Sally-Go-Round Skrevet 18. august 2020 #362 Skrevet 18. august 2020 Godt skrevet! https://journalisten.no/kjetil-skogrand-mediekritikk-petter-northug/de-beste-blant-oss/423525 10
_popcorn_ Skrevet 19. august 2020 #363 Skrevet 19. august 2020 Ryddet for ryktespredning og spekulasjoner, og svar til det. _popcorn_, mod 1
MiniMjau Skrevet 19. august 2020 #364 Skrevet 19. august 2020 På 18.8.2020 den 7.39, Brunello skrev: Det mest skremmende er tidspunktet han er tatt på. Det viser at han trolig har store problemer (dersom det stemmer at han var ruspåvirket). Mannen har vært på skiskole for barn, tatt kokain og deretter satt seg i bilen. Ja, det sier mye om hvor langt dette har gått allerede. Angående den offentlige beklagelsen...husk Det er allerede mange på hans vei som har blitt påvirket av og skuffet pga rusbruken hans. Helt sikkert. Venner, brødre, familie, damebekjentskaper. Husk det. Det er kjempevanskelig å forholde seg til en sOm ruser seg, som alltid setter rusen først, juger og later som. 9
trønder Skrevet 19. august 2020 #365 Skrevet 19. august 2020 Skal man tro videoen på Youtube var ikke dette et engangstilfelle. 7
bullehurk Skrevet 19. august 2020 #366 Skrevet 19. august 2020 På 18.8.2020 den 0.25, Lirah skrev: Hva vet du om at dette er et liv han ønsker å leve? Bare fordi han igjen gikk på en smell, så er det ubetydelig at han for noen år siden angret på fyllekjøringen og ønsket å forbedre seg? Denne typen holdning er så trist. Jeg ser det flere steder i tråden. Det at han ikke kjørte i fylla og ikke "dreit på draget" de siste årene etter fyllekjøringen viser til at han ønsket å forbedre seg. Denne lynsjingen og konstante drittslengingen er patetisk og trist. Jeg håper Northug reiser seg etter dette, men tvilsomt når halve Norges befolkning leker perfekte og feilfrie, og driter han ut på nettet og tråkker mer på han enn nødvendig. Han kunne skadet noen, han kunne skadet seg selv (det har han vel forholdsvis gjort). Nå er han tatt og han får sin straff. Og så skulle det bare mangle at den store mobben i Norge kommer løpende etter og leker bedrevitere. Helt enig! "Den store mobben" har ført til personlige tragedier før, skjerp dere. 6
forum Skrevet 19. august 2020 #367 Skrevet 19. august 2020 17 minutter siden, trønder skrev: Skal man tro videoen på Youtube var ikke dette et engangstilfelle. Link? 4
Gjest ti10 Skrevet 19. august 2020 #368 Skrevet 19. august 2020 På 18.8.2020 den 0.25, Lirah skrev: Hva vet du om at dette er et liv han ønsker å leve? Bare fordi han igjen gikk på en smell, så er det ubetydelig at han for noen år siden angret på fyllekjøringen og ønsket å forbedre seg? Denne typen holdning er så trist. Jeg ser det flere steder i tråden. Det at han ikke kjørte i fylla og ikke "dreit på draget" de siste årene etter fyllekjøringen viser til at han ønsket å forbedre seg. Denne lynsjingen og konstante drittslengingen er patetisk og trist. Jeg håper Northug reiser seg etter dette, men tvilsomt når halve Norges befolkning leker perfekte og feilfrie, og driter han ut på nettet og tråkker mer på han enn nødvendig. Han kunne skadet noen, han kunne skadet seg selv (det har han vel forholdsvis gjort). Nå er han tatt og han får sin straff. Og så skulle det bare mangle at den store mobben i Norge kommer løpende etter og leker bedrevitere. Jeg håper også at Northug reiser seg etter dette og kommer inn på rett spor, men det er naivt å prøve å unnskylde ham og bortforklare det han driver med. Det at han ikke er tatt for fyllekjøring flere ganger etter den gangen(som vi vet), betyr ikke at han ikke har gjort det. Og å gå fra fyllekjøring til kokainruskjøring er vel ikke noe godt tegn på at han vil inn på rett spor? Men for alt i verden, jeg håper oppriktig at han (og alle andre som sliter) får skikk på livet sitt igjen.
AllahBallah Skrevet 19. august 2020 #369 Skrevet 19. august 2020 På 18.8.2020 den 0.25, Lirah skrev: Hva vet du om at dette er et liv han ønsker å leve? Bare fordi han igjen gikk på en smell, så er det ubetydelig at han for noen år siden angret på fyllekjøringen og ønsket å forbedre seg? Denne typen holdning er så trist. Jeg ser det flere steder i tråden. Det at han ikke kjørte i fylla og ikke "dreit på draget" de siste årene etter fyllekjøringen viser til at han ønsket å forbedre seg. Denne lynsjingen og konstante drittslengingen er patetisk og trist. Jeg håper Northug reiser seg etter dette, men tvilsomt når halve Norges befolkning leker perfekte og feilfrie, og driter han ut på nettet og tråkker mer på han enn nødvendig. Han kunne skadet noen, han kunne skadet seg selv (det har han vel forholdsvis gjort). Nå er han tatt og han får sin straff. Og så skulle det bare mangle at den store mobben i Norge kommer løpende etter og leker bedrevitere. Asså, han kaller seg «jantelov1» (eller no sånt) på Instagram. Hva sier det om denne personen? 8
Joni123 Skrevet 19. august 2020 #370 Skrevet 19. august 2020 Få denne fyren ut av veibanen, så kan han for meg gjøre hva han vil. Det er bare flaks han ikke har drept noen. Ta lappen fra han forever. Jeg og min familie bruker de samme veiene. Slutt med de frasene om at mange ruser seg osv, de har ikke kjørt i 168 km. 27
_popcorn_ Skrevet 19. august 2020 #371 Skrevet 19. august 2020 Ryddet for spekulasjon og svar til det. _popcorn_, mod 2
PåPlass Skrevet 19. august 2020 #372 Skrevet 19. august 2020 Nordthug og First House. Vel, vel, vel... https://www.tv2.no/nyheter/11593096/ 2
Gjest Kristina S. Skrevet 19. august 2020 #373 Skrevet 19. august 2020 (endret) ... Endret 11. april 2021 av Kristina S.
Gjest Kristina S. Skrevet 19. august 2020 #374 Skrevet 19. august 2020 (endret) ... Endret 11. april 2021 av Kristina S.
MiniMjau Skrevet 20. august 2020 #375 Skrevet 20. august 2020 Ifølge vg et det snakk om funn på 10 gram i leiligheten. Det er ganske mye å ha slengende som privatperson? Potensielt 200 brukerdoser ca, om en bruker 50mg som dose. Ja, det er lite i forhold til beslag på Svinesund...men i privat oppbevaring ...høres det ut ganske mye. 17
Gjest Halvveis Skrevet 20. august 2020 #376 Skrevet 20. august 2020 I biografien sin så skrev han noe slik at hn var et offer for sine spontane svakheter forrige gang han ble tatt. Ingen reell anger egentlig. Ingen tvil om at han har narsissistiske trekk.
Justlooking Skrevet 20. august 2020 Forfatter #377 Skrevet 20. august 2020 5 timer siden, MiniMjau skrev: Ifølge vg et det snakk om funn på 10 gram i leiligheten. Det er ganske mye å ha slengende som privatperson? Potensielt 200 brukerdoser ca, om en bruker 50mg som dose. Ja, det er lite i forhold til beslag på Svinesund...men i privat oppbevaring ...høres det ut ganske mye. Blir det ikke 20 doser?😊 2
Fysikeren Skrevet 20. august 2020 #378 Skrevet 20. august 2020 3 minutter siden, Justlooking skrev: Blir det ikke 20 doser?😊 50mg = 0.05g 10g/0.05g = 200. En brukerdose er 30-50 mg, så potensielt langt flere brukerdoser enn 200. https://rusopplysningen.no/kokain 7
blåbærpai Skrevet 20. august 2020 #379 Skrevet 20. august 2020 Et gram på en kveld går fort unna, tipper jeg. Hvis han er hypp på det, holder dette til en uke.. 5
Athod Skrevet 20. august 2020 #380 Skrevet 20. august 2020 Kontakter First House faktisk. Når hvordan han skal håndtere media blir viktigere enn en veldig etterlengtet selvransakelse så mister han muligheten for sympati hos meg hvertfall. 18
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå