AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #41 Skrevet 17. august 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun faket garantert for å imponere. Ikke vær så kjepphøy. Anonymkode: 6dbee...1fb Nei, det finnes faktisk noe som skjer ved orgasme hos kvinner som ikke går an å fake. Dette vet naturligvis ikke de orgasmeløse kvinnene hva er. Anonymkode: 09a70...bea
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #42 Skrevet 17. august 2020 10 timer siden, Resignert skrev: Her var det snakk om PERFEKT seksuell kjemi. Da legges listen vesentlig høyere enn "nyter" og "godt". Akkurat som det er forskjell på Wienerfilharmonien og dansebandmusikk. Jeg har hatt perfekt seksuell kjemi, ikke fått orgasme likevel! Har helt himmelsk sex og er nyforelska! Men bare lull deg inn i din bitre "sannhet", du, for du rikker deg jo aldri uansett hva vi sier! Anonymkode: bc053...71f
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #43 Skrevet 17. august 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har hatt perfekt seksuell kjemi, ikke fått orgasme likevel! Har helt himmelsk sex og er nyforelska! Men bare lull deg inn i din bitre "sannhet", du, for du rikker deg jo aldri uansett hva vi sier! Anonymkode: bc053...71f Hvis det var like himmelsk for dere begge, regner jeg med at dere enda er sammen! Anonymkode: 09a70...bea
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #44 Skrevet 17. august 2020 Ja, og ham giftet jeg meg med, selv om vi egentlig ikke passet sammen. Det andre måtte vi bare finne ut av, for ingen av oss ønsket å gå tilbake til vanlig sex med andre etter det. Fremdeles sammen, 19 år senere. Fremdeles frister ikke annet. Anbefaler dere å holde fast i dette unike. Resten løste seg, selv om vi er totalt forskjellige angående så mye. Alt det har vi møtt hverandre på og utviklet oss mot noe felles, og sex er magisk. Ennå. Anonymkode: 73a8f...1a8
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #45 Skrevet 17. august 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, og ham giftet jeg meg med, selv om vi egentlig ikke passet sammen. Det andre måtte vi bare finne ut av, for ingen av oss ønsket å gå tilbake til vanlig sex med andre etter det. Fremdeles sammen, 19 år senere. Fremdeles frister ikke annet. Anbefaler dere å holde fast i dette unike. Resten løste seg, selv om vi er totalt forskjellige angående så mye. Alt det har vi møtt hverandre på og utviklet oss mot noe felles, og sex er magisk. Ennå. Anonymkode: 73a8f...1a8 Helt enig med deg! Fungerer sex, så må man få resten til å passe inn. Det motsatte blir bare feil. Anonymkode: 09a70...bea 3
Idylloghverdag Skrevet 18. august 2020 #46 Skrevet 18. august 2020 Har opplevd det samme som deg. Jeg så det ikke komme i det hele tatt. Vi er gift, og 17 år etterpå er sex like deilig.
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #47 Skrevet 18. august 2020 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Primært menn, ikke kvinner som har sex med kvinner 😋 Anonymkode: c485a...90c Hvis du også er like god i senga som damene, greit. Hvis det kun er de som klarer å komme, så kan det hende de tenker dette om deg. Anonymkode: 09a70...bea
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå