som klarer å røre mest med dansen og det er ikke nødvendigvis den teknisk beste danseren...

De eneste som faktisk har rørt meg med dansen sin denne sesongen er Siri og nå Thomas i dans nr 2.... 

Ja, dans nr 2 fra Thomas var direkte vakker, langt inn i sjela ❤️

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thomas rørte meg som Pinokkio (faktisk!) og i dag, spesielt i dans nr 2.

Det er ikke kun ren teknikk og "flinkhet" som avgjør om en dans rører.

Derfor får han mine stemmer. 

Anonymkode: 77344...9ec

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kommer ikke til å bli skuffa uansett hvem som ryker i kveld - alle har sine styrker og svakheter og ingen er ‘Wow dette paret bare mååå vinne’ 🤷‍♀️ I mine øyne da 🤗

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Andreas og Nate er flinkast, og burde gå direkte vidare i kveld 😊

Synes Thomas og Marte er kjedelige. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Sokkar skrev:

Synes Andreas og Nate er flinkast, og burde gå direkte vidare i kveld 😊

Synes Thomas og Marte er kjedelige. 

Du fikk rett i dette, jeg er også fornøyd. Kommer til å stemme på Marte, rett og slett fordi hun er teknisk bedre enn Thomas og danser på et høyere nivå. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marte gjorde en mye bedre jobb nå i duellen. Nå så hun ut som hun var på egne ben gjennom hele dansen 👏🏻

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...