AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #1 Del Skrevet 13. august 2020 Må bare åpne med å si at jeg har planer om å kontakte lege dersom dette vedvarer, men tenkte å høre om noen har opplevd lignende. De siste ukene har jeg så og si hver dag blitt så akutt tørst. Klarer nesten ikke å beskrive det, for det er så ubehagelig. Jeg blir samtidig også akutt utslitt og mister konsentrasjonen. Dette oppstår gjerne litt utpå dagen. Jobber på kontor med svært dårlig inneklima og merker det spesielt godt på jobb, men kan også komme helt plutselig når jeg er hjemme. På jobb kan jeg drikke tre halvliter flasker med vann, og jeg blir etterpå kvalm av det. Noen som vet hva dette kan være? Anonymkode: fbf4a...125 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #2 Del Skrevet 13. august 2020 Kanskje du bør få sjekket blodsukkeret ditt? Kan være symptomer på diabetes. Anonymkode: dfa00...035 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingefær85 Skrevet 13. august 2020 #3 Del Skrevet 13. august 2020 Ja, har tenkt tanken på det, men er det ikke et tilleggssymptom at man tisse hele tiden? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingefær85 Skrevet 13. august 2020 #4 Del Skrevet 13. august 2020 Oi, der var jeg plutselig ikke anonym lengre. Jaja, pytt pytt 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #5 Del Skrevet 13. august 2020 Typiske symptomer på diabetes. Bør sjekkes så fort du har mulighet egentlig. Har selv barn med diabetes, og dette var hens symptomer også. Kan selvsagt være noe annet, men greit å utelukke diabetes ved å gjøre en rask undersøkelse:) Lykke til Anonymkode: c2a0c...3f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #6 Del Skrevet 13. august 2020 1 minutt siden, Ingefær85 skrev: Ja, har tenkt tanken på det, men er det ikke et tilleggssymptom at man tisse hele tiden? Ganske sikker på at det kommer som en naturlig konsekvens av vanninntaket🧐 Anonymkode: c2a0c...3f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 13. august 2020 #7 Del Skrevet 13. august 2020 1 time siden, Ingefær85 skrev: Ja, har tenkt tanken på det, men er det ikke et tilleggssymptom at man tisse hele tiden? At man tisser mye er ikke et tilleggssystom til at man drikker mye når man har diabetes, man tisser mye når blodsukkeret er høyt fordi nyrene prøver å skille ut glukose for å få ned blodsukkeret. Om du ikke har dette symptomet er det veldig lite tenkelig at du har diabetes. I tillegg beskriver du at du blir akutt tørst i perioder, slik er det ikke med uoppdaget diabetes. Da er man konstant tørst, fordi blodsukkeret er høyt og ikke vil ned. Derfor tror jeg ikke du lider av diabetes, men det er selvsagt viktig å sjekke hos lege. Men som sagt ingen på kg her som kan diagnotisere der, så det er veldig viktig at du kommer deg til lege Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meridian Skrevet 14. august 2020 #8 Del Skrevet 14. august 2020 (endret) Kanskje drikke regelmessig? Jeg har kjøpt meg en krystallflaske som tilfører vannet god energi. Det gir springvannet litt bedre kvalitet. Man kan også kjøpe seg vannfilter og vannioniserer, så får man betraktelig bedre drikkevann. Men siden drikkevannet i springen er renset så mye at det naturlige innholdet av mineraler er borte, bør man ta tilskudd. Endret 14. august 2020 av Bølle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2020 #9 Del Skrevet 14. august 2020 Det er ikke rart at du blir kvalm hvis du drikker 1,5 ltr vann på kort tid. Jeg synes ikke du trenger å bekymre deg for at noe er galt. Det kan være inneklimaet på jobb som gjør deg sliten, blandet med en liten redsel for at noe er galt, som igjen gjør at man kjenner litt ekstra etter.. Drikk vann mer regelmessig, ta gjerne lunsjen ute i friluft og forsøk å gå turer ut for å lufte hodet. Har du hatt noen form for helseangst før? Det kan påvirke terskelen for å føle seg dårlig. Jeg er ikke lege, så hvis du føler deg syk så må du gå til legen. Men jeg synes ofte det er en trøst at alvorlig sykdom som oftest gjør deg så syk at du ikke er i tvil. Anonymkode: 87393...e76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iskaffe_87 Skrevet 8 timer siden #10 Del Skrevet 8 timer siden fant du ut av det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingefær85 Skrevet 6 timer siden #11 Del Skrevet 6 timer siden Ja, jeg gjorde faktisk det ☺️ Rett og slett nikotinforgiftning. Når jeg kuttet ut den sterke snusen forsvant symptomene. Når jeg startet på med samme snustype var det samme runde igjen med tørste, uventet og oppkast. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babos Skrevet 5 timer siden #12 Del Skrevet 5 timer siden Opplevd det samme selv, med noen snustyper. Felles for de jeg har reagert på, er at de inneholder xylitol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Filifjonk Skrevet 4 timer siden #13 Del Skrevet 4 timer siden Jeg har det samme, snuser 24/7 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå