AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #1481 Del Skrevet 7. november 2020 3 minutter siden, Jaymie skrev: Det har nok mye med at Benjamin lager koreografier som er for raske for henne. Da ender hun opp med å bli dratt rundt og det ser ikke bra ut. Det var mye bedre i dag i forhold til tidligere danser, men noen steder skjedde det i dag også. Enig! Han lager alt for raske koreografier og det er ikke første kjendis han gjør det med. Marte stakkars henger bakpå som et slips som prøver å ta innpå. Ødelegger mye for henne. Anonymkode: f69b2...7cb 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki- Skrevet 7. november 2020 #1482 Del Skrevet 7. november 2020 Håper Thomas ryker ut i dag, han danset jo knapt, og det lille han danset var ikke spesielt bra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #1483 Del Skrevet 7. november 2020 Tror det er første gang jeg har blitt rørt av dansingen denne høsten. Dans nummer 2 sv Thomas og Rikke var nydelig ♥️ Anonymkode: 0e98a...741 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #1484 Del Skrevet 7. november 2020 Thomas er nok ikke den fødte danser akkurat, men han er jo sååå sympatisk og Rikke er nyyyydelig😍😍 Anonymkode: 34c3b...5a4 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #1485 Del Skrevet 7. november 2020 Synes Marte gjorde sin beste dans denne høsten. Håper nate ryker i kveld. Anonymkode: 0e98a...741 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #1486 Del Skrevet 7. november 2020 Programlederne er så kleine. De er virkelig på tide å bytte ut. Den ene verre enn den andre... Anonymkode: 4b8e6...433 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Magritta Skrevet 7. november 2020 #1487 Del Skrevet 7. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Programlederne er så kleine. De er virkelig på tide å bytte ut. Den ene verre enn den andre... Anonymkode: 4b8e6...433 De Tore & Trine "vitsene" var bare kleine egentlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #1488 Del Skrevet 7. november 2020 6 minutter siden, Jenta på brua skrev: Delvis enig.. det som hadde vært rettferdig hadde vært at de kom inn igjen hvis de vant en ny danseduell mot Michael & Ewa.. Da tror jeg de hadde røket igjen. Første danseduell han kom i røk han og første duell Birgit kom i røk hun. Det er eneste måten publikum kan bestemme virker det som. Anonymkode: 0e98a...741 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #1489 Del Skrevet 7. november 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Programlederne er så kleine. De er virkelig på tide å bytte ut. Den ene verre enn den andre... Anonymkode: 4b8e6...433 De er utgått på dato og helt på jordet men de komme kommentarene sine og den grufulle latteren til katrine Anonymkode: e492b...5be 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #1490 Del Skrevet 7. november 2020 Nate er sikkert flink, og han har mye rytme i kroppen. Men det gir meg INGENTING å se ham danse. Han rører meg ikke. Anonymkode: 77344...9ec 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaymie Skrevet 7. november 2020 #1491 Del Skrevet 7. november 2020 Synes ikke Nate imponerte med første dans, men dans nummer to var helt fantastisk. Han og Andreas er mine to favoritter nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinkee Skrevet 7. november 2020 #1492 Del Skrevet 7. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nate er sikkert flink, og han har mye rytme i kroppen. Men det gir meg INGENTING å se ham danse. Han rører meg ikke. Anonymkode: 77344...9ec Helt enig! Forstår ikke hvorfor han får så gode tilbakemeldinger fra dommerne. Kanskje teknisk bra, men veldig kaldt på en måte. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #1493 Del Skrevet 7. november 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Programlederne er så kleine. De er virkelig på tide å bytte ut. Den ene verre enn den andre... Anonymkode: 4b8e6...433 Uff ja! Det er virkelig kleint å se på dem. De er like kleine begge to, på hver sin måte. Anonymkode: f69b2...7cb 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #1494 Del Skrevet 7. november 2020 Det er egentlig på tide at Thomas ryker, men jeg synes Rumbaen i kveld var nydelig! Det har vært gøy å se utviklingen hans i høst, og så lager Rikke noen nydelige koreografier. Ellers skjønte jeg ikke helt poenggivingen i kveld, særlig Nates første dans. Han hadde jo en god del feil? Ellers er det litt kjedelig at dommerne ikke danser med i år. Det har kanskje vært det morsomste de siste årene. Uansett, mine stemmer i kveld går nok til Andreas. Anonymkode: 461b5...cc5 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #1495 Del Skrevet 7. november 2020 Første gang jeg syns Nate og Helene hadde god kjemi på dansegulvet (dans nr 2)😊 Anonymkode: 34c3b...5a4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #1496 Del Skrevet 7. november 2020 2 minutter siden, Pinkee skrev: Helt enig! Forstår ikke hvorfor han får så gode tilbakemeldinger fra dommerne. Kanskje teknisk bra, men veldig kaldt på en måte. Dans nummer to av Nate var bra teknisk men enig at det blir kaldt på et vis likevel. Han klarer ikke formidle følelser til meg i hvert fall og det er det dans handler om. Anonymkode: 0e98a...741 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #1497 Del Skrevet 7. november 2020 Andreas må vinne. Anonymkode: 760f9...60c 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 7. november 2020 #1498 Del Skrevet 7. november 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Programlederne er så kleine. De er virkelig på tide å bytte ut. Den ene verre enn den andre... Anonymkode: 4b8e6...433 I dag er det spesielt slitsomt, hjelpe meg, de må jo bli helt slitne av seg selv? Heldigvis veier dommerne opp, de gjør mye av programmet! Jeg synes det var gøy med Marte i dag, tror det blir stemmer på henne og Andreas, men Nate er også bra.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caroline91 Skrevet 7. november 2020 #1499 Del Skrevet 7. november 2020 Synes Andreas og Mai fortjente 40 poeng også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaymie Skrevet 7. november 2020 #1500 Del Skrevet 7. november 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dans nummer to av Nate var bra teknisk men enig at det blir kaldt på et vis likevel. Han klarer ikke formidle følelser til meg i hvert fall og det er det dans handler om. Anonymkode: 0e98a...741 Der er jeg uenig. Jeg har lett for å føle meg inn i dansene til Nate og Helene. Jeg sliter mer med å leve meg inn i Andreas sine danser, men heier litt på han fordi teknikken er så bra. Tror vi alle opplever dansene forskjellig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå