AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #21 Skrevet 13. august 2020 For å si det sånn; får du telefon fra legen din i morgen om at du har uhelbredelig kreft og kort tid igjen å leve så driter du i denne idiotiske problemstillingen her. Du er den du er, og du skal leve som deg selv til du dør. Gjør det beste ut av det i stedet for å tiltale deg selv som stygg. Og husk at det du synes er stygt hos deg kan være noe andre ikke legger merke til. Eller kanskje til og med noe de synes er vakkert og tiltrekkende med deg. Jeg stresset i mange år med posene under øynene som jeg følte bare ble mer og mer fremtredende. Brukte masse concealer for å skjule. Uansett hvor mye jeg prioriterte søvn, drikke vann spise sunt og ta vare på huden min så følte jeg de posene under øynene ble verre og verre. Så kom det ei og sa til meg at "posene" under øynene mine er sånn ansiktet mitt er formet og det er ikke stygt i det hele tatt. Hun hadde rett, jeg så på barnebilder av meg og der hadde jeg jo også disse posene eller sokkene under øynene. Hun viste meg bilder av bla Vendela Kirsebom hvor jeg så at hun også hadde disse posene under øynene, og hun er jo nydelig! Det mest sexy som finnes er forresten jenter med sunn selvtillit. Som går med hevet hode og viser at de trives til tross for hengepupp, noen kg for mye, om de mangler en arm, hvis de har en gigantisk kvise midt i fjeset osv.. Selvtillit er tiltrekkende!! Anonymkode: 18869...2a6
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #22 Skrevet 13. august 2020 Du kommer langt med en grei figur, klær du kler, litt sminke, fin sveis og et strålende smil som viser at du har det godt med deg selv. Anonymkode: 7ee00...8cb
Støvsugerør Skrevet 13. august 2020 #23 Skrevet 13. august 2020 Da må du slutte å være deg selv og det går ikke i dette livet.
Frøyamor Skrevet 13. august 2020 #24 Skrevet 13. august 2020 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan noen fortelle meg hvordan jeg kan slutte å være så utrolig stygg? Jeg er drittlei av å se ut som et søppeltryne hver eneste dag! Det finnes så mange pene kvinnemennesker der ute, så noen må da kunne fortelle meg hva som er oppskriften på skjønnhet! Anonymkode: 5af18...306 Sminke. Rett deg opp i ryggen. Finere klær. Fiks håret så det passer til ansiktet ditt. Rene sko. 1
Aragorn ll Elessar Skrevet 13. august 2020 #25 Skrevet 13. august 2020 Det er svært få mennesker som faktisk er stygge, akkurat som det er svært få mennesker som er ekstremt vakre. De aller fleste ligger sånn midt på treet.
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #26 Skrevet 13. august 2020 1 minutt siden, Aragorn ll Elessar skrev: Det er svært få mennesker som faktisk er stygge, akkurat som det er svært få mennesker som er ekstremt vakre. De aller fleste ligger sånn midt på treet. Er man mindre pen en snittet er man faktisk stygg. Stygge mennesker finnes ikke pene. Anonymkode: e8bd4...092 1
Aragorn ll Elessar Skrevet 13. august 2020 #27 Skrevet 13. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er man mindre pen en snittet er man faktisk stygg. Stygge mennesker finnes ikke pene. Anonymkode: e8bd4...092 Dette har ingenting å gjøre med det jeg skrev.
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #28 Skrevet 13. august 2020 Er så lei dette fokuset på utseende! Ingen er stygge, det er noen som er stygge innvendig det har jeg erfart. Liker ikke alle tråder her med « post bilde@« av kropp og ditt og datt. Hvorfor kan vi ikke være litt mindre opptatt av utseende og kropp? Anonymkode: 761fd...8ed
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #29 Skrevet 13. august 2020 4 minutter siden, Aragorn ll Elessar skrev: Dette har ingenting å gjøre med det jeg skrev. Skulle det ikke ha hatt det? Du overbeviser ikke akkurat. Anonymkode: e8bd4...092
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå