AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #1 Del Skrevet 16. august 2020 Hei! Jeg har hatt lyst til å starte med styrketrening lenge nå men vet ikke hvor jeg skal starte. Sånn det ligger an nå så er jeg veldig slank. Ønsker å få mer tydelige muskler og å bli sterkere. Finnes det et bra hjemmeprogram for det der man ikke trenger noe utstyr? Jeg er virkelig helt nybegynner på dette så blir veldig glad for hjelp! Anonymkode: 4c8cc...e70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #2 Del Skrevet 16. august 2020 Uten utstyr så er det jo begrenset hvor mye motstand du får og derav muskelvekst. Men det er jo bare å kjøre knebøy, hipthrust, pushups, situps, utfall. F.eks ta alle disse øvelsene i reps, der du begynner med 10 stk av hver øvelse x 3 også kan du øke hver uke f.eks 15 x 4 neste uke. Anonymkode: b39dd...23f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #3 Del Skrevet 16. august 2020 ^ legger også til rygg hev og sidehev. Også kan du bruke noen tunge gjenstander. Finne en murstein ute eller bruke en flaske med sand til å trene bi og triceps. Du kan fikke mange andre øvelser åå nettet også som du kan legge inn i programmet. Og bytte litt på øvelsene Anonymkode: b39dd...23f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #4 Del Skrevet 16. august 2020 Djekkut øktene på tv2 sumo med hele Norge trener. De ligger gratis ute og glimrende satt sammen. Anonymkode: ac6b0...f1e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå