Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har jobbet i samme bedrift og avdeling i 6 år nå, men har hatt ulike arbeidsoppgaver. Den stillingen jeg har nå har jeg hatt i 2 og et halvt år. Trives bra- det er utfordrende, men noen ganger lurer jeg på om det ikke er på tide å prøve noe annet.. Men HVA??? Siden jeg ikke vet helt hva jeg vil, blir jeg en stund til..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt jobb i vekter firma siden oktober 02. Stortrives med å jobbe for dette firmaet. Går en lei et objekt, så er det bare å slenge ut en søknad, og søke på andre plasser. hehe. Men jeg er kjempefornøyd, føler at jeg blir satt pris på og slikt. Så nei, jeg bytter ikke for noe i verden.

Skrevet

Jeg jobber deltid (er student), og har jobbet samme sted i 4 år. Om sommeren jobber jeg der som sommervikar og da blir det som regel fulltid. Trives veldig godt. :)

Skrevet

Jeg har vært samme sted i 6,5 år og kjenner at jeg begynner å bli sliten. Jobber direkte med mennesker og det kan være tøft til tider!

Skrevet

Jeg har hatt jobben min i fem år, og blir gjerne noen år til :)

Gjest Gjest_Emmeline_*
Skrevet

Åi ,

Jeg har jobbet her i 15 år.

:tommel:

Har hatt ett par helgejobber bare for å prøve andre yrker.

TRives fremdeles der jeg har jobbet i 15 år :)

Skrevet (endret)

slettet

Endret av Lillie
Skrevet

Jeg har hatt lærerjobben min i 4 år og trives veldig godt! Ekstrajobben min i klesbutikk har jeg hatt i 6-7 år, liker meg gogt der også, men kunne aldri ha jobbet fulltid som butikkmedarbeider. Tror jeg ville kjedet meg da.

Skrevet

Huff, altfor lenge, ni år. I to helt ulike stillinger riktignok, men nå er jeg utrolig klar for nye utfordringer, og følger med på ledige stillinger.

Skrevet

Skal begynne i heilt ny jobb om ein mnd. Har jobba med tilsvarande i forrige jobb, der eg har vore i 3 år medan eg studerte.

Sidan eg er nyutdanna, håpar eg at eg ikkje blir i jobben altfor lenge, men prøvar litt forskjellig. greit å ha eit spekter av erfaring ;)

Gjest Gjesta
Skrevet

Har hatt to jobber i ett år nå. Før det jobbet jeg med noe tilsvarende i et år og før der igjen var jeg lørdagsvikar i posten i 7 år. Nå skal jeg tilbake til skolebenken i et år for å endelig bli sykepleier :)

Skrevet

Er førskolelærer og har jobbet i barnehage i 4 år nå, før det jobbet jeg to år i småskolen som klassestyrer. Trives veldig godt med begge deler, og kunne ikke tenke meg å gjøre noe annet.

Skrevet

Jeg har ingen fast jobb ennå, og har derfor diverse vikaroppdrag av forskjellig varighet. Den jobben jeg har nå har jeg hatt siden 1. mai og jeg får beholde den ihvertfall ut august. Den forrige jobben hadde jeg i to og en halv måned. Jeg trives forsåvidt, men slitsomt å bytte jobb så ofte.

Gjest Frk.Elisabeth
Skrevet

Har hatt denne jobben i 5 år, og trives veldig bra.

Gjest Gjest
Skrevet

Snart tre år, trives bra! Kunne tenke meg å bytte jobb i løpet av en to-års periode........

Gjest Gjesta
Skrevet

Har hatt samme jobben i snart 5 år, og stortrives både med selve jobben og kollegaene mine ;)

Gjest Leola
Skrevet

Har hatt jobben min i 10 år og har ingen som helst ønsker om å skifte arbeidsplass. Synes jeg har vært utrolig heldig - hadde aldri fått jobben i dag med de kvalifikasjonene jeg hadde da jeg ble ansatt. Tidene endrer seg ;)

Skrevet

Har hatt fast jobb siden 1. august, er veldig fornøyd med den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...