MortenMinstelønn Skrevet 14. august 2020 #21 Skrevet 14. august 2020 1 minutt siden, SoWhat? skrev: Nei, men fantasi kreves for å danne seg et bilde fra opplysninger Nja.. Miks av fakta pluss fantasi har en lei tendens til å gi fantasifakta. 3
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #22 Skrevet 14. august 2020 «Leier bolig men kontroll på egen økonomi» det skulle jo bare mangle? Ikke noe feil med å leie Anonymkode: 58032...926 1
SoWhat? Skrevet 14. august 2020 #23 Skrevet 14. august 2020 3 minutter siden, MortenMinstelønn skrev: Nja.. Miks av fakta pluss fantasi har en lei tendens til å gi fantasifakta. Tror du misforstår. Hold deg til forestillingsevne. 1
MortenMinstelønn Skrevet 14. august 2020 #24 Skrevet 14. august 2020 16 minutter siden, SoWhat? skrev: Tror du misforstår. Hold deg til forestillingsevne. Hvis jeg sier du vinner, kan jeg få slippe mer nå? Jeg må over til naboen snart for å flytte hennes TV. Ha en strålende helg!
SoWhat? Skrevet 14. august 2020 #25 Skrevet 14. august 2020 Akkurat nå, MortenMinstelønn skrev: Hvis jeg sier du vinner, kan jeg få slippe mer nå? Jeg må over til naboen snart for å flytte hennes TV. Ha en strålende helg! Du bestemmer da selv om du vil drive med meningsutveksling. Takk. Ha en fin helg du også 🙂 2
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #26 Skrevet 14. august 2020 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: «Leier bolig men kontroll på egen økonomi» det skulle jo bare mangle? Ikke noe feil med å leie Anonymkode: 58032...926 Føles sånn i blant 😊 Anonymkode: 4426c...586
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #27 Skrevet 14. august 2020 Må man snakke om hvorfor det gikk galt med eksene? Jeg liker ikke å snakke om fortid. Anonymkode: 4426c...586 2
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #28 Skrevet 14. august 2020 Jeg har også to barn med to forskjellige fedre. Har ikke skortet på tilbudene for å si det sånn. Er i beg av 30 årene. Så du trenger ikke uroe deg for det Anonymkode: e56a1...eea
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #29 Skrevet 14. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har også to barn med to forskjellige fedre. Har ikke skortet på tilbudene for å si det sånn. Er i beg av 30 årene. Så du trenger ikke uroe deg for det Anonymkode: e56a1...eea Spørs innholdet i tilbudene også 😊😜 Anonymkode: 4426c...586
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #30 Skrevet 14. august 2020 Du er i slutten av 20-åra og vil ikke ha flere barn, og vil heller ikke ha samboer. Det betyr jo at du er uaktuell for alle menn som kunne tenke seg familie. Hvis det er et nogenlunde seriøst forhold du ønsker er kanskje menn som er en litt eldre mest aktuell. Som har barn og har hatt samboer og slik. Anonymkode: aec33...978 3
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #31 Skrevet 14. august 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er i slutten av 20-åra og vil ikke ha flere barn, og vil heller ikke ha samboer. Det betyr jo at du er uaktuell for alle menn som kunne tenke seg familie. Hvis det er et nogenlunde seriøst forhold du ønsker er kanskje menn som er en litt eldre mest aktuell. Som har barn og har hatt samboer og slik. Anonymkode: aec33...978 Håper det finnes noen på min alder som liker å ha kjæreste som ikke må møtes hele tiden. Anonymkode: 4426c...586
Jr.Garcon Skrevet 15. august 2020 #32 Skrevet 15. august 2020 (endret) 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Kvinne i slutten av 20 årene, ser ung ut for alderen, slank, trener, kler meg pent. Har to barn med to forskjellige fedre, den ene har jeg omtrent alene og den andre har jeg 30%. Har full jobb, bil, leier bolig, men kontroll på egen økonomi. Ikke avhengig av hjelp fra andre, klarer alt selv. Ute etter en kjæreste, men ønsker ikke å bo med noen igjen. Vil ikke blande inn barna i et kjæresteforhold på noen år. Hva hadde du tenkt om meg som mulig partner? Anonymkode: 4426c...586 Hmmm, hadde nok grublet over det faktumet at du har 2 unger... Med 2 forskjellige er heller ingen pluss i boka - ser for meg en enda større potensiell kabal av hans, han andres og dine dager av samvær og konflikter. Høres fornuftig ut å ikke blande barna inn i et kjæresteforhold på noen år, men med det så begynner barna dine allerede å legge begrensninger og føringer på en mulig relasjon fra dag 1....Det kan jo være kjipt å sitte helt alene i slottet sitt, men på den andre siden så liker jeg også egentid. Jeg ser også for meg potensialet - det er i alle fall min erfaring - at alenemoren blir stille og fraværende/opptatt når hun har ungene, og så når hun har fri automatisk forventer at den andre skal stå parat. Relasjonen kan fort bli litt ego og kun på premissene til den som har barn - det finnes selvfølgelig hederlige unntak av alenemødre som evner å balansere barna OG en ny partner. Så, tja, på de områdene hadde jeg vært litt skeptisk, men hvis jeg likte deg veldig godt så hadde jeg vært åpen for å prøve ting ut. Endret 15. august 2020 av Jr.Garcon 1
M71 Skrevet 15. august 2020 #33 Skrevet 15. august 2020 Multiple unger er ikke noe problem så lenge man legger den kabalen godt i forkant med hvilke uker de har de(og har greie partnere å legge den kabalen med) Særbo, et ord jeg ikke kjente for et år siden, men det er det jeg lever i. For meg gjør det det enkelt å være kjæreste, og partner med sine unger finner det enklere også. Ikke noe kjas og mas om at vi må flytte sammen. VI bare er sammen så ofte som praktisk mulig (og det har vi vært i to år nå)
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #34 Skrevet 15. august 2020 6 timer siden, Jr.Garcon skrev: Hmmm, hadde nok grublet over det faktumet at du har 2 unger... Med 2 forskjellige er heller ingen pluss i boka - ser for meg en enda større potensiell kabal av hans, han andres og dine dager av samvær og konflikter. Høres fornuftig ut å ikke blande barna inn i et kjæresteforhold på noen år, men med det så begynner barna dine allerede å legge begrensninger og føringer på en mulig relasjon fra dag 1....Det kan jo være kjipt å sitte helt alene i slottet sitt, men på den andre siden så liker jeg også egentid. Jeg ser også for meg potensialet - det er i alle fall min erfaring - at alenemoren blir stille og fraværende/opptatt når hun har ungene, og så når hun har fri automatisk forventer at den andre skal stå parat. Relasjonen kan fort bli litt ego og kun på premissene til den som har barn - det finnes selvfølgelig hederlige unntak av alenemødre som evner å balansere barna OG en ny partner. Så, tja, på de områdene hadde jeg vært litt skeptisk, men hvis jeg likte deg veldig godt så hadde jeg vært åpen for å prøve ting ut. Nå vil jeg ikke blande sammen partner og barn med det første. Jeg har barnefri annen hver helg og ordner meg barnepike på ettermiddager ved behov. Så den kabalen er enkel. Det må jo være en partner som ikke må treffes hele tiden. Anonymkode: 4426c...586
Sykkelkopp Skrevet 15. august 2020 #35 Skrevet 15. august 2020 Bagasje Den eneste måten jeg kunne falt for noen sånn var om vi jobbet tett sammen over lang tid. Hadde ikke dratt på date 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #36 Skrevet 15. august 2020 6 timer siden, Jr.Garcon skrev: Hmmm, hadde nok grublet over det faktumet at du har 2 unger... Med 2 forskjellige er heller ingen pluss i boka - ser for meg en enda større potensiell kabal av hans, han andres og dine dager av samvær og konflikter. Høres fornuftig ut å ikke blande barna inn i et kjæresteforhold på noen år, men med det så begynner barna dine allerede å legge begrensninger og føringer på en mulig relasjon fra dag 1....Det kan jo være kjipt å sitte helt alene i slottet sitt, men på den andre siden så liker jeg også egentid. Jeg ser også for meg potensialet - det er i alle fall min erfaring - at alenemoren blir stille og fraværende/opptatt når hun har ungene, og så når hun har fri automatisk forventer at den andre skal stå parat. Relasjonen kan fort bli litt ego og kun på premissene til den som har barn - det finnes selvfølgelig hederlige unntak av alenemødre som evner å balansere barna OG en ny partner. Så, tja, på de områdene hadde jeg vært litt skeptisk, men hvis jeg likte deg veldig godt så hadde jeg vært åpen for å prøve ting ut. Også besøk når barna har lagt seg. Jeg tenker at jeg er ledig når jeg er det. Likevel tar jeg det ikke som en selvfølge at en partner er det. Lite barnefri så har man alltids noe å drive med. Anonymkode: 4426c...586
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #37 Skrevet 15. august 2020 Akkurat nå, Sykkelkopp skrev: Bagasje Den eneste måten jeg kunne falt for noen sånn var om vi jobbet tett sammen over lang tid. Hadde ikke dratt på date Nei, jeg kan se for meg at flere tenker dette. Anonymkode: 4426c...586
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #38 Skrevet 15. august 2020 Tenker du er en tøs som har barn med 2 forskjellige fedre, tenker du burde få deg egen bolig som du selv eiger, tenker du kommer til å være singel resten av livet, ingen menn gidder å overta unger fra andre menn, med andre ord løpet er kjørt, bli vandt til tanken Anonymkode: 02e22...36d
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #39 Skrevet 15. august 2020 Noen ganger har jeg tenkt at det er lettere å ha en fast venner med fordeler, type. Mindre forventninger og krav fir begge partner. Det høres bare så ensomt ut ift at jeg ikke er så gammel ennå. Anonymkode: 4426c...586
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #40 Skrevet 15. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tenker du er en tøs som har barn med 2 forskjellige fedre, tenker du burde få deg egen bolig som du selv eiger, tenker du kommer til å være singel resten av livet, ingen menn gidder å overta unger fra andre menn, med andre ord løpet er kjørt, bli vandt til tanken Anonymkode: 02e22...36d Jeg valgte å ta videre utdannelse før jeg velger å eie. Slik at jeg bosetter meg der jeg får fast jobb etter endt utdannelse. Da slipper barna å bo flere steder. Anonymkode: 4426c...586
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå