AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #1 Del Skrevet 16. august 2020 Er en liten løkke til knapp. Er jo så smått. Anonymkode: a2f04...12b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #2 Del Skrevet 16. august 2020 Har løkka gått i stykker? Vanskelig å se på bildet. Jeg hadde kjøpt tråd som passer og sydd en ny. Dersom du har symaskin er det lett, hvis ikke blir det helt ok å sy for hånd også. Har du tykk tråd som passer til løkka så er det finest, hvis ikke kan du lage en egen tykk tråd ved å sy sikksakk-søm over mange runder med sort sytråd, da blir det en tykkere tråd om holder seg sammen ved hjelp av sikksakk-sømmen (mange videoer på internett). For å feste løkka hadde jeg sprettet opp noen av stingene, funnet lengden på løka og knyttet en knute i hver ende for å få festet den i stoffet. Deretter hadde jeg plassert løkka og sydd over et par ganger med symaskinen eller for hånd Anonymkode: 999e7...9a2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #3 Del Skrevet 16. august 2020 For en engel du er! Tusen takk for råd!<3 Anonymkode: a2f04...12b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå