Gå til innhold

Hvor ofte vasker du rasshullet?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er dette vanlig? En ting jeg stusset over med exen var vask av rumpe. Bare lot vannet renne over rumpesprekken, men gnikker seg ikke med såpe mellom skinkene. 
Jeg vasker alltid skikkelig mellom rumpeballene med såpe. Har til og med rumpevasker jeg bruker hver gang jeg har vært på toalett. 

Anonymkode: 3d021...0fc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hver dag hvertfall

• Liker 2
Skrevet

Man SKAL vaske seg i rompen. Altså, ærlig talt 

Anonymkode: b9882...f5a

• Liker 2
Skrevet

Vasker alt, alltid - bak ørene, ansikt, bryst, rygg, bak og foran, bak knærne, anklene, mellom tærne. Hver dag, så lett, så raskt.

Anonymkode: 1ce19...017

• Liker 1
Skrevet

Hver gang jeg dusjer. 

Anonymkode: 39e78...9e0

• Liker 2
Skrevet

Hver dag. Bruker oppvaskbørste for sugerør som jeg stikker inn og ut av anus for å få vekk alt av bæsjrester i stjerna.

Anonymkode: 226ed...789

• Liker 4
Skrevet

Dusjer hver dag og skyller meg all over med varmt vann uten såpe. Hvis jeg av en eller annen grunn er «skitten» så bruker jeg ørlite såpe.

Anonymkode: d0f0d...c0c

• Liker 3
Skrevet

Hver gang jeg dusjer.

Jeg bruker klut med vann og såpe på når jeg vasker meg på hele kroppen, gnir grundig rundt. Det nest siste stedet jeg vasker med kluten er underlivet foran, og det aller siste kluten brukes til å vaske er rumpesprekken. Såpe og vann og gni godt og rent.

Kunne ikke falt meg inn å gå ut av dusjen uten å få vasket underlivet skikkelig med såpe og vann både foran og bak. Eksen din høres ut som en liten gris....

Skrevet

En KG-klassiker, til glede for både nye og gamle lesere: 

Skrevet
5 minutter siden, Guidet Kvinne skrev:

En KG-klassiker, til glede for både nye og gamle lesere: 

🤮

Skrevet

Hver dag når jeg dusjer. Eksen din høres uhygienisk ut. 

Anonymkode: 1b2cc...5f6

• Liker 2
Skrevet

Jeg dusjer hver dag, men vasker meg vanligvis uten såpe. Tar vel en ordentlig runde med såpe dersom jeg skal noe spesielt. Og nei, jeg lukter ikke bæsj av den grunn... 🙄 

Anonymkode: ca5f7...6fa

• Liker 7
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg dusjer hver dag, men vasker meg vanligvis uten såpe. Tar vel en ordentlig runde med såpe dersom jeg skal noe spesielt. Og nei, jeg lukter ikke bæsj av den grunn... 🙄 

Samme her. Holder med å tørke seg bak etter do. Det vil alltid være mye bakterier der uansett

Anonymkode: 63f04...cb6

Skrevet

Når jeg dusjer, og kun med vann!

Anonymkode: 6c3d8...525

• Liker 2
Skrevet
On 8/13/2020 at 6:56 PM, AnonymBruker said:

Det holder faktisk ikke å bare bruke dopapir. Prøv å dra over rasshølet med en våtserviett du og du vil oppleve at våtservietten blir gul/brun. Dopapir tørker vekk det verste ja men det gnir også dritt rester inn i huden på og rundt rasshølet. Sånn går altså veldig mange rundt til daglig. Tror at hvis jeg hadde stappet en våtserviett ned i sprekken på alle jeg gikk forbi hver dag så ville våtservietten vært misfarget 9 av 10 ganger jeg gjorde det. 

Begynn å vask deg skikkelig!! 

Anonymkode: 1158b...800

Skrevet

Først en runde med grønnsåpe, så en dæsj natusan og til sist en god tykk ullunderbukse rundt som sørger for god lufting. Da blir stumpen som ny :)

Anonymkode: 468d6...a6c

Skrevet

Hver gang jeg dusjer! Viktig med god hygiene. 

Skrevet

Nå er det jo mye mer trafikk i rumpa på damer enn hos menn. Hos kvinner brukes ikke bare tarmen til avføring og promp, men også peniser og litervis med sæd og glidemiddel. Da er det ikke rart at kvinner må vaske seg ekstra ofte bak der.

Anonymkode: deb66...105

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det holder faktisk ikke å bare bruke dopapir. Prøv å dra over rasshølet med en våtserviett du og du vil oppleve at våtservietten blir gul/brun. Dopapir tørker vekk det verste ja men det gnir også dritt rester inn i huden på og rundt rasshølet. Sånn går altså veldig mange rundt til daglig. Tror at hvis jeg hadde stappet en våtserviett ned i sprekken på alle jeg gikk forbi hver dag så ville våtservietten vært misfarget 9 av 10 ganger jeg gjorde det. 

Begynn å vask deg skikkelig!! 

Anonymkode: 1158b...800

Tørker vekk det verste, gnir inn dritt. Hva slags superbæsj har du? 

Anonymkode: 2e230...c55

• Liker 1
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det jo mye mer trafikk i rumpa på damer enn hos menn. Hos kvinner brukes ikke bare tarmen til avføring og promp, men også peniser og litervis med sæd og glidemiddel. Da er det ikke rart at kvinner må vaske seg ekstra ofte bak der.

Anonymkode: deb66...105

Hah, nei det er ikke mye penis i mitt rumpehull nei. 

Anonymkode: 5e024...333

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...