AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #41 Del Skrevet 16. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: De siste 5-7 gangene Og det krevde at du måtte klage her? Når du ellers får rapporter og alt er såre vel. Altså, har folk for lite å gjøre om dagen? Anonymkode: a57dd...d83 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #42 Del Skrevet 16. august 2020 Når du har muligheten, ville jeg hentet tidligere enn et kvarter før tiden. Hvis du henter en halvtime før, får jo både du, ungen din og den ansatte mye bedre tid til å avslutte dagen på en god måte og du får rapporten din. Forstår ikke helt hva slags rapport du mener heller; skal du ha i detalj hvordan dagen har vært? Anonymkode: 71ef3...253 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #43 Del Skrevet 16. august 2020 Tenk om alle hentet så sent og alle vil høre om dagen. Det går bare ikke. Skjønner godt at de ansatte ikke har tid til prat 5 minutter før stengetid. Anonymkode: 96797...624 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milky Skrevet 16. august 2020 #44 Del Skrevet 16. august 2020 (endret) Og er det virkelig såååå viktig å vite om per har lekt med fotball eller kosedyr akkurat de få gangene du kommer sent? Mååå du vite om den hadde salami eller skinke på knekkebrødet? Su klarer deg et pr ganger uten rapport. Er det noe viktig som har skjedd som du må vite så sier de ansatte det Endret 16. august 2020 av Badbunny 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #45 Del Skrevet 16. august 2020 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: I barnehagen jeg jobber får vi aldri gått til tiden. Det er masse å gjøre på slutten av dagen, spesielt nå med ekstra vasking osv. Når foreldre henter veldig sent går det mer tid etter vi egentlig er ferdig før vi får gått. Det får vi ikke overtid for Anonymkode: 5c2eb...337 Da hadde jeg skrevet avvik og gått. Anonymkode: 7ba74...cc9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs Robinson Skrevet 16. august 2020 #46 Del Skrevet 16. august 2020 Men ts.. Selv om huset er fullt av håndverkere, må du ikke hente rett før stengetid likevel? Hent en halvtime før, få full rapport, og ta med ungen ut på lekeplassen frem til håndverkerne går. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #47 Del Skrevet 16. august 2020 1 minutt siden, Badbunny skrev: Og er det virkelig såååå viktig å vite om per har lekt med fotball eller kosedyr akkurat de få gangene du kommer sent? Mååå du vite om den hadde salami eller skinke på knekkebrødet? Su klarer deg et pr ganger uten rapport. Er det noe viktig du som har skjedd som du må vite så sier de ansatte det For meg er det viktig å vite om dagen til barnet mitt. Jeg bryr meg, antar at de ansatte i barnehagen også brur seg om barnas ved og vel? Anonymkode: 11eb2...90a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #48 Del Skrevet 16. august 2020 Hva med og bare spørre den ansatte "hvordan har dagen vært?". Om du er ute av døren før kl 17 så gjør du ikke noe galt. Om du henter barnet 1645 fordi du jobber eller pusser opp er ikke noe barnehagen har noe med. Du betaler for en plass og har kanskje valgt akkurat den barnehagen fordi de stenger så sent som 17. At folk på KG mener at du bør hente en halvtime før er bare merkelig. Om det står at barna skal være ute til kl 17 så er det virkelig ikke foreldrenes problem at de ansatte må rydde/vaske etter barna er dratt. Da må endre åpningstidene sine eller skrive overtid. Anonymkode: 32045...899 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #49 Del Skrevet 16. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Da hadde jeg skrevet avvik og gått. Anonymkode: 7ba74...cc9 Ja enig! Det er iallfall instruksen i vår barnehage. Vi har rutiner som skal sikre at man ikke står igjen med rydding og vasking etter stengetid, men om det skjer, så skal man skrive avvik. Anonymkode: eb82a...0e5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #50 Del Skrevet 16. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: For meg er det viktig å vite om dagen til barnet mitt. Jeg bryr meg, antar at de ansatte i barnehagen også brur seg om barnas ved og vel? Anonymkode: 11eb2...90a DA KOMMER DU 30 MIN FØR HVIS DET ER SÅ VIKTIG! Anonymkode: a57dd...d83 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milky Skrevet 16. august 2020 #51 Del Skrevet 16. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: For meg er det viktig å vite om dagen til barnet mitt. Jeg bryr meg, antar at de ansatte i barnehagen også brur seg om barnas ved og vel? Anonymkode: 11eb2...90a What? Selvom de ansatte ikke har tid til å snakke med deg når du frivillig velger å komme sent, så betyr ikke det at de ikke ønsker barnets beste? Hvis det er så jævlig viktig for deg så kommer du tidligere herregud. Ikke rart de ikke gidder å snakke med deg så vansklig som du virker 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #52 Del Skrevet 16. august 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette stemmer selvfølgelig ikke. Du har ikke jobbet i bh skjønner jeg. Vi får ikke overtidsbetalt og bh skal derfor låses på minuttet når bh har annonsert at den har stengetid. Vi må rydde og vaske før vi går. Der jeg jobber stenger vi kl.17 men sier at barna må bli hentet senest 15minutter før. Anonymkode: 7fbb6...fa2 Forstår at man av og til må gå på slaget, men så ufleksibel ansatt må det også være slitsomt å være? I hvert fall for en arbeidsgiver... Er da helt vanlig i alle jobber at man av og til går noen minutter før og av og til blir man to eller til og med 10 min over hvis det kreves. Dette er ikke overtidsarbeid for noen... Men da regner jeg også med at du også trekkes i lønn når du kan gå en time før når alle er hentet før tiden 🙄 Anonymkode: 27593...e19 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #53 Del Skrevet 16. august 2020 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du leser HI og de andre innleggene mine, så ser du at jeg henter alltid 15 min før. Og vi er ute av barnehagen 10-5 min før. De kler på barnet mitt og setter han i garderoben 15 min før stengetid. Den ansatte steller seg i døra og venter på at vi skal ut da. Altså 15 min før stengetid. Går vi ut av barnehagen 10 min før så går den ansatte også ut 10 min før. Mitt barn blir levert sent og er i barnehagen Max 5-6 timer hver dag. Anonymkode: 11eb2...90a Hvordan klarer du å bruke 10 min på henting om barnet sitter ferdig påkledd i garderoben og den voksne ikke prater med deg? Om du henter 15 min før stengetid bør du være ute av barnehagen 14 min før stengetid- da er det jo bare å ta barnet i hånden og gå. Anonymkode: 7efb9...7b0 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Traktor Skrevet 16. august 2020 #54 Del Skrevet 16. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Og det er ingen andre barn eller foreldre på avdelingen? Og der har du nok svaret. De venter på at du skal dra slik at de også kan dra hjem. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #55 Del Skrevet 16. august 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ærlig talt hadde heller ikke gidder å gi noe rapport om du kommer så sent når du bare er hjemme og i tillegg bor rett ved bhg. De ansatte er ferdig på jobb samtidig som barnehagen stenger, og de skal rydde og gjøre masse ting innen kl 5. Jeg har ikke samtaler med foreldre som kommer så sent. Hilser selvfølhelig vanlig og sier at det har gått fint, også sier jeg at jeg må gå og rydde. De vanlige oppegående foreldrene har ikke noe imot det. Hvis du vil prate om dagen kommer du tidligere Anonymkode: acfe0...7b8 Jeg forventer rapport når jeg kommer 15 min før. Jeg ser jo at den ansatte løser døra og går 10 min før hver gang! Jeg skal da ikke tilrettelegge for at hun går 10 min før! Jeg har muligheten til å benytte meg av barnehagen frem til stengetid, jeg betaler for det. Nå er jeg ikke en som «bare går hjemme». Jobber heltid i en krevende jobb, har akkurat nå to uker fri for å renovere hjemme. Det er faktisk uvesentlig hva jeg gjør, barnehageansatte får betalt for å passe barn i barnehagen. De skal ikke henge seg oppi hva foresatte gjør. Vi benytter oss av ett tilbud vi betaler for. Anonymkode: 11eb2...90a 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #56 Del Skrevet 16. august 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: For meg er det viktig å vite om dagen til barnet mitt. Jeg bryr meg, antar at de ansatte i barnehagen også brur seg om barnas ved og vel? Anonymkode: 11eb2...90a Og det gjør de. Men som alle andre vil de også hjem til sine barn og sin familie når arbeidsdagen er slutt. Anonymkode: 96797...624 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #57 Del Skrevet 16. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Forstår at man av og til må gå på slaget, men så ufleksibel ansatt må det også være slitsomt å være? I hvert fall for en arbeidsgiver... Er da helt vanlig i alle jobber at man av og til går noen minutter før og av og til blir man to eller til og med 10 min over hvis det kreves. Dette er ikke overtidsarbeid for noen... Men da regner jeg også med at du også trekkes i lønn når du kan gå en time før når alle er hentet før tiden 🙄 Anonymkode: 27593...e19 10 min hver dag er nesten en time i uken og 4 timer i månden. Jobber ikke gratis Anonymkode: acfe0...7b8 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #58 Del Skrevet 16. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvordan klarer du å bruke 10 min på henting om barnet sitter ferdig påkledd i garderoben og den voksne ikke prater med deg? Om du henter 15 min før stengetid bør du være ute av barnehagen 14 min før stengetid- da er det jo bare å ta barnet i hånden og gå. Anonymkode: 7efb9...7b0 Jeg snakker med barnet mitt. Han får gå på do før vi drar, vi pusser opp hjemme, han synes dine hjemme er ekkel pga oppussing. Han har ofte noe å vise meg i barnehagen, jeg må sjekke kurver for nok tøy. Det hender jeg rydder i kurven, tar med meg tøy etc. Anonymkode: 11eb2...90a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milky Skrevet 16. august 2020 #59 Del Skrevet 16. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg forventer rapport når jeg kommer 15 min før. Jeg ser jo at den ansatte løser døra og går 10 min før hver gang! Jeg skal da ikke tilrettelegge for at hun går 10 min før! Jeg har muligheten til å benytte meg av barnehagen frem til stengetid, jeg betaler for det. Nå er jeg ikke en som «bare går hjemme». Jobber heltid i en krevende jobb, har akkurat nå to uker fri for å renovere hjemme. Det er faktisk uvesentlig hva jeg gjør, barnehageansatte får betalt for å passe barn i barnehagen. De skal ikke henge seg oppi hva foresatte gjør. Vi benytter oss av ett tilbud vi betaler for. Anonymkode: 11eb2...90a Tror du den ansatte klarer å vaske og rydde hvis du står og stiller spørsmål? Eller vil du heller at de skal gjøre det mens ungen din er der siden de vet at du kommer så sent? Vil du at ungen skal ha deres fulle oppmerksomhet eller vil du ha den? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #60 Del Skrevet 16. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: 10 min hver dag er nesten en time i uken og 4 timer i månden. Jobber ikke gratis Anonymkode: acfe0...7b8 Skrev ikke hver dag. Skrev ganske tydelig av og til. Hvir ofte går du tidligere enn på slaget stengetid? Anonymkode: 27593...e19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå