AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #1 Skrevet 16. august 2020 Jeg har datet en fantastisk kvinne i noen uker nå. I dag hadde vi sex for første gang, og jeg tror ingen av oss har opplevd noe lignende før. Hun kom flere ganger gjennom penetrering (noe jeg aldri har opplevd med noen andre før), og hun sa rett ut at det var det beste hun hadde opplevd. For å være helt ærlig så er jeg litt i sjokk. Jeg har hatt god sex før, men dette var noe helt annet. Dette var magisk. Jeg skjønner bare ikke hvordan man kan ha så god seksuell kjemi etter bare noen få uker med dating. Noen som har opplevd noe lignende før? -Mann 29 Anonymkode: 7669f...0c0 5
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #2 Skrevet 16. august 2020 Ingen av oss skjønner d heller Anonymkode: 2338c...d63 2
Bamseklemmer Skrevet 16. august 2020 #4 Skrevet 16. august 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har datet en fantastisk kvinne i noen uker nå. I dag hadde vi sex for første gang, og jeg tror ingen av oss har opplevd noe lignende før. Hun kom flere ganger gjennom penetrering (noe jeg aldri har opplevd med noen andre før), og hun sa rett ut at det var det beste hun hadde opplevd. For å være helt ærlig så er jeg litt i sjokk. Jeg har hatt god sex før, men dette var noe helt annet. Dette var magisk. Jeg skjønner bare ikke hvordan man kan ha så god seksuell kjemi etter bare noen få uker med dating. Noen som har opplevd noe lignende før? -Mann 29 Anonymkode: 7669f...0c0 Da er dere vært heldige som fant hverandre, ikke noe hverdagskost å treffe noen av sin samme dimensjon. Det er bare så hærlig når kommunikasjon er i boks, mye kan utrettes bare med den har jeg erfart. Den er faktisk viktigere en utseende og kropp. Men når alle tingene detter på plass er livet bare hærlig... TS, hvis jeg har vært deg har jeg gitt alt for henne, en slik sjanse kommer sjelden tilbake😝
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #5 Skrevet 16. august 2020 6 minutter siden, Bamseklemmer skrev: Da er dere vært heldige som fant hverandre, ikke noe hverdagskost å treffe noen av sin samme dimensjon. Det er bare så hærlig når kommunikasjon er i boks, mye kan utrettes bare med den har jeg erfart. Den er faktisk viktigere en utseende og kropp. Men når alle tingene detter på plass er livet bare hærlig... TS, hvis jeg har vært deg har jeg gitt alt for henne, en slik sjanse kommer sjelden tilbake😝 Definitivt ikke noe hverdagskost, nei. Jeg vil definitivt møte henne igjen for å finne ut om vi faktisk passer så godt sammen, men føler meg litt naiv når jeg har kjent denne dama i bare noen få uker. Hun har tatt pusten i fra meg, og jeg aner ikke hvorfor. Jeg gleder meg til å bli enda bedre kjent med hun, kanskje dette er starten på et nytt kapittel. Takk for fint svar Anonymkode: 7669f...0c0 3
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #6 Skrevet 17. august 2020 Ja jeg og min elsker hadde det slik første gang, så vi har fortsatt helt magisk sex, aldri opplevd Anonymkode: 4cf8a...1b2 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #7 Skrevet 17. august 2020 Her hadde vi magisk kjemi allerede på første date. Ikke pga orgasmer, de kommer ikke lett hos meg, vi bare passer så godt sammen. Det seksuelle er like deilig nå etter ti år sammen som den gang. Anonymkode: 5ceee...6fc 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #8 Skrevet 17. august 2020 Ja, det har jeg opplevd, mer enn en gang faktisk Har ofte god kjemi i senga, tror jeg er flink til å plukke partnere, har en god radar på og blir tiltrukket av menn som er gode elskere. Er veldig god i senga selv også, det hjelper så klart. Husker spesielt en som stakk seg ut da, lidenskapen var så enorm for vi hadde vært kåte på hverandre lenge uten å ha hatt anledning til å ligge, og da var det bare som vi var helt in sync på alt vi gjorde, han var også god teknisk sett, penisen passet som hånd i hanske i meg og alt var bare magisk - og så var jeg litt forelsket også som var prikken over i'en Anonymkode: f46c5...e21 1
Resignert Skrevet 17. august 2020 #9 Skrevet 17. august 2020 10 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har datet en fantastisk kvinne i noen uker nå. I dag hadde vi sex for første gang, og jeg tror ingen av oss har opplevd noe lignende før. Hun kom flere ganger gjennom penetrering (noe jeg aldri har opplevd med noen andre før), og hun sa rett ut at det var det beste hun hadde opplevd. For å være helt ærlig så er jeg litt i sjokk. Jeg har hatt god sex før, men dette var noe helt annet. Dette var magisk. Jeg skjønner bare ikke hvordan man kan ha så god seksuell kjemi etter bare noen få uker med dating. Noen som har opplevd noe lignende før? -Mann 29 Anonymkode: 7669f...0c0 Joda, har vært så heldig, men det begynner å bli lenge siden. Sex når alt klaffer er noe helt annet enn ordinær sex. Uansett hva vibratormafiaen mener. 2
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #10 Skrevet 17. august 2020 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det har jeg opplevd, mer enn en gang faktisk Har ofte god kjemi i senga, tror jeg er flink til å plukke partnere, har en god radar på og blir tiltrukket av menn som er gode elskere. Er veldig god i senga selv også, det hjelper så klart. Husker spesielt en som stakk seg ut da, lidenskapen var så enorm for vi hadde vært kåte på hverandre lenge uten å ha hatt anledning til å ligge, og da var det bare som vi var helt in sync på alt vi gjorde, han var også god teknisk sett, penisen passet som hånd i hanske i meg og alt var bare magisk - og så var jeg litt forelsket også som var prikken over i'en Anonymkode: f46c5...e21 Hva er det som gjør at du er god i senga? Er nysgjerrig på hva det vil si Anonymkode: c871e...b2c 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #11 Skrevet 17. august 2020 18 minutter siden, Resignert skrev: Joda, har vært så heldig, men det begynner å bli lenge siden. Sex når alt klaffer er noe helt annet enn ordinær sex. Uansett hva vibratormafiaen mener. Så avgjort ! Men ofte med "feil" type kvinne for min del. Enten har det vært fullstendig kræsj aldersmessig (den eldste var faktisk 35 år eldre enn meg), eller så har de vært totalt ubrukelige utenfor senga. Jeg sliter med å finne ei det klaffer med i og utenfor senga. Kanskje blitt bortskjemt med den fantastiske sex-kjemien jeg har hatt med disse "feil" damene ? Det er ei lenger opp som snakker om å ha en radar. Jeg tror jeg har det litt på samme måte, litt blikkontakt og "øyeflørting" så.... arrgghh... kåtheten tar over, og jeg mister (impuls)kontroll. Anonymkode: 73de8...1aa 1
Gjest Alterego666 Skrevet 17. august 2020 #12 Skrevet 17. august 2020 40 minutter siden, Resignert skrev: Sex når alt klaffer er noe helt annet enn ordinær sex. Uansett hva vibratormafiaen mener. Vibratormafiaen?
Resignert Skrevet 17. august 2020 #13 Skrevet 17. august 2020 10 minutter siden, Alterego666 said: Vibratormafiaen? Ja, de som hevder at nesten ingen kvinner har særlig utbytte av tradisjonell "piv" sex, og at alle er like tungpulte som dem selv. De samme damene mener også ofte at menns erfaringer med deilige damer som får serieorgasmer av knulling, handler om dumme menn og damer som faker. Den "mafiaen" 4
Gjest Alterego666 Skrevet 17. august 2020 #14 Skrevet 17. august 2020 1 minutt siden, Resignert skrev: Den "mafiaen" Første gang jeg har hørt uttrykket. Jeg har heller aldri hørt slike holdninger uttrykt. Neppe en mafia som representerer noen fare, slik jeg ser det.
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #15 Skrevet 17. august 2020 27 minutter siden, Resignert skrev: Ja, de som hevder at nesten ingen kvinner har særlig utbytte av tradisjonell "piv" sex, og at alle er like tungpulte som dem selv. De samme damene mener også ofte at menns erfaringer med deilige damer som får serieorgasmer av knulling, handler om dumme menn og damer som faker. Den "mafiaen" Hva med tunghørte menn på KG, som ikke skjønner at kvinner kan ha vanvittig glede av PIV uten at de klarer å få orgasme? Altså den mafiaen som snakker dritt om alle damer som ikke får orgasme, som om de ikke er noe verdt og totalt ubrukelige seksuelt, dvs nærmest aseksuelle uansett hvor mye de elsker sex. Hva med DEN "mafiaen"? Anonymkode: bc053...71f 8
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #16 Skrevet 17. august 2020 Problemet er jo kjemi på andre områder, der finnes de få kvinner. Anonymkode: b3d87...3fa 2
SlemUlv Skrevet 17. august 2020 #17 Skrevet 17. august 2020 46 minutter siden, Resignert skrev: Ja, de som hevder at nesten ingen kvinner har særlig utbytte av tradisjonell "piv" sex, og at alle er like tungpulte som dem selv. INGEN, utenom du, sier dette. Vi sier vi faktisk NYTER piv sex, selv om det ikke fører til orgasme. DU derimot, påstår at sex uten at hun får piv orgasme, ikke er bra sex.. Dette er et DU problem. 4
AnonymBruker Skrevet 17. august 2020 #18 Skrevet 17. august 2020 Jeg skjønner ikke hvordan «tunghørte menn» og «vibratormafiaen» er relevant til denne tråden. Jeg delte en fin seksuell opplevelse hvor alt klaffet, og spurte om andre hadde opplevd noe lignende. Kan vi prøve unngå en krig? Kom heller med gode seksuelle opplevelser, orgasme eller ikke. -TS Anonymkode: 7669f...0c0 7
Resignert Skrevet 17. august 2020 #19 Skrevet 17. august 2020 14 minutter siden, SlemUlv said: INGEN, utenom du, sier dette. Vi sier vi faktisk NYTER piv sex, selv om det ikke fører til orgasme. DU derimot, påstår at sex uten at hun får piv orgasme, ikke er bra sex.. Dette er et DU problem. Her var det snakk om PERFEKT seksuell kjemi. Da legges listen vesentlig høyere enn "nyter" og "godt". Akkurat som det er forskjell på Wienerfilharmonien og dansebandmusikk. 3
SlemUlv Skrevet 17. august 2020 #20 Skrevet 17. august 2020 29 minutter siden, Resignert skrev: Her var det snakk om PERFEKT seksuell kjemi. Da legges listen vesentlig høyere enn "nyter" og "godt". Akkurat som det er forskjell på Wienerfilharmonien og dansebandmusikk. Og mange har PERFEKT seksuell kjemi, uten presset om at hun må komme av piv! Heldigvis! Igjen, dette er det DU problem. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå