Gå til innhold

Skal vi danse 2020

Gjest Caroline91

Anbefalte innlegg

For noen fantastisk gøye opptredener i dag. (Jeg så ikke episoden før nå). Thomas og Rikke, og Birgit og Philip er mine favoritter. Rikke er rågod med koreografier, Thomas er ydmyk og rolig. Birgit er et stort forbilde og sprer så ufattelig mye liv og glede - i tillegg til at hun er utrolig dyktig til å danse med de forutsetningene hun har. Den dama der inspirerer meg. Måtte hun komme langt i konkurransen. 👏❤️

Endret av Uatskillelig
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Caroline91

Det er omgangssyke som går blant SVD-gjengen. Mai, Rikke og Tarjei er i alle fall syke. Så en instastory der Andreas og Mai trente jive på zoom, haha. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Caroline91 skrev:

Det er omgangssyke som går blant SVD-gjengen. Mai, Rikke og Tarjei er i alle fall syke. Så en instastory der Andreas og Mai trente jive på zoom, haha. 

Håper de finner en løsning for at det skal jevnes ut. 3 dager uten trening gjør utslag

Anonymkode: de176...9ca

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caroline91
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper de finner en løsning for at det skal jevnes ut. 3 dager uten trening gjør utslag

Egentlig burde ingen gå ut på lørdag. Eller de burde bare hoppe over denne lørdagen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sånt som skjer, blir jo akkurat som en deltaker som får en skade som reduserer de synes jeg. 

Anonymkode: 486f0...3fd

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Caroline91 skrev:

Egentlig burde ingen gå ut på lørdag. Eller de burde bare hoppe over denne lørdagen. 

Enig! I hvertfall når det ikke bare er en som er syk, men tre. Da er det jo sannsynlig at det er en felles smittekilde.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Caroline91
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er sånt som skjer, blir jo akkurat som en deltaker som får en skade som reduserer de synes jeg. 

Anonymkode: 486f0...3fd

Men halvparten av deltagerne har spysjuke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caroline91
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Enig! I hvertfall når det ikke bare er en som er syk, men tre. Da er det jo sannsynlig at det er en felles smittekilde.

Og det er flere også. Andreas skrev at halvparten er syke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caroline91

I følge Tv2 sin pressesjef vil sendingen gå som normalt. Men, jeg synes det er litt urettferdig. Eller veldig urettferdig for å være ærlig. Det er bare to av parene som ikke er rammet, og de parene som er rammet får kun to dager med øving. Virker som det er matforgiftning, det tror deltagerne selv i alle fall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan de ikke bare gjøre som i starten at de tar m poengene fra lørdag over til neste lørdag. Så kan heller 2 stk ryke ut om 14 dager...

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Caroline91 skrev:

I følge Tv2 sin pressesjef vil sendingen gå som normalt. Men, jeg synes det er litt urettferdig. Eller veldig urettferdig for å være ærlig. Det er bare to av parene som ikke er rammet, og de parene som er rammet får kun to dager med øving. Virker som det er matforgiftning, det tror deltagerne selv i alle fall. 

I og med at det er strenge smitteverntiltak der pga Covid 19 tipper jeg de er matforgiftet,  ikke rammet av omgangssyke.

Dette bør absolutt føre til forandring i lørdagens sending. Ikke rettferdig at noen ryker ut med sånne forutsetninger.

Anonymkode: 77344...9ec

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løfter tråden for de som følger med i kveld. Spennende å se hvordan det går mtp. sykdom

Anonymkode: a8fe5...c65

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror Nate og Helene ryker i kveld..

Anonymkode: 80a77...5a3

Det er jo kun to par som har danset til nå...

Anonymkode: e1d1a...ed9

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er jo kun to par som har danset til nå...

Joda, at de ryker er kun en følelse, tror de parene som har vært syke får sympatistemmer.

Anonymkode: 80a77...5a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nate har nok bare gått ut i fra at han er god uansett, synes det er fint at han fikk litt kritikk fra dommerne for en gangs skyld. Det var ikke bra nok denne gangen. På tide å roe egoet litt....

Anonymkode: 6f055...a9b

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 minutt siden, Caroline91 skrev:

Synes dere Birgit fortjente 40 poeng? 

både ja og nei, litt urettferdig mot andre men hun er jo fantastisk 

Anonymkode: c8386...81c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Caroline91 skrev:

Nei. 
Hvis man kan vinne SVD med en sensuell arm, vil jeg være med også 

Anonymkode: f65ac...84e

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Caroline91 skrev:

Ja, det var nydelig. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...