Gå til innhold

Skal vi danse 2020

Gjest Caroline91

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Caroline91

Jeg tenkte at nå kom Nate til å få 7ere, eller i alle fall ikke noe mer enn 8. Også får han to 9ere? Favoriseringen fortsetter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magritta
1 minutt siden, Caroline91 skrev:

Jeg tenkte at nå kom Nate til å få 7ere, eller i alle fall ikke noe mer enn 8. Også får han to 9ere? Favoriseringen fortsetter. 

Hvilke andre poeng fikk han? Henger litt etter pga sumo-problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Jenta på brua skrev:

Hvorfor er Tore Petterson dommer egentlig? Ikke at jeg har noe imot han, men vet jo at han ikke har dansebakgrunn..

Har han ikke det da? Trodde han hadde vært proffdanser...

Anonymkode: 7d4b6...247

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magritta
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har han ikke det da? Trodde han hadde vært proffdanser...

Anonymkode: 7d4b6...247

Han er vel komiker, ikke danser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Thomas strålte i dag. Han løfter blikket og slår seg løs. Veldig godt jobbet. 👏👏

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andreas er definitivt best så langt i kveld og Mai lager jo så bra koreografier!! 
Men jeg syns faktisk alle mangler et ekstra gir og energi i kveld...men det er vel nervene...

Anonymkode: 34c3b...5a4

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Andreas er definitivt best så langt i kveld og Mai lager jo så bra koreografier!! 
Men jeg syns faktisk alle mangler et ekstra gir og energi i kveld...men det er vel nervene...

Enig i dette. Tror også Tore satte ord på det eneste lille problemet jeg har hatt med Andreas; ironisk distanse. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor får Marte alltid så mye kritikk i forhold til de andre? 🤔 Jeg syns definitivt at hun bør gå videre og ja bedre enn Nate i kveld!!

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sammenlign forarbeidet til Marte og Thomas - Thomas fortjener ikke å gå videre foran Marte. Thomas hadde noen få steg, så et skritt til siden og lene seg litt x antall ganger. Også ser du Marte som jobber som en helt med fotarbeidet og intensiteten i dansen. selv om hun henger litt etter her og der, så har hun jo en mye mer avansert dans enn Thomas.

Jeg liker Thomas som person og sånn, og det er kult at han har kommet over den frykten sin. Men de 3 andre er mye mye bedre dansere. 

Anonymkode: 486f0...3fd

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper på Thomas, Marte og Andreas i semifinalen!

Nate kan ryke i dag.

Anonymkode: 77344...9ec

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

47 minutter siden, Jenta på brua skrev:

Flere som har problemer med sumo?

Gå inn på Sumo og klikk på se direkte. Dvs ikke inn på programmet skal vi danse, men på den generelle se direkte knappen som er på forsiden. Der kan du spole ganske langt tilbake, og tilbake til programstart. 

Anonymkode: 08bda...98d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de gjort noe med gulvet denne uken? Jeg synes både Helene og Marte skled på gulvet. Det virker som det er glatt! 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor får Marte alltid så mye kritikk i forhold til de andre? 🤔 Jeg syns definitivt at hun bør gå videre og ja bedre enn Nate i kveld!!

Det har nok mye med at Benjamin lager koreografier som er for raske for henne. Da ender hun opp med å bli dratt rundt og det ser ikke bra ut. Det var mye bedre i dag i forhold til tidligere danser, men noen steder skjedde det i dag også. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Magritta

Håper på Thomas, Marte og Andreas i semifinalen!

Nate kan ryke i dag.

Anonymkode: 77344...9ec

Spørs på det blir "stemmetrøbbel" enda en gang om Nate skulle ryke ut da 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Jenta på brua skrev:

Spørs på det blir "stemmetrøbbel" enda en gang om Nate skulle ryke ut da 🙄

Neimen i alle dager. Det var jo stemmetrøbbel den uken. Hvis du var innom her på KG den lørdagen, hadde du raskt sett at "alle" slet med å stemme. Siden stemningen dermed ikke ble korrekt, fikk de en sjanse til. Misforstå meg rett, jeg vil gjerne se Nate ryke jeg også. Men det er helt rettferdig at han kom inn igjen.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Jenta på brua skrev:

Han er vel komiker, ikke danser.

Han konkurrerte i dans som ungdom. 

Anonymkode: e1d1a...ed9

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magritta

Neimen i alle dager. Det var jo stemmetrøbbel den uken. Hvis du var innom her på KG den lørdagen, hadde du raskt sett at "alle" slet med å stemme. Siden stemningen dermed ikke ble korrekt, fikk de en sjanse til. Misforstå meg rett, jeg vil gjerne se Nate ryke jeg også. Men det er helt rettferdig at han kom inn igjen.

Delvis enig.. det som hadde vært rettferdig hadde vært at de kom inn igjen hvis de vant en ny danseduell mot Michael & Ewa..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...