Gå til innhold

Lett gravid- men mister

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ironisk at du angriper mitt råd om å gå til lege for å få utredning/måle progesteronnivå men ikke de som anbefaler babyklister og progestonkrem fra helsekost. Regner med du ikke evnet å lese det jeg skrev skikkelig.   

Anonymkode: 8285a...b74

Det er jo du selv som skriver om babyklister og progestonkrem, det var så useriøst at jeg ikke tok meg tid til å kommentere det. Blant annet derfor jeg ba ts gå til spesialist, ikke høre på tull. 

Anonymkode: d59d1...271

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo du selv som skriver om babyklister og progestonkrem, det var så useriøst at jeg ikke tok meg tid til å kommentere det. Blant annet derfor jeg ba ts gå til spesialist, ikke høre på tull. 

Anonymkode: d59d1...271

Ved et par gjennomlesninger til tror jeg du vil forstå at jeg IKKE anbefaler babyklister og progesteronkrem fra helsekost, at de IKKE hindrer deg i miste, og at man heller bør gå via lege, få målt progesteronnivå og heller da få noe som fungerer 🤦🏻‍♀️

Anonymkode: 8285a...b74

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mistet 8 stk før vi fikk en baby. MA skjedde mellom 7-8 uker, SA skjedde ved 5-6 uker og en blæremola. Utredet fant ingen feil. Utredet ved annet sykehus, fant feil i blodet som gjorde at jeg trengte blodfortynnende. Progesterontilskudd og to typer blodfortynnende. Var på nippet til å sende mensblod til Athen, men rakk ikke det.

Blir også lett gravid. På 1-2 prøveperioder.

Endret av snehvit88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, snehvit88 skrev:

Mistet 8 stk før vi fikk en baby. MA skjedde mellom 7-8 uker, SA skjedde ved 5-6 uker og en blæremola. Utredet fant ingen feil. Utredet ved annet sykehus, fant feil i blodet som gjorde at jeg trengte blodfortynnende. Progesterontilskudd og to typer blodfortynnende. Var på nippet til å sende mensblod til Athen, men rakk ikke det.

Blir også lett gravid. På 1-2 prøveperioder.

Hei, hvordan går man frem for å sende mensblod til Athen? Hvor mye koster det? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Chipndip skrev:

Hei, hvordan går man frem for å sende mensblod til Athen? Hvor mye koster det? :)

Vi gjorde dette i mars. Athen skulle ha litt over 3000 kroner, i tilegg koster frakten rundt 350,-

Anonymkode: 0d79b...b0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Chipndip skrev:

Jeg måtte bruke antibiotika medisiner som kostet meg over 1000,- og det hjalp meg ikke noe å bli gravid. Så jeg sitter igjen med å ha kastet bort nesten 4500,- og bruk av tunge medisiner til ingen nytte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vi gjorde dette i mars. Athen skulle ha litt over 3000 kroner, i tilegg koster frakten rundt 350,-

Takk for svar, bruker man en spesiell nettside eller hvordan går man frem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg måtte bruke antibiotika medisiner som kostet meg over 1000,- og det hjalp meg ikke noe å bli gravid. Så jeg sitter igjen med å ha kastet bort nesten 4500,- og bruk av tunge medisiner til ingen nytte.

Oi okei, så du anbefaler det ikke alltså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Chipndip skrev:

Oi okei, så du anbefaler det ikke alltså?

Definitivt ikke. Snakket med klinikken jeg får behandling hos må i ettertid om dette, og dem har hørt mange som har gjort dette og dem har erfart at det gjorde ingen forskjell og kan i noen tilfeller gjøre vondt verre da det er enormt sterke medisiner dem gir.

Feks jeg måtte gå på en 7 dagers antibiotika kur med 2 forskjellige medisiner, en oralt og en vaginalt, og apoteket reagerte sterkt på at jeg skulle gå på disse medisinene fordi dem var veldig sterke, i tilegg var det ikke vanlig å bruke slike medisiner i mer enn 3 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
På 19.8.2020 den 16.31, Chipndip skrev:

https://www.ivfserum.com/infection-screening/

Det er forskjellige opplevelser av det. Slik en skriver over så hjalp det ikke henne. Men så har jeg lest flere historier der det har hjulpet. Hvis du søker på Google så finner du erfaringer

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stoffskifte, produserer for lite progesteron, eggene du har igjen begynner å eldes, abnormaliteter i livmor. Det kan være mye, men det eneste som kan gi deg hjelp og svar, er en spesialist på fertilitet/ infertilitet. 

Anonymkode: 140aa...3a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her ble første barnet vårt til på p-pillen. Så skulle vi lage søsken, og endte opp med 7 SA. Alle mellom uke 6-8. Vi valgte og utrede oss privat, da det går raskere. Men de fant ikke noe galt med oss. Så ble vi gravide igjen, og den satt. 

Ønsker dere masse lykke til.

Anonymkode: 7c617...60b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...