AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #1 Del Skrevet 15. august 2020 Noen som vet om Nike tights er store i størrelsen? Jeg er normalt en s-m men kan bruke xs i tights fra Nike. Og de er ikke stram og de er veldig lang på bena i xs og. Jeg tenker å kjøpe denne treningstightsen men er usikker hvilke størrelse jeg skal kjøpe.. folk sier den er stor i størrelsen. Jeg veier 68 kg og er 168 høy. Men skal gå ned i vekt også. Noen som vil hjelpe meg? :) Anonymkode: f1834...c69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #2 Del Skrevet 15. august 2020 Tights er stretchy overalt og derfor må de aller fleste ned en størrelse og to. Kjøp nå en av hver av de minste størrelsene om du er usikker, så får du prøvd de. Går selv ned 2 størrelser i noen nike-tights. Alt for stramme første minuttene, men sitter perfekt uten å rulle ned etter litt bevegelse. Anonymkode: 7d80c...1f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #3 Del Skrevet 15. august 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tights er stretchy overalt og derfor må de aller fleste ned en størrelse og to. Kjøp nå en av hver av de minste størrelsene om du er usikker, så får du prøvd de. Går selv ned 2 størrelser i noen nike-tights. Alt for stramme første minuttene, men sitter perfekt uten å rulle ned etter litt bevegelse. Anonymkode: 7d80c...1f3 Synes du jeg bør kjøpe xs da? Siden jeg bruker xs i alle andre Nike tights Anonymkode: f1834...c69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #4 Del Skrevet 15. august 2020 Noen som vil hjelpe meg?☺️ Anonymkode: f1834...c69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #5 Del Skrevet 16. august 2020 Noen som vet? Anonymkode: f1834...c69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #6 Del Skrevet 16. august 2020 Jeg synes det høres veldig lite ut å bestille xs. Brukes selv s i Nike og veier 10 kg mindre enn deg. Anonymkode: 70549...ce4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona123 Skrevet 16. august 2020 #7 Del Skrevet 16. august 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes det høres veldig lite ut å bestille xs. Brukes selv s i Nike og veier 10 kg mindre enn deg. Anonymkode: 70549...ce4 Jeg deler samme tanke, og har ca samme mål og vekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #8 Del Skrevet 16. august 2020 19 minutter siden, Mona123 skrev: Jeg deler samme tanke, og har ca samme mål og vekt. Bestilte small. Har også bestilt en medium så får se hvilke jeg returnerer tilbake Anonymkode: f1834...c69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå