AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #281 Del Skrevet 20. august 2020 Du vet jo ikke noe om den ansatte kom 30 min. tidligere til sin vakt på grunn av sykdom?? Anonymkode: 1cb1a...a03 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #282 Del Skrevet 20. august 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Flott at dere diskuterer dette videre! Men det har ordnet seg for vår del. Henter kl.16.45 nå fast, og opplever at barnet mitt før leke frem til jeg kommer og henter. Den ansatte står ikke å tripper i døra kl.16.50 «klar til å gå hjem». Vi er alltid ute av barnehagen kl.16.55 SENEST Glad jeg tok det videre med styrer. Anonymkode: 11eb2...90a Så bra! Har tenkt det gjennom hele tråden, men ikke kommentert. At det virket å være ukultur i barnehagen, de er sikkert vant med å gå hjem før tiden (og derfor står med jakka over armen når du kommer, klar til å låse). Fint det ordnet seg for deg. Anonymkode: dc9ab...36a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #283 Del Skrevet 21. august 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Du vet jo ikke noe om den ansatte kom 30 min. tidligere til sin vakt på grunn av sykdom?? Anonymkode: 1cb1a...a03 Og så? Når barnehagen er åpen til 17, må de ansatte forvente å være på jobb til 17. Anonymkode: b55b2...20d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #284 Del Skrevet 21. august 2020 På 17.8.2020 den 0.30, AnonymBruker skrev: Men den ansatte skal jo desinfisere halve avdelingen, sette leker i «karantene», gå over uteområdet og melde eventuelle avvik i hms-systemet sånn at områder/apparat kan sperres av til neste dag, se gjennom kjøleskap og sjekke mat, bestikk etc før hen kan gå. Barnehagen passer barn, men den er også et maskineri som løper på siden av barna, og som tar endel tid. Joda, barnehagen bør betale den ansatte for den ekstra halvtimen til timen dette tar, men mange barnehager er dårlig drevne, med eiere som gir bæng og ansatte som ikke tør sette krav. Så da blir det sånn her. Dersom den ansatte oppriktig går før tiden er ute, og ikke verken desinfiserer, går vernerunder etc så bør du varsle kommunen så de får kommet på tilsyn. Da kan barnehagen i verste fall være utrygg. Lekeapparater skal kontrolleres nøye og kontrollen dokumenteres hver eneste dag, og alt av uteområder skal finkjemmet på jakt etter glass, grus, sneiper og annet flere ganger daglig. Gjør den ansatte ikke dette er stedet ikke trygt. Anonymkode: cee17...def Hva hjelper det om de finkjemmer områder for sneiper, glass osv på ettermiddagen? Det er jo isåfall på morgenen de må gjøre det. Anonymkode: b973a...1d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjaselina Skrevet 21. august 2020 #285 Del Skrevet 21. august 2020 På 16.8.2020 den 22.54, AnonymBruker skrev: Jeg forventer rapport når jeg kommer 15 min før. Jeg ser jo at den ansatte løser døra og går 10 min før hver gang! Jeg skal da ikke tilrettelegge for at hun går 10 min før! Jeg har muligheten til å benytte meg av barnehagen frem til stengetid, jeg betaler for det. Nå er jeg ikke en som «bare går hjemme». Jobber heltid i en krevende jobb, har akkurat nå to uker fri for å renovere hjemme. Det er faktisk uvesentlig hva jeg gjør, barnehageansatte får betalt for å passe barn i barnehagen. De skal ikke henge seg oppi hva foresatte gjør. Vi benytter oss av ett tilbud vi betaler for. Anonymkode: 11eb2...90a Men då er dette eit problem akkurat no i 2 veker. Drit i å bli stressa, da! Du får vanlige tilbakemeldinger når du henter som vanlig igjen;) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #286 Del Skrevet 21. august 2020 På 19.8.2020 den 9.49, AnonymBruker skrev: Tror dessverre dette barnet har større problemer enn når det blir levert/hentet i barnehage. Barnet er enten han eller hun, regner med dere fikk beskjed om kjønnet når barnet ble født. Ikke gjør dette barnet en bjørnetjeneste ved å være kjønnsnøytral, det vil slå tilbake om et par tiår.. Kommer komme helt sykt mange saksøkelser mot stat osv som lot dette skje. Barn som kommer ende opp med å ta selvmord og det som verre er. Gutter må oppdras som gutter, og jenter som jenter, dette betyr ikke at de ikke har like interesser eller at de ikke har like muligheter, for det skal de faktisk oppdras til å vite at de har. Anonymkode: 84e0a...013 Bare for å roe deg ned... Man bruker hen på kvinneguiden for å unngå å bli gjenkjent... Anonymiserer barnet... Anonymkode: 68bda...ba8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #287 Del Skrevet 21. august 2020 Jeg har kun lest de første 10 sidene i tråden, så kan hende dette er diskutert på en av de siste 5, men det jeg reagerer på er at du lyver? Både i tråden her og til styrer. Først sier du at du er ute senest 5-10 minutter (altså noen ganger 5 minutter før stengetid), så får du ikke medhold her, så du endrer det til at du alltid er ute 16:50. I mailen til styrer sier du at den ansatte står klar til å låse 16:45. Du ramser også opp en rekke ting du gjør iløpet av de fem minuttene som jeg tviler på at er gjort på fem minutter. Du sier den ansatte låser døren og drar 16:50 hver dag, men så kommer det også frem at det er bare snakk om 5-7 ganger det har skjedd, og siden du først sa det hender at du er ute 16:55, så er det jo ikke engang hver dag i 5-7 dager at den ansatte har dratt så tidlig. Her er det noe som skurrer... Anonymkode: d8fab...739 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #288 Del Skrevet 21. august 2020 På 18.8.2020 den 21.45, AnonymBruker skrev: Dette gjør vi bare nå, når jeg og mannen har fri fra jobben Når jeg har ferie er det en selvfølge at barna mine å har det, kunne ikke falt meg inn engang å sende i barnehage . Du er virkelig mum of the year og burde virkelig skamme deg Anonymkode: 2aa5b...258 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #289 Del Skrevet 21. august 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Bare for å roe deg ned... Man bruker hen på kvinneguiden for å unngå å bli gjenkjent... Anonymiserer barnet... Anonymkode: 68bda...ba8 Hen er ikke et kjønn. Det er engelsk for høne. Man blir ikke gjenkjent bare fordi noen vet om det er en gutt eller ei jente. Anonymkode: 84e0a...013 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #290 Del Skrevet 22. august 2020 På 20.8.2020 den 23.53, AnonymBruker skrev: Så bra! Har tenkt det gjennom hele tråden, men ikke kommentert. At det virket å være ukultur i barnehagen, de er sikkert vant med å gå hjem før tiden (og derfor står med jakka over armen når du kommer, klar til å låse). Fint det ordnet seg for deg. Anonymkode: dc9ab...36a For noe tull Anonymkode: 35737...8f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #291 Del Skrevet 22. august 2020 På 21.8.2020 den 8.21, AnonymBruker skrev: Jeg har kun lest de første 10 sidene i tråden, så kan hende dette er diskutert på en av de siste 5, men det jeg reagerer på er at du lyver? Både i tråden her og til styrer. Først sier du at du er ute senest 5-10 minutter (altså noen ganger 5 minutter før stengetid), så får du ikke medhold her, så du endrer det til at du alltid er ute 16:50. I mailen til styrer sier du at den ansatte står klar til å låse 16:45. Du ramser også opp en rekke ting du gjør iløpet av de fem minuttene som jeg tviler på at er gjort på fem minutter. Du sier den ansatte låser døren og drar 16:50 hver dag, men så kommer det også frem at det er bare snakk om 5-7 ganger det har skjedd, og siden du først sa det hender at du er ute 16:55, så er det jo ikke engang hver dag i 5-7 dager at den ansatte har dratt så tidlig. Her er det noe som skurrer... Anonymkode: d8fab...739 Helt enig Derfpr min kommentar om at det nok er en ansatt hun ikke liker Anonymkode: 35737...8f6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå