Gjest Magritta Skrevet 7. november 2020 #1461 Del Skrevet 7. november 2020 Hvorfor er Tore Petterson dommer egentlig? Ikke at jeg har noe imot han, men vet jo at han ikke har dansebakgrunn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caroline91 Skrevet 7. november 2020 #1462 Del Skrevet 7. november 2020 Jeg tenkte at nå kom Nate til å få 7ere, eller i alle fall ikke noe mer enn 8. Også får han to 9ere? Favoriseringen fortsetter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Magritta Skrevet 7. november 2020 #1463 Del Skrevet 7. november 2020 1 minutt siden, Caroline91 skrev: Jeg tenkte at nå kom Nate til å få 7ere, eller i alle fall ikke noe mer enn 8. Også får han to 9ere? Favoriseringen fortsetter. Hvilke andre poeng fikk han? Henger litt etter pga sumo-problemer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #1464 Del Skrevet 7. november 2020 2 minutter siden, Jenta på brua skrev: Hvorfor er Tore Petterson dommer egentlig? Ikke at jeg har noe imot han, men vet jo at han ikke har dansebakgrunn.. Har han ikke det da? Trodde han hadde vært proffdanser... Anonymkode: 7d4b6...247 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Magritta Skrevet 7. november 2020 #1465 Del Skrevet 7. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har han ikke det da? Trodde han hadde vært proffdanser... Anonymkode: 7d4b6...247 Han er vel komiker, ikke danser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinkee Skrevet 7. november 2020 #1466 Del Skrevet 7. november 2020 Andreas må bare få høyere poeng enn Nate i kveld!! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaymie Skrevet 7. november 2020 #1467 Del Skrevet 7. november 2020 Morsomt å se en annen side av Andreas, denne dansen likte jeg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 7. november 2020 #1468 Del Skrevet 7. november 2020 Thomas strålte i dag. Han løfter blikket og slår seg løs. Veldig godt jobbet. 👏👏 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #1469 Del Skrevet 7. november 2020 Andreas er definitivt best så langt i kveld og Mai lager jo så bra koreografier!! Men jeg syns faktisk alle mangler et ekstra gir og energi i kveld...men det er vel nervene... Anonymkode: 34c3b...5a4 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaymie Skrevet 7. november 2020 #1470 Del Skrevet 7. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Andreas er definitivt best så langt i kveld og Mai lager jo så bra koreografier!! Men jeg syns faktisk alle mangler et ekstra gir og energi i kveld...men det er vel nervene... Anonymkode: 34c3b...5a4 Enig i dette. Tror også Tore satte ord på det eneste lille problemet jeg har hatt med Andreas; ironisk distanse. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #1471 Del Skrevet 7. november 2020 Hvorfor får Marte alltid så mye kritikk i forhold til de andre? 🤔 Jeg syns definitivt at hun bør gå videre og ja bedre enn Nate i kveld!! Anonymkode: 34c3b...5a4 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #1472 Del Skrevet 7. november 2020 Sammenlign forarbeidet til Marte og Thomas - Thomas fortjener ikke å gå videre foran Marte. Thomas hadde noen få steg, så et skritt til siden og lene seg litt x antall ganger. Også ser du Marte som jobber som en helt med fotarbeidet og intensiteten i dansen. selv om hun henger litt etter her og der, så har hun jo en mye mer avansert dans enn Thomas. Jeg liker Thomas som person og sånn, og det er kult at han har kommet over den frykten sin. Men de 3 andre er mye mye bedre dansere. Anonymkode: 486f0...3fd 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #1473 Del Skrevet 7. november 2020 Håper på Thomas, Marte og Andreas i semifinalen! Nate kan ryke i dag. Anonymkode: 77344...9ec 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #1474 Del Skrevet 7. november 2020 47 minutter siden, Jenta på brua skrev: Flere som har problemer med sumo? Gå inn på Sumo og klikk på se direkte. Dvs ikke inn på programmet skal vi danse, men på den generelle se direkte knappen som er på forsiden. Der kan du spole ganske langt tilbake, og tilbake til programstart. Anonymkode: 08bda...98d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #1475 Del Skrevet 7. november 2020 Har de gjort noe med gulvet denne uken? Jeg synes både Helene og Marte skled på gulvet. Det virker som det er glatt! Anonymkode: 08bda...98d 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaymie Skrevet 7. november 2020 #1476 Del Skrevet 7. november 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor får Marte alltid så mye kritikk i forhold til de andre? 🤔 Jeg syns definitivt at hun bør gå videre og ja bedre enn Nate i kveld!! Anonymkode: 34c3b...5a4 Det har nok mye med at Benjamin lager koreografier som er for raske for henne. Da ender hun opp med å bli dratt rundt og det ser ikke bra ut. Det var mye bedre i dag i forhold til tidligere danser, men noen steder skjedde det i dag også. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Magritta Skrevet 7. november 2020 #1477 Del Skrevet 7. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Håper på Thomas, Marte og Andreas i semifinalen! Nate kan ryke i dag. Anonymkode: 77344...9ec Spørs på det blir "stemmetrøbbel" enda en gang om Nate skulle ryke ut da 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #1478 Del Skrevet 7. november 2020 Akkurat nå, Jenta på brua skrev: Spørs på det blir "stemmetrøbbel" enda en gang om Nate skulle ryke ut da 🙄 Neimen i alle dager. Det var jo stemmetrøbbel den uken. Hvis du var innom her på KG den lørdagen, hadde du raskt sett at "alle" slet med å stemme. Siden stemningen dermed ikke ble korrekt, fikk de en sjanse til. Misforstå meg rett, jeg vil gjerne se Nate ryke jeg også. Men det er helt rettferdig at han kom inn igjen. Anonymkode: 08bda...98d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #1479 Del Skrevet 7. november 2020 25 minutter siden, Jenta på brua skrev: Han er vel komiker, ikke danser. Han konkurrerte i dans som ungdom. Anonymkode: e1d1a...ed9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Magritta Skrevet 7. november 2020 #1480 Del Skrevet 7. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Neimen i alle dager. Det var jo stemmetrøbbel den uken. Hvis du var innom her på KG den lørdagen, hadde du raskt sett at "alle" slet med å stemme. Siden stemningen dermed ikke ble korrekt, fikk de en sjanse til. Misforstå meg rett, jeg vil gjerne se Nate ryke jeg også. Men det er helt rettferdig at han kom inn igjen. Anonymkode: 08bda...98d Delvis enig.. det som hadde vært rettferdig hadde vært at de kom inn igjen hvis de vant en ny danseduell mot Michael & Ewa.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå