Gå til innhold

Perfekt seksuell kjemi

Fremhevede innlegg

Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner ikke hvordan «tunghørte menn» og «vibratormafiaen» er relevant til denne tråden.

Jeg delte en fin seksuell opplevelse hvor alt klaffet, og spurte om andre hadde opplevd noe lignende. Kan vi prøve unngå en krig?

Kom heller med gode seksuelle opplevelser, orgasme eller ikke.

-TS

Anonymkode: 7669f...0c0

Det du forteller om, handler jo om at du har funnet en av disse ekstremt sjeldne blomstene, som kan klare å komme av sex med en mann. Det er en uoppnåelig drøm for de fleste som har sex med kvinner.

Har selv opplevd en slik dame i mitt liv, det var cirka 40 000 000 ganger mer givende enn å ha sex med en av de som ikke kommer. 

Anonymkode: 09a70...bea

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
37 minutter siden, Resignert skrev:

Her var det snakk om PERFEKT seksuell kjemi. Da legges listen vesentlig høyere enn "nyter" og "godt". Akkurat som det er forskjell på Wienerfilharmonien  og dansebandmusikk.

Jepp!

Det er helt OK at kvinner hevder at kuk-størrelsen ikke teller og at alle menn er like bra. Men det må likevel gå an å si at det er forskjell på damer.

De som ikke er så gode i senga, kan vel trøste seg med strikketøy eller ta seg av de mennene som ikke krever så mye. 

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva med tunghørte menn på KG, som ikke skjønner at kvinner kan ha vanvittig glede av PIV uten at de klarer å få orgasme? Altså den mafiaen som snakker dritt om alle damer som ikke får orgasme, som om de ikke er noe verdt og totalt ubrukelige seksuelt, dvs nærmest aseksuelle uansett hvor mye de elsker sex. Hva med DEN "mafiaen"?

Anonymkode: bc053...71f

Den mafiaen oppstod som en motbevegelse mot de som sier at alle kvinner er sånn.

Klart dere kan brukes til noe, men forvent ikke å bli valgt av kremen. 

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jepp!

Det er helt OK at kvinner hevder at kuk-størrelsen ikke teller og at alle menn er like bra. Men det må likevel gå an å si at det er forskjell på damer.

De som ikke er så gode i senga, kan vel trøste seg med strikketøy eller ta seg av de mennene som ikke krever så mye. 

Og man er ikke god i senga, om man ikke får piv orgasme? 

• Liker 3
Gjest Alterego666
Skrevet
46 minutter siden, Resignert skrev:

Her var det snakk om PERFEKT seksuell kjemi. Da legges listen vesentlig høyere enn "nyter" og "godt". Akkurat som det er forskjell på Wienerfilharmonien  og dansebandmusikk.

Rune Rudberg kan ikke ha perfekt seksuell kjemi? Kanskje ikke, med det står ikke på forsøkene.

Skrevet
5 minutter siden, SlemUlv skrev:

Jeg synes ikke det, nei.

Behøver ikke være piv orgasme, men det må kunne være mulig å komme enkelt. Ellers blir jo sex et helsikes slit hver eneste gang.

Og kvinner som koser seg selv om de ikke kommer? Nei takk! 

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, SlemUlv said:

Ikke like god som de som kommer. Har sterk innvirkning på min tenning...

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes ikke det, nei.

Behøver ikke være piv orgasme, men det må kunne være mulig å komme enkelt. Ellers blir jo sex et helsikes slit hver eneste gang.

Virker som du har et like trist syns på sex, som Resignert har. 

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, SlemUlv skrev:

Ja, du kan godt kalle det det.

Men det hjelper ikke :nigo:

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, SlemUlv said:

Alternativt like varierte erfaringer. Påberoper meg absolutt ikke spesielt mange kvinnelige partnere, men har virkelig opplevd stor variasjon. Fra sexdronning til død fisk..... Dog er de fleste midt i mellom.

• Liker 2
Skrevet
12 minutter siden, Resignert skrev:

Alternativt like varierte erfaringer. Påberoper meg absolutt ikke spesielt mange kvinnelige partnere, men har virkelig opplevd stor variasjon. Fra sexdronning til død fisk..... Dog er de fleste midt i mellom.

Haha, ja, det er synd for enkelte kvinner at det er slutt på monogamiet, og at damer ligger rundt. Da merker man jo plutselig at det er forskjell på kvinner, og at noen er bedre enn andre. 

• Liker 1
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha, ja, det er synd for enkelte kvinner at det er slutt på monogamiet, og at damer ligger rundt. Da merker man jo plutselig at det er forskjell på kvinner, og at noen er bedre enn andre. 

Herregud, raste du ikke fra deg noe i ungdommen ?  

Anonymkode: 73de8...1aa

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud, raste du ikke fra deg noe i ungdommen ?  

Hva har det med saken å gjøre?

Bør man slå seg til ro med en elendig dame, bare fordi man blir eldre?

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Det du forteller om, handler jo om at du har funnet en av disse ekstremt sjeldne blomstene, som kan klare å komme av sex med en mann. Det er en uoppnåelig drøm for de fleste som har sex med kvinner.

Har selv opplevd en slik dame i mitt liv, det var cirka 40 000 000 ganger mer givende enn å ha sex med en av de som ikke kommer. 

Primært menn, ikke kvinner som har sex med kvinner 😋

Anonymkode: c485a...90c

• Liker 3
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva har det med saken å gjøre?

Bør man slå seg til ro med en elendig dame, bare fordi man blir eldre?

Selvfølgelig ikke. Men det kunne forstås sånn på innlegget ditt at du ikke hadde merket at det er forskjell på damer før det at  du ble eldre. 

Skrevet

Hun faket garantert for å imponere. Ikke vær så kjepphøy.

Anonymkode: 6dbee...1fb

Gjest Alterego666
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kom heller med gode seksuelle opplevelser, orgasme eller ikke.

-TS

Anonymkode: 7669f...0c0

Kan forsøke å bidra her: 

Jeg kan ikke huske å noen gang ha brukt uttrykk som perfekt seksuell kjemi. Denslags eufori ligger nok ikke for meg.

Likevel: Jeg har hatt gode og veldig gode partnere, og et par hvor jeg har følt at jeg har «kommet hjem».

Jeg er oppriktig glad -og litt misunnelig- på deg, TS.

Likevel tenker jeg at perfekt er et uttrykk som bør brukes som øyeblikksbilde.

Jeg er 53 år gammel og opplever at seksualiteten min fremdeles er under utvikling, kanskje mer enn noen gang.

Dette tror jeg tildels er utløst av en partner som ønsker å utvikle seg sammen med meg. Siden man aldri utvikler seg helt likt, kan det jo bli en del perfekte øyeblikk, men at vi er perfekte sammen hele tiden, fordrer nok at begge sin seksualitet er statisk. 

Jeg foretrekker dynamikk med en del perfekte øyeblikk framfor perfekt statikk.

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes ikke det, nei.

Så du foretrekker kvinner som kommer uten at du gjør noe som helst innsats for det? Høres litt egoistisk ut, men ok. 

Men for å bidra litt i tråden, så opplevde jeg at jeg og typen min "matchet" skikkelig godt første gangen vi hadde sex. Vi hadde i forkant pratet om hva vi likte og hva vi ønsket å oppleve, og alt føltes så naturlig. Jeg har fått prøvd mye nytt og funnet ut hva som fungerer for meg og oss. 

Skrevet
23 minutter siden, pia mater skrev:

Så du foretrekker kvinner som kommer uten at du gjør noe som helst innsats for det? Høres litt egoistisk ut, men ok. 

Nei?

Men jeg foretrekker nesten heller damer som er dårlig i senga, enn som er spydige utenom!

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig ikke. Men det kunne forstås sånn på innlegget ditt at du ikke hadde merket at det er forskjell på damer før det at  du ble eldre. 

At jeg er så gammel at jeg husker hvor jeg var den dagen seriemonogamiet kom til Norge? :P 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...