monja Skrevet 17. juli 2005 #1 Skrevet 17. juli 2005 Overskriften sier vel det jeg lurer på. Hvor lenge har du hatt jobben du har idag? Trives du eller kunne du tenke deg noe annet?
Gjest Violetta Skrevet 17. juli 2005 #2 Skrevet 17. juli 2005 Jeg har hatt min nåværende jobb i to år, og ville ikke byttet for alt i verden. (Kanskje om jeg fikk veldig mye bedre betalt og jobben var like god da, men det blir vel en utopi) Jeg har tidligere jobbet i mange år med noe jeg ikke trivdes med i det hele tatt, og det håper jeg at jeg slipper å gjøre igjen. Trivsel i jobben er alfa og omega.
Gjest Sesselja Skrevet 17. juli 2005 #3 Skrevet 17. juli 2005 Jeg har vært i jobben min i 4 år. De to årene første var deltid, nå har jeg jobbet med dette på fulltid siden august 2003. Jeg trives og kan ikke forestille meg en annen jobb som vil være like tilfredsstillende. Bortsett fra å være en suksessrik forfatter på fulltid da, men det blir nok med drømmen....
Malama Skrevet 17. juli 2005 #4 Skrevet 17. juli 2005 I 1 år og 10 måneder, men bare som vikariat, forlenget og fornyet vikariat. Jeg trives egentig greit jeg, men kunne for all del også tenkt meg noe annet. (Les: FAST)
Gjest Darcy Skrevet 17. juli 2005 #5 Skrevet 17. juli 2005 I 13 måneder. Jeg kunne godt tenke meg noe annet.
Armonia Skrevet 17. juli 2005 #6 Skrevet 17. juli 2005 "Hovedjobben" min har jeg hatt siden 3 januar, altså litt over 6 mnd. Dett er bare et vikariat, så jeg er ferdig til jul. Krysser alle fingre og tær for at det mulighet for at de ansetter meg fast for jeg trives veldig godt. Ekstrajobben min har je hatt i 10 mnd. Men firmaet jeg har ekstrajobben i har jeg vært i 6 år, har bare jobbet litt i forskjellige butikker.
Malie Skrevet 17. juli 2005 #7 Skrevet 17. juli 2005 Jobber i butikk, har jobbet i butikk siden 1999. Har vært i samme konsernet, men forskjellige butikker. Nå har eg vært i samme butikken i 3,5 år. Liker jobben, men kunne godt tenke meg noe annet. Men vet ikke hva.
Pleier Skrevet 17. juli 2005 #8 Skrevet 17. juli 2005 8 måneder, fast helgestilling (studerer utenom). Liker jobben ganske bra, så jeg vil ikke bytte før jeg er ferdig utdannet.
Vibs Skrevet 17. juli 2005 #9 Skrevet 17. juli 2005 Har hatt stillingen i halvannet år, trives veldig godt, men ønsker meg samtidig ny jobb. Forandring fryder
Totalya Skrevet 17. juli 2005 #10 Skrevet 17. juli 2005 Har vært på samme plassen i tre år. Trives, men skifter om det kommer et bedre tilbud...
Cr@sh Skrevet 17. juli 2005 #11 Skrevet 17. juli 2005 Har akkurat fått ny jobb. Har ikke startet enda engang...
Gjest Embla s Skrevet 17. juli 2005 #12 Skrevet 17. juli 2005 Har jobbet der jeg er nå i litt over to år. Trives godt, men nå er det mye forandringer på en gang så jeg er litt avventende. Mulig jeg skifter arbeidssted i vinter.
Vesle Vesla Skrevet 17. juli 2005 #13 Skrevet 17. juli 2005 Jeg har jobbet her i 3 år nå... ønsker meg en ny og spennende jobb
lillesky Skrevet 17. juli 2005 #14 Skrevet 17. juli 2005 Har jobbet i samme firma (kleskjede) i ca. 6 år (!), men forskjellige steder. Der jeg er nå har jeg vært i 2 år. Jeg kommer til å skaffe meg ny jobb, er sykmeldt fra jobben min pga. depresjon...
Gjest gjest1 Skrevet 18. juli 2005 #15 Skrevet 18. juli 2005 Jeg er student så har bare deltidsjobb (som stort sett blir til fulltid mai-sept siden det er mest å gjøre da). Har hatt samme jobben i 4 år. Jeg er resepsjonist på et hotell og trives veldig godt med det. Så godt at jeg nesten kunne tenke meg å fortsette med det på fulltid. Om ikke som resepsjonist så i ledelsen på et hotell gjerne. Med tanke på utdannelsen så er det vel egentlig litt på siden (studerer siv.øk), men økonomiansvarlig eller noe slikt på hotell er drømmejobben
Gjest @nea Skrevet 18. juli 2005 #16 Skrevet 18. juli 2005 Min nåværende jobb er bare et ferievikariat. Trives ikke på denne arbeidsplassen, mest på grunn av en sjef som forsurer arbeidsmiljøet. Skal spørre min tidligere sjef om jeg får tilbake den gamle jobben min til høsten. Det var en helgestilling jeg hadde i 3 år (studerer ved siden av). Savner det gode arbeidsmiljøet og alle kollegaene...
Holly Hobbie Skrevet 18. juli 2005 #17 Skrevet 18. juli 2005 Har en mye bedre jobb enn jeg noengang kunne forestille meg. Havnet her litt paa slump, egentlig - var utrolig heldig. Ikke det at jobben er en dans paa roser - den er til tider stressende, lite ferie, lange dager, hoyt temp - men jeg liker det jeg driver med og har hyggelige kolleger. Loennen er bra ogsaa. Har jobbet her i snart ett aar - fast siden januar. Vil ikke bytte!! Du da, Monja?
Gjest Milah Skrevet 18. juli 2005 #19 Skrevet 18. juli 2005 Har jobbet her siden september i fjor. I starten trides jeg veldig godt, men nå trives jeg bare sånn passe. Jeg er på parpiret ferdig her 1. august, men jeg kan kanskje få forlenget frem til jul. (Da i en annen seksjon) Håper jeg får forlenget i hvertfall en stund, er litt stresset mtp økonomi. Har jo forpliktelser jeg som alle andre!
Pepita Skrevet 18. juli 2005 #20 Skrevet 18. juli 2005 Den ene jobben har jeg hatt siden 2001. Så og si fulltid nå, mangler det bare på papiret. Den andre har jeg hatt siden i fjor høst. Trives godt på begge plasser. To vidt forskjellige jobber med helt forskjellige kolleger!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå