Gå til innhold

Hva hadde du tenkt om meg?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kvinne i slutten av 20 årene, ser ung ut for alderen, slank, trener, kler meg pent. 

Har to barn med to forskjellige fedre, den ene har jeg omtrent alene og den andre har jeg 30%. 

Har full jobb, bil, leier bolig, men kontroll på egen økonomi. Ikke avhengig av hjelp fra andre, klarer alt selv. 

Ute etter en kjæreste, men ønsker ikke å bo med noen igjen. Vil ikke blande inn barna i et kjæresteforhold på noen år. 

Hva hadde du tenkt om meg som mulig partner?

Anonymkode: 4426c...586

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Funker garantert for noen, men er greit å styre unna til en kommer i 40+årene som singel og barnløs. Da er barna store og vinduet for å få flere barn lukket. 

Anonymkode: 7b95e...dc8

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kvinne i slutten av 20 årene, ser ung ut for alderen, slank, trener, kler meg pent. 

Har to barn med to forskjellige fedre, den ene har jeg omtrent alene og den andre har jeg 30%. 

Har full jobb, bil, leier bolig, men kontroll på egen økonomi. Ikke avhengig av hjelp fra andre, klarer alt selv. 

Ute etter en kjæreste, men ønsker ikke å bo med noen igjen. Vil ikke blande inn barna i et kjæresteforhold på noen år. 

Jeg er kvinne, men vil gjerne rose deg for par ting. Du er veldig fornuftig når det gjerne barna dine. Veldig lurt å ikke bo med noen på lenge også når barna er avhengig av stabilitet. Også virker du veldig oppegående og klok 

• Liker 9
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Funker garantert for noen, men er greit å styre unna til en kommer i 40+årene som singel og barnløs. Da er barna store og vinduet for å få flere barn lukket. 

Anonymkode: 7b95e...dc8

Jeg har fått de barna jeg ønsker og kommer til å sterilisere meg. 

Skrevet
Akkurat nå, Firebarnsmor86 skrev:

Jeg er kvinne, men vil gjerne rose deg for par ting. Du er veldig fornuftig når det gjerne barna dine. Veldig lurt å ikke bo med noen på lenge også når barna er avhengig av stabilitet. Også virker du veldig oppegående og klok 

Desverre har jeg gjort en gigafeil med å få to barn med to forskjellige menn og trodd naivt på at andre gangen ville bli bedre. Så jeg føler meg absolutt ikke fornuftig på noen måte. 

• Liker 1
Skrevet

Desverre har jeg gjort en gigafeil med å få to barn med to forskjellige menn og trodd naivt på at andre gangen ville bli bedre. Så jeg føler meg absolutt ikke fornuftig på noen måte. 

Vi lærer så lenge vi lever ❤️

• Liker 9
Skrevet (endret)
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan i all verden kan noen svare på om du er en mulig partner ut i fra så lite informasjon? Du kan være en superfin kvinne, men du kan også være klin kokkos. Ønsker deg uansett hell med å finne en mann som varer:) 

Endret av MortenMinstelønn
  • Liker 8
Skrevet

Er du i tillegg ei som utfordrer meg intellektuelt og nogenlunde samme kulturreferanser kunne det alltids vært interessant med en kopp kaffe for å se på kjemien, for å si det slik :)

Anonymkode: 1a079...73a

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, MortenMinstelønn skrev:

Hvordan i all verden kan noen svare på om du er en mulig partner ut i fra så lite informasjon? Du kan være en superfin kvinne, men du kan også være klin kokkos. Ønsker deg uansett hell med å finne en mann som varer:) 

Helt normalt oppegående, jobber med barn. Litt sjenert, som regel i godt humør. 

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du i tillegg ei som utfordrer meg intellektuelt og nogenlunde samme kulturreferanser kunne det alltids vært interessant med en kopp kaffe for å se på kjemien, for å si det slik :)

Anonymkode: 1a079...73a

Tviler på at vi klaffer. Jeg kan skru fra hverandre og sette sammen igjen en motor på en crossykkel uten problemer. Bøker, kultur, ++ er ikke helt meg. I tillegg har jeg vokst opp på et småbruk, så jeg er mer gårdsjente enn bydame. 

• Liker 1
Skrevet

Du bør ikke ha noen problemer i utgangspunktet.

Det eneste er vel den berømte kjemien :)

Ønsker deg lykke til.

Skrevet
Akkurat nå, M71 skrev:

Du bør ikke ha noen problemer i utgangspunktet.

Det eneste er vel den berømte kjemien :)

Ønsker deg lykke til.

Jeg ser bare for meg at to barn på den måten skremmer vekk de fleste. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
10 minutter siden, MortenMinstelønn skrev:

Skal du ha hele livshistorien til noen for å få et inntrykk av hvordan de er??

Hvis du ikke klarer å danne deg et inntrykk av hvordan TS er, og å gi et svar ut fra det, så mangler du jammen mye forestillingsevne og fantasi. 

Endret av SoWhat?
  • Liker 1
Skrevet

Uaktuell siden du har unger.

Anonymkode: 34c58...251

Skrevet

Min erfaring i slike saker, er at de fleste menn som ønsker partner, egentlig er ute etter en livmor. Jeg håper for din skyld at jeg tar feil, og at det finnes noen for deg der ute. Lykke til!

Skrevet

Uaktuell siden du har unger.

Anonymkode: 34c58...251

Selv om jeg ikke ville involvert partner med de?

Skrevet
Akkurat nå, Olaug Olsen skrev:

Min erfaring i slike saker, er at de fleste menn som ønsker partner, egentlig er ute etter en livmor. Jeg håper for din skyld at jeg tar feil, og at det finnes noen for deg der ute. Lykke til!

Jeg kommer til å sterilisere meg innen et år, så da er det valget gjort. 

Skrevet
36 minutter siden, SoWhat? skrev:

Hvis du ikke klarer å danne deg et inntrykk av hvordan TS er, og å gi et svar ut fra det, så mangler du jammen mye forestillingsevne og fantasi. 

Nå var det vel ikke hvor fantasifull jeg er, som betød noe for TS? 

Skrevet
Akkurat nå, MortenMinstelønn skrev:

Nå var det vel ikke hvor fantasifull jeg er, som betød noe for TS? 

Nei, men fantasi kreves for å danne seg et bilde fra opplysninger  

• Liker 1
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt normalt oppegående, jobber med barn. Litt sjenert, som regel i godt humør. 

Tenker de fleste normale menn ikke vil holde dette med to fedre i mot deg, så lenge de får hørt din historie. Du klikket heller ikke i vinkel selv om jeg svarte litt provoserende. Enda et pluss. Du er nok en bra dame for den rette! 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...