AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #21 Skrevet 15. august 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: Tørker vekk det verste, gnir inn dritt. Hva slags superbæsj har du? Anonymkode: 2e230...c55 Jeg er et normalt menneske. Et normalt menneske har forskjellige typer bæsjer, alt ettersom hva man har spist, hvilken form man er i og drøssevis av andre ting som gjør at dritten din ikke alltid har samme konsistens. Å si noe annet vil være å lyve. Uansett hvor smooth dritten din er så er det ikke til å stikke under en stol at rasshølet HAR drittbakterier (synlige og ikke-synlige) på seg etter du har driti. Jeg vasker meg i ræva med klut når jeg dusjer og jeg vasker meg med våtserviett etter å ha driti. Alle andre bør gjøre det samme. Anonymkode: 1158b...800
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #22 Skrevet 15. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er et normalt menneske. Et normalt menneske har forskjellige typer bæsjer, alt ettersom hva man har spist, hvilken form man er i og drøssevis av andre ting som gjør at dritten din ikke alltid har samme konsistens. Å si noe annet vil være å lyve. Uansett hvor smooth dritten din er så er det ikke til å stikke under en stol at rasshølet HAR drittbakterier (synlige og ikke-synlige) på seg etter du har driti. Jeg vasker meg i ræva med klut når jeg dusjer og jeg vasker meg med våtserviett etter å ha driti. Alle andre bør gjøre det samme. Anonymkode: 1158b...800 Du skal ikke kaste våtservietter i do. Anonymkode: 83376...297 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #23 Skrevet 15. august 2020 Hverdag bror hverdag hele familien min sine hull er rene. Anonymkode: 7222c...2aa
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #24 Skrevet 16. august 2020 16 hours ago, AnonymBruker said: Du skal ikke kaste våtservietter i do. Anonymkode: 83376...297 Hvor har jeg skrevet at jeg kaster våtservietter i do? 🙄 Anonymkode: 1158b...800 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #25 Skrevet 16. august 2020 Har ikke rasshull. Jeg har rumpehull. Anonymkode: 4f466...c6c
Gjest Fastnøkkel Skrevet 16. august 2020 #26 Skrevet 16. august 2020 På 13.8.2020 den 17.25, Million skrev: Hver gang jeg dusjer. Jeg bruker klut med vann og såpe på når jeg vasker meg på hele kroppen, gnir grundig rundt. Det nest siste stedet jeg vasker med kluten er underlivet foran, og det aller siste kluten brukes til å vaske er rumpesprekken. Såpe og vann og gni godt og rent. Kunne ikke falt meg inn å gå ut av dusjen uten å få vasket underlivet skikkelig med såpe og vann både foran og bak. Eksen din høres ut som en liten gris.... Så du vasker føtter, skrittet, så ræva? Æsj! Man skal starte øverst og avslutte nederst. Ekling!
Million Skrevet 16. august 2020 #27 Skrevet 16. august 2020 39 minutter siden, Fastnøkkel skrev: Så du vasker føtter, skrittet, så ræva? Æsj! Man skal starte øverst og avslutte nederst. Ekling! Det er vel du som er ekling om du vasker deg i ræva og så flytter kluten til andre plasser etterpå....🤢 1
Gjest Warrior Skrevet 16. august 2020 #28 Skrevet 16. august 2020 Hver gang jeg dusjer. Klut, vann og såpe. Først framme, så bak.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #29 Skrevet 16. august 2020 Her jeg er fra, sier vi "Rasshølet", og nedentilvask utføres selvsagt hver dag. Anonymkode: 8a056...6fe
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #30 Skrevet 16. august 2020 Vasker det aldri jeg. Kan av og til sikte litt mot dusjhodet med rumpa, men ellers tar jeg det for gitt at det blir reint av rennende vann i dusjen. Vasker ikke tærne heller. Jente 32 Anonymkode: 92df4...e45 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #31 Skrevet 16. august 2020 Just now, AnonymBruker said: Vasker det aldri jeg. Kan av og til sikte litt mot dusjhodet med rumpa, men ellers tar jeg det for gitt at det blir reint av rennende vann i dusjen. Vasker ikke tærne heller. Jente 32 Anonymkode: 92df4...e45 Ouffff samme som eksen min det. Og den ostepoplukta fra skinkesprekken hans i senga på kvelden savner jeg ikke. Selv om du ikke kan lukte det selv fordi du mener du blir ren av litt rennene vann så kan faktisk andre lukte et skittent rasshøl. Du vet at du har svettekjertler i ræva ja? Lar du være å vaske deg ordentlig under armene også? Vask deg skikkelig!! Anonymkode: 1158b...800
Gjest Fastnøkkel Skrevet 16. august 2020 #32 Skrevet 16. august 2020 31 minutter siden, Million skrev: Det er vel du som er ekling om du vasker deg i ræva og så flytter kluten til andre plasser etterpå....🤢 Jeg bruker ikke klut i ræva eller mellom tærne. Du vasker deg sikkert ikke med såpe etter du har tatt deg i rumpa, og fortsetter nedover. 🤮 De fleste kvinner er jævla urenslige.
Candiru Skrevet 16. august 2020 #33 Skrevet 16. august 2020 På 13.8.2020 den 17.22, AnonymBruker skrev: Hver dag. Bruker oppvaskbørste for sugerør som jeg stikker inn og ut av anus for å få vekk alt av bæsjrester i stjerna. Anonymkode: 226ed...789 Mm, det kan jeg tenke meg at du gjør. Jeg kjøper den jeg.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #34 Skrevet 16. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har ikke rasshull. Jeg har rumpehull. Anonymkode: 4f466...c6c Det er det samme det Det går forresten ikke an å vaske et hull da et hull består av ingenting. Det er ringmuskelens hudkledde utside som vaskes. Også kjent som anus. Anonymkode: 78b4f...e91
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #35 Skrevet 16. august 2020 Vasker meg med klut og vann hver dag (ansikt, under armene og underlivet), og bruker en svært liten dæsj intimsåpe der når jeg dusjer (annenhver til hver tredje dag). Normal hygiene og det er godt nok, kroppen har ikke godt av å bli vasket i hel heller. Må få tilføye at pga kronisk sykdom så har jeg ikke avføring hver dag, og ja selvsagt om det er en ekstra vanskelig tørke runde så bruker jeg heller stellekluter, dusjen eller annet tilgjengelig for å få vasket skikkelig. Anonymkode: 00bd7...600
Million Skrevet 16. august 2020 #36 Skrevet 16. august 2020 37 minutter siden, Fastnøkkel skrev: Jeg bruker ikke klut i ræva eller mellom tærne. Du vasker deg sikkert ikke med såpe etter du har tatt deg i rumpa, og fortsetter nedover. 🤮 De fleste kvinner er jævla urenslige. Hæ? Du babler jo om ting du ikke har peiling på! Du aner ikke hvordan jeg vasker meg! Jeg bruker ikke kun hendene til å gni meg bak når jeg vasker. Jeg bruker en tykk frottèklut med såpe og vann på. Og jeg gidder nesten ikke gjenta igjen det jeg skrev i stad. Rumpa er det siste stedet jeg vasker før kluten skylles og slenges til vask, noe annet er ekkelt. Bruker ikke kluten andre steder etter at den har vært i skritt og rumpe.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #37 Skrevet 16. august 2020 Vasker kun anus med vann i dusjen de få gangene jeg har diaré. Anonymkode: b9591...41f
Djungelvrål Skrevet 16. august 2020 #38 Skrevet 16. august 2020 Helt utrolig at folk ikke vasker seg i rumpa. 2
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #39 Skrevet 16. august 2020 Det er helt utrolig ekkelt at så mange ikke bruker såpe når de vasker rumpa. Bæsj er mat som kroppen har brutt ned, sant? Mange typer mat inneholder fett. Fett brytes ikke ned av kun vann, man må også bruke såpe, det er derfor vi bruker zalo og lignende når vi vasker kopper og oppvaskmiddel i oppvaskmaskinen. På samme måten som at maten etterlater fett på tallerken, etterlater bæsj et fettlag i rumpa. Ergo, man må vaske med noe som kan bryte ned fettet (såpe, folkens, såpe) for å bli skikkelig ren. Anonymkode: 2191f...29d 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå