AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #1 Skrevet 12. august 2020 Kan noen fortelle meg hvordan jeg kan slutte å være så utrolig stygg? Jeg er drittlei av å se ut som et søppeltryne hver eneste dag! Det finnes så mange pene kvinnemennesker der ute, så noen må da kunne fortelle meg hva som er oppskriften på skjønnhet! Anonymkode: 5af18...306
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 12. august 2020 #2 Skrevet 12. august 2020 Du må jobbe med selvbildet ditt 🙂, for stygg er jeg sikker på at du ikke er.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #3 Skrevet 12. august 2020 Hva med å prøve en ny hårfrisyre? Det er utrolig hvor mye en hårfrisyre kan endre er ansikt. Kanskje du kan vurdere å begynne med eller slutte med briller? Anonymkode: b9e8c...26f
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #4 Skrevet 12. august 2020 Kan garantere at om du hadde sett folk rett etter de har stått opp så er vi ikke så ulike, jeg tror foresten jeg aldri har møtt ett menneske jeg har tenkt er stygt før -er så mye som veier hvordan vi oppfatter andre mennesker, fakter, personlighet og setting bla. Anonymkode: 76906...654 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #5 Skrevet 12. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kan garantere at om du hadde sett folk rett etter de har stått opp så er vi ikke så ulike, jeg tror foresten jeg aldri har møtt ett menneske jeg har tenkt er stygt før -er så mye som veier hvordan vi oppfatter andre mennesker, fakter, personlighet og setting bla. Anonymkode: 76906...654 Men du har helt sikkert sett mange du har tenkt ikke er så attraktive? Anonymkode: b9e8c...26f
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #6 Skrevet 12. august 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men du har helt sikkert sett mange du har tenkt ikke er så attraktive? Anonymkode: b9e8c...26f Ja, men det er ikke så viktig for meg, om de er attraktive eller ikke. Er ikke på let etter noen livspartner. Dessuten så har folk forskjellige preferanser på hva de syntes er «pent» eller ikke. Jeg er jo generelt glad i folk for at de er folk ikke om de er «pene» eller «stygge». Jeg syntes overfladiske mennesker (de som spiller på og er mer opptatt av kropp og fjes en å være genuint opptatt av andre) er mindre «attraktive» en ente mennesker som byr på andre ting en ett glatt ytre. Anonymkode: 76906...654
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #7 Skrevet 12. august 2020 Det som hjelpte meg mye var fuktighet til ansiktet. Jeg kjlpte orgins drink up mask. Jeg såg med engang mye bdre ur. Våken, glødene hud. Jeg er helt ovverasket ocrr hvor mye eldre og sliten jeg så ut med veldig tørr hud. Anonymkode: d5f0c...dd5 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #8 Skrevet 12. august 2020 Skjønnhet kommer først og fremst innenfra. Når jeg hadde en vond periode, så hele meg sliten og dratt ut. Spis sunt, tren litt, og jobb med selvbildet. Spesielt selvbildet Ellers er det vanskelig å komme med konkrete råd, men sørg for å bruke farger som passer deg og ikke gjør deg grå og vassen i huden. Få en hårklipp så håret ser sunnere ut. Frisk luft hver dag om mulig. God fuktighetskrem til ansikt, men masse sminke er ikke nødvendig. Anonymkode: 81c6e...878 1
Minlillesky Skrevet 12. august 2020 #9 Skrevet 12. august 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan noen fortelle meg hvordan jeg kan slutte å være så utrolig stygg? Jeg er drittlei av å se ut som et søppeltryne hver eneste dag! Det finnes så mange pene kvinnemennesker der ute, så noen må da kunne fortelle meg hva som er oppskriften på skjønnhet! Anonymkode: 5af18...306 Tar du vare på deg selv? Det er viktig. Selvbildet ditt, kanskje en ny frisyre, en ny klesstil? Eller rett og slett bare noen nye plagg. Kroppsholdning din, hvordan du behandler andre og deg selv. Det er viktig. 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #10 Skrevet 12. august 2020 Sliter mye med samme følelsen, og blir flau titt og ofte over hvordan jeg ser ut.. Prøver å tenke at uansett hvordan jeg snur og vender på det er noen mer attraktive enn andre, men jeg kan fokusere på andre kvaliteter ved meg som er bra. Det at man alltid skal ha folk til å "overbevise en" om at man er fin når man ikke er det, viser jo bare at de synes utseende er viktig. Vi må fokusere mindre på det som kvalitet, tenker jeg, når det er en kvalitet man ikke råder særlig over selv. Anonymkode: eb9f1...051 1
Taffel Skrevet 12. august 2020 #11 Skrevet 12. august 2020 Målet er vel å være den beste utgaven av seg selv? Utstråling kommer innenifra, Vi vet jo ikke hva du synes er så stygt, men det hjelper på selvbildet å jobbe litt med det ytre og. En kledelig frisyre, gode hårprodukter, klær som passer til kroppsfasong, god hygiene og velpussede tenner, stelte negler og god krem til hud. Om man har hudproblemer, så kan legen hjelpe, være sunn og aktiv, nappe øyebryn og bruke litt sminke og øredobber. Slutte å sammenligne seg med retusjerte supermodeller, men se at folk flest er helt vanlige. De fleste parafymeri har innimellom makeupartister som tilbyr gratis sminking med sine produkter, bare å være forsøkskanin. Kanskje det er noen tips å plukke opp? I tillegg må man jobbe med at man er god nok som menneske. Uansett. 2
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #12 Skrevet 12. august 2020 God hygiene, frisør, farge/ stripe håret, sminke deg, trene for å få en strammere kropp, spise sunt og puss tennene dine. Når du er misfornøyd og sur har du ingen utstråling, vær glad og fornøyd og ta vare på kroppen din Anonymkode: 551c8...cce 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #13 Skrevet 12. august 2020 Pimp deg opp! Finn deg et lekkert forbilde og stjel stilen! Bli kul, da trenger du ikke være pen. Hold deg velstelt og velkledd, så vil du føle deg finere. Det finnes mye rart der ute, som likevel er i forhold, ergo finnes det noen for alle🙂 Anonymkode: 733ce...f42
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #14 Skrevet 12. august 2020 Prøv å bli født på nytt med andre gener. Anonymkode: 87b6e...18a
Doggett Skrevet 12. august 2020 #15 Skrevet 12. august 2020 Finn en hudpleierutine som funker for deg og din hud, bruk serum som gir deg glød i annsiktet. Frisk opp håret. Fiks øyenbrynene, og se sminketutorials på youtube.
Cinnamondiva Skrevet 12. august 2020 #16 Skrevet 12. august 2020 Ta en ansiktsmaske og hårkur. Det er deilig å pleie seg selv
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #17 Skrevet 13. august 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Pimp deg opp! Finn deg et lekkert forbilde og stjel stilen! Bli kul, da trenger du ikke være pen. Hold deg velstelt og velkledd, så vil du føle deg finere. Det finnes mye rart der ute, som likevel er i forhold, ergo finnes det noen for alle🙂 Anonymkode: 733ce...f42 Hva mener du med ‘kul’? Anonymkode: b9e8c...26f
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #18 Skrevet 13. august 2020 Jeg lærte meg å sminke meg skikkelig. Det har gjort underverker for både utseende og selvtillit. Anonymkode: f05a9...cfb
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #19 Skrevet 13. august 2020 Riktig kosthold, søvn og trening er ganske viktig. Det påvirker alt, huden, ansiktet, holdningen, utstråling, kroppsfasongen osv. Dersom man ikke har hatt det i oppveksten så starter man i krapp oppoverbakke, men det vil fortsatt hjelpe å endre vaner i voksen alder. Anonymkode: bb5dc...c11
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #20 Skrevet 13. august 2020 19 hours ago, AnonymBruker said: Kan noen fortelle meg hvordan jeg kan slutte å være så utrolig stygg? Jeg er drittlei av å se ut som et søppeltryne hver eneste dag! Det finnes så mange pene kvinnemennesker der ute, så noen må da kunne fortelle meg hva som er oppskriften på skjønnhet! Anonymkode: 5af18...306 Du er ikke stygg. Du er vakker. Fordi du er så uendelig mye mer enn det du kan se i speilbildet ditt. Anonymkode: 98620...4fe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå