AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #241 Del Skrevet 18. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis den ansatte må stå 20 minutter over og vaske, hvorfor går da vedkommende hjem samtidig med TS ti minutter før bhg stenger? Problemet, både i barnehage og butikk, er at stengetid og arbeidstids slutt er samme klokkeslett. Normen burde være, både i butikk og barnehage, at dørene låses (stengetid) er minimum 15 minutter før arbeidstids slutt. Her trengs det lovregulering siden bransjene åpenbart ikke er i stand til å skape denne normen selv. Og dette skal jeg mer enn gjerne bistå dere i å kjempe fram - ingen skal måtte jobbe gratis 'fordi det bare er slik'. Anonymkode: b55b2...20d Helt enig med deg her! De ansatte i barnehagen må gjerne kjøre en kampanje, ta opp med sin sjef eller ledelse at de må få 15 min ekstra arbeidstid etter stenging, slik at de får gjort det de skal. Selv hvis de velger å endre den offisielle åpningstiden til kl.16.45, så henter jeg før. Men Jeg forholder meg til offisielle åpningstider. Anonymkode: 11eb2...90a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #242 Del Skrevet 18. august 2020 4 minutter siden, Mrs Robinson skrev: Når du kommer 16.45, og deretter skal rydde i tøy, la poden fortelle litt om dagen så er du jo ikke ute 15 minutter før! Dette tar jo fort 10 minutter Nettop, men likevel går den ansatte ti min før hver gang, så den ansatte må jo låse inne denne moren da Anonymkode: 35737...8f6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #243 Del Skrevet 18. august 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, og selv hvis det tar 10 minutter er jeg ute 5 min FØR stengetid. Anonymkode: 11eb2...90a Nå begynner det å bli pinlig. Alle har fått med seg at du er ute før stengetid. Du har gjort en fjær til fem høns, og er veldig fornøyd med deg selv. Usjarmerende. Anonymkode: eb82a...0e5 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs Robinson Skrevet 18. august 2020 #244 Del Skrevet 18. august 2020 (endret) 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nettop, men likevel går den ansatte ti min før hver gang, så den ansatte må jo låse inne denne moren da Anonymkode: 35737...8f6 Hver gang? Ifølge ts har hun bare hentet barnet sent 6-7 ganger. Høres ikke ut som om det er kotyme at de ansatte skal gå 10 min før for å være vanskelig. Støtter for øvrig andre her som sier at de ansatte nok bruker avspasering, det skal tas ut det også. Endret 18. august 2020 av Mrs Robinson 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #245 Del Skrevet 18. august 2020 Akkurat nå, Mrs Robinson skrev: Hver gang? Ifølge ts har hun bare hentet barnet sent 6-7 ganger. Høres ikke ut som om det er kotyme at de ansatte skal gå 10 min før for å være vanskelig. Støtter for øvrig andre her som sier at de ansatte nok bruker avspasering, det skal tas ut det også. Ja hver gang hun har hebtet sent, ts motsier seg selv stadig vekk. Så jeg tenker hun overdriver å tipper det handler mer om at hun ikke liker dem ansatte Anonymkode: 35737...8f6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs Robinson Skrevet 18. august 2020 #246 Del Skrevet 18. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja hver gang hun har hebtet sent, ts motsier seg selv stadig vekk. Så jeg tenker hun overdriver å tipper det handler mer om at hun ikke liker dem ansatte Anonymkode: 35737...8f6 Jepp. Mye rar argumentasjon og selvmotsigelser i historien hennes 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #247 Del Skrevet 18. august 2020 Jeg hadde blitt provosert av en ansatt som sto med jakka på og raslet med nøklene ti minutter før stengetid, og attpåtil ikke en gang la skjul på at hun gikk samtidig. Det er ekstremt uprofesjonelt. Lurer på hva folk hadde tenkt om legen eller psykologen gjorde det samme? Dro på seg jakka og tok fram bilnøklene når klokka nærmet seg 16? Anonymkode: bbb1b...dba 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #248 Del Skrevet 18. august 2020 Jøss holder der på her ennå 😳 Anonymkode: cf050...93e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trultemor15 Skrevet 18. august 2020 #249 Del Skrevet 18. august 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg kan komme kl.16.45 og somle frem til kl.16.59 hvis jeg vil. Så lenge jeg er ute av døra kl.16.59 er det innenfor Det kommer jeg til å gjøre fremover også Med GOD SAMVITTIGHET Anonymkode: 11eb2...90a Ts bare må være et troll. Ingen med sunn fornuft oppfører seg sånn. Om du er virkelig, synes jeg oppriktig synd på absolutt alle som må omgås deg! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #250 Del Skrevet 18. august 2020 På 17.8.2020 den 0.23, AnonymBruker skrev: Vurderer å bare være der til kl.16.58 i morgen, for å se hva som skjer. Anonymkode: 11eb2...90a Hvis du hadde vært i min bhg, kommet 16.58 og ikke klart å vært ute av porten til kl. 17.00 så hadde det blitt 500 kr i bot😉 Anonymkode: 42673...41a 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #251 Del Skrevet 18. august 2020 15 minutter siden, Mrs Robinson skrev: Jepp. Mye rar argumentasjon og selvmotsigelser i historien hennes Det er det. Anonymkode: 35737...8f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 18. august 2020 #252 Del Skrevet 18. august 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis du hadde vært i min bhg, kommet 16.58 og ikke klart å vært ute av porten til kl. 17.00 så hadde det blitt 500 kr i bot😉 Anonymkode: 42673...41a Er heldigvis ikke slikt i de bh jeg har vært borti. Har i alle de år (22 år med bruk av barnehage) hentet for sent 4 ganger totalt og ikke fått noen bot for det. Rutinen min har vært enkel, om jeg misstenker at jeg kan komme i siste liten/for sent så gir jeg beskjed om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #253 Del Skrevet 19. august 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis du hadde vært i min bhg, kommet 16.58 og ikke klart å vært ute av porten til kl. 17.00 så hadde det blitt 500 kr i bot😉 Anonymkode: 42673...41a Her er det bot etter 3 ganger, man skal være ute innen kl 16.30 i dw kommunale Anonymkode: 35737...8f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #254 Del Skrevet 19. august 2020 Kan også forstå at hvis noe spesielt har skjedd, men som ikke er livsviktig å fortelle der og da, og som de vet vil ta litt tid å ta opp eller de vet det sikkert kommer mange spørsmål fra dere, så unngår de gjerne det for ellers må de jobbe overtid. Det vil ingen. Mange skal rekke ting etter jobb, rekke en buss, de skal få stengt barnehagen osv. Hvis det står i vedtektene dere skal være der senest 1645, så tenker jeg at det siste kvarteret automatisk går med til å kle på barnet og få barnet ut så fort som mulig. 15min går fort! I tillegg har gjerne den som er igjen litt å gjøre som ikke har vært mulig å gjøre før siste barn er ute. Anonymkode: 702fa...ca8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #255 Del Skrevet 19. august 2020 Du er vel alltid så treig at man prøver ikke la deg hale ut tiden mer Anonymkode: 1adf8...17c 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #256 Del Skrevet 19. august 2020 Og så er det jo veldig morsomt at ungen fint klarer bråket fra håndverkerne på formiddagen, men på ettermiddagen er det sykt viktig at han skjermes for det 🤣 Anonymkode: 9caf9...84f 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #257 Del Skrevet 19. august 2020 På 17.8.2020 den 5.12, AnonymBruker skrev: vi ikke vil vekke hen uten grunn, Anonymkode: 68bda...ba8 Tror dessverre dette barnet har større problemer enn når det blir levert/hentet i barnehage. Barnet er enten han eller hun, regner med dere fikk beskjed om kjønnet når barnet ble født. Ikke gjør dette barnet en bjørnetjeneste ved å være kjønnsnøytral, det vil slå tilbake om et par tiår.. Kommer komme helt sykt mange saksøkelser mot stat osv som lot dette skje. Barn som kommer ende opp med å ta selvmord og det som verre er. Gutter må oppdras som gutter, og jenter som jenter, dette betyr ikke at de ikke har like interesser eller at de ikke har like muligheter, for det skal de faktisk oppdras til å vite at de har. Anonymkode: 84e0a...013 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #258 Del Skrevet 19. august 2020 Jeg jobber i barnehage, og hvis foreldre står 10 minutter i garderoben og somler så blir jeg irritert. Spesielt nå som foreldre ikke skal det når vi er på gult nivå i barnehagene ennå. Jeg har på ungen sko, sier hvordan barnet har spist og sovet om de er små, også må jeg inn til de andre barna, eller inn å gjøre klar til stenging. Synes det er en uting å komme fem min før stengetid og så somle, jeg er utslitt etter 7,5 timer etter senvakt, senvakten har ansvar for å vaske barnehagen i sovetiden i tillegg. Er så sinnsykt lei av å høre alle som klager på barnehageansatte på kg. Anonymkode: 4405a...a75 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AndreasBR Skrevet 19. august 2020 #259 Del Skrevet 19. august 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er så sinnsykt lei av å høre alle som klager på barnehageansatte på kg. Anonymkode: 4405a...a75 Tipper mange er leie av å høre folk klage over at de må gjøre jobben sin frem til stengetid. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 #260 Del Skrevet 19. august 2020 5 minutter siden, AndreasBR skrev: Tipper mange er leie av å høre folk klage over at de må gjøre jobben sin frem til stengetid. Hvor stod det at jeg ikke gjorde jobben min fram til stengetid? Jeg klaget ikke på at foreldre har ungene sine der til stengetid, jeg klaget på foreldre som somlet. Jobber ubetalt overtid i snitt 4 av 5 dager i uken. Anonymkode: 4405a...a75 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå