Gå til innhold

First price

Fremhevede innlegg

Gjest Storpølse
Skrevet

Husker godt at jeg hatet dette merket for en del år tilbake. Nå ved en uhell fikk jeg first price ostepop i bestillingen. Å gud den var dritgod. Jeg løpte til en fysisk butikk selv om jeg ikke pleier det og kjøpte nærmest hele hylla full av ostepop first price, ja kassadama så febrilsk mot meg når jeg kysset posen. Jeg er forelsket igjen❤️. Så til årsaker til at den var så sinnsykt god: 

- t.o.m first price blir bedre etter mange år

- produksjonsfeil som skyldes kun den ene posen eller en hel eske, som betyr at de andre jeg ikke har åpnet enda smaker kanskje like nøytralt som før, som igjen medfører tapte penger og økt svinn 

- Gud eller Aliens brukte sine krefter på å gjøre meg ekstra glad hvis jeg har gjort en god gjerning 

- Jeg har fått bedre smaksløk enn før og blitt mindre kresen

- Andre grunner dere kommer på i farten? 

- Synes dere også at first price ostepop er bedre enn second price ostepop, altså OWL og OLW. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

First Price sine produkter er ikke så gale som alle skal ha det til. Er jo også kjente produsenter som lager dem. 

Kyllingfilet er jo prior som har, noe av grunnen for at det blir first price og ikke prior på pakken er at fileten ikke alltid er like "fine" og store. 

Potetgull er det vell Maarud som har, og ketchup er det Idun som har. 

Anonymkode: c477c...784

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes first price produktene er helt topp jeg. Har vel prøvd det aller meste. Synes ikke de er noe dårligere enn de andre variantene. Kjøper alltid det hvis det finnes 😊

Skrevet

First price biffene er vert fall helt grusomme.

Anonymkode: 420fb...000

Skrevet

Mye av First Price-grønnsaker er helt OK - utseendet og form trenger ikke se perfekt ut for at jeg skal kunne bruke de i maten. Jeg forsøkte en gang First Price tørkerull, og aldri mer, for da gikk det dobbelt så mye som ellers. Ingen sugeevne og det flaket seg opp. En del First Price er greit, men så er det også grunner til at det er billigere... F.eks. osten, er fin som smeltet, men rå kjenner du jo på konsistensen at den er mer porøs enn f.eks. Norwegia. Kyllingkjøttdeig fra First Price og Prior kan ikke sammenlignes i konsistens om du har de ved siden av hverandre - First Price er bare en skvipet masse mens Priors har en viss form for strimler.

Skrevet
På 13.8.2020 den 17.33, AnonymBruker skrev:

First price biffene er vert fall helt grusomme.

Anonymkode: 420fb...000

😂🤣 Ja det er vel ikke så rart, har du sett first price- oksene eller??  😏

Når det gjelder rent kjøtt og ren fisk kjøper jeg like gjerne first price som noe annet (det er faktisk ikke produsert av dårligere dyr 😉)  Blandings- og ferdigprodukter bruker jeg lite av, men pasta-sausen på glass veldig god. Taco-chips med ost kjøpte jeg masse av noen år tilbake, first price sine var uten tvil de beste (vet ikke om dette er et produkt som finnes lenger da). Grønnsakene fra first price er like bra som alt annet, det er bare størrelse/ utseende som ikke er helt strømlinjeformet.  (Utseende-fokuset brer om seg... ;) )

Anonymkode: 3e6bf...463

Skrevet
På 13.8.2020 den 17.26, AnonymBruker skrev:

First Price sine produkter er ikke så gale som alle skal ha det til. Er jo også kjente produsenter som lager dem. 

Kyllingfilet er jo prior som har, noe av grunnen for at det blir first price og ikke prior på pakken er at fileten ikke alltid er like "fine" og store. 

Potetgull er det vell Maarud som har, og ketchup er det Idun som har. 

Anonymkode: c477c...784

Det er tilsatt mer vann i FP kyllingfilet. Du ser det når du steker den. Det flyter over med vann. 

Skrevet
Akkurat nå, Kvalitet skrev:

Det er tilsatt mer vann i FP kyllingfilet. Du ser det når du steker den. Det flyter over med vann. 

Dette har jeg hørt så mange ganger, men aldri opplevd selv. 
Kjøper alltid stor pakke med kyllingfileter fra first price, og fryser ned i porsjonspakninger. Den er latterlig mye billigere, og er uansett produsert i Norge. 

Som sagt; aldri opplevd at det er noe mer vann i first price kylling enn i prior feks. 

Anonymkode: 1de61...8ba

• Liker 1
Skrevet

First Price har mye godt, med unntak av pølser og lapskaus, de er uspiselige. 

Skrevet

Kjøper stortsett billig produkter og fant ut at det gikk an å spare mye penger på å ikke være fullt så snobbete. Er man kreativ med billigprodukter og handler på utenlandske butikker i tillegg kan man leve veldig billig selv i Norge.

Anonymkode: 2ffd4...0da

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...