Gerd Karin Skrevet 1. april 2024 #41 Skrevet 1. april 2024 Jeg er en av de heldige. Jeg har fått både i ``pose og sekk.`` Ser på meg selv som ekstra heldig fordi jeg fikk vokse opp som enebarnet til mamma, mens jeg hadde to halvsøsken fra pappa. Ikke det at jeg var bortskjemt på noen måte, men jeg har alltid likt å være alene. Denne store takknemligheten tror jeg skyldes at jeg virkelig fikk føle hva et enebarn er. Har ingen barn selv, aldri hatt samboere/ektefelle og elsker livet. Gerd Karin fra Hol, Hallingdal
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå