Gå til innhold

Enebarn; erfaringer?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er en av de heldige. Jeg har fått både i ``pose og sekk.`` Ser på meg selv som ekstra heldig fordi jeg fikk vokse opp som enebarnet til mamma, mens jeg hadde to halvsøsken fra pappa. Ikke det at jeg var bortskjemt på noen måte, men jeg har alltid likt å være alene. Denne store takknemligheten tror jeg skyldes at jeg virkelig fikk føle hva et enebarn er. Har ingen barn selv, aldri hatt samboere/ektefelle og elsker livet. Gerd Karin fra Hol, Hallingdal

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...