Gå til innhold

Kjæresten min har gått fra meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Etter to år i langdistanseforhold gikk han fra meg. Vi hadde bare ett år igjen. Vi er jevngamle (28år) med våre opp-og nedturer, men det siste halvåret har vært det beste av forholdet. Problemene har alltid handlet om avstanden, aldri om følelser. Vi har alltid hatt det fantastisk sammen, aldri kranglet, hatt mye sex.

For bare noen dager siden spurte jeg om han ville møtes allerede samme dag han skulle komme hjem. Jeg anta ugler i mosen før dette, han hadde vært fjern, men kjærlig, men likte ikke instagrambildet mitt og tok kjølig kontakt. Han svarte avvisende, og jeg konfronterte han. Han sa at følelsene hadde forsvunnet de siste ukene vi hadde vært fra hverandre, at det hadde vært litt deilig med stillheten, og at det skyldes at han ikke lenger så noen fremtid sammen. At det ikke gikk å være sånn lenger. 

For en uke siden fikk han en ny venn på facebook etter en fest, og jeg mistenkte at de begynte å snakke sammen. 

Vi møttes, og han gjorde det slutt med meg. Han virket tvilende da han så meg igjen, men sto fast ved valget om at det var for det beste. Han orket ikke mer langdistanse. Han kysset meg masse før han gikk.

Jeg er helt knust, dette som skulle være mannen i mitt liv. Han som snakket om fremtiden vår forrige gang vi var sammen, vi skulle gjøre alt sammen. Jeg har aldri følt det sånn med noen, og han sier at han aldri har hatt slike følelser han har hatt for meg for noen andre. Hvordan kan han bare forlate meg? 

Jeg vil bare dø, dagene er så lange, han virker helt uanfektet. Han er ute og sola med venner, snapper masse (med hun nye?), og jeg sitter hjemme og er sååå lei meg. 

Vi har ikke snakket et ord siden det ble slutt, jeg har ikke fått en melding, en snap, noe som helst. 

 

Det føles som om jeg har mistet hele fremtiden min. 

Anonymkode: 9fe8b...73d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For en drittsekk. Skuldrene bak og brystet frem, si bring it on til fremtiden. Mye spennende og nytt som venter på deg, og du som er så ung har ikke noe å være redd for. 

Anonymkode: 11994...e18

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var deg (sånn cirka) for 3 mnd siden. Ble dumpet ut av det blå av mannen i mitt liv etter 4 år. 

Det føles nok som om du skal dø, og at du er verdiløs, at han har sviktet deg på det groveste osv - men det vil snart gå bedre med deg. Jeg måtte omgi meg med venner i tre uker før jeg taklet å være alene. Ble sykemeldt og fikk sovepiller og medisin mot angst. Nå går alt mye bedre, og jeg ser ham for den pysen han var - han gadd aldri å prate med meg om at noe var galt, bare lot som om alt var topp helt til han plutselig var borte. 

Stor klem til deg, håper det snart går bedre med deg også 😘

Anonymkode: da8cf...e55

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De siste dagene har vært tunge. Jeg har ikke hørt et ord fra han, men jeg møtte en av kompisene hans og vi ble stående og prate. Han pratet om at han nettopp hadde sett eksen min og at de hadde hatt det så gøy, skravlet, tatt noen øl og sett på fotball. Det var tydelig at min eks ikke har nevnt meg overhodet, eller at han prøver å være snill mot meg og late som ingenting. 

Jeg har fulgt litt for mye med på eksen min, jeg vet at det ikke er bra, men hvordan skal jeg klare å la være? Han prater masse med hun nye, og jeg er så sjalu og misunnelig og redd. Jeg vet han ser etter noen å være med resten av livet, og jeg er redd for at det skal bli hun han "byttet meg ut" for. Tilfeldigvis nevnte noen ei venninne av henne, og hvordan de "var så bra jenter". 

For to dager siden hadde jeg en bra dag, følte at han også var lei seg, at han kanskje tenkte på meg, så han hadde vært inne på instagram-profilen min. Men de siste dagene har vært blytunge. Føler meg rådvill, og fremtidsløs. Skulle bare ønske han var en av de guttene som var så stolte av dama og hadde bestemt seg for at jeg var den han ville være med resten av livet. Sånn som han var før. 

Anonymkode: 9fe8b...73d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaiminator

Han var vel aldri helt investert i forholdet heller, han var åpen for en vei ut så fort han møtte noen annen å få følelser for.

Han tillot seg å forføre, MENS han var sammen med deg. Han mistet ikke følelsene for deg over tid, han hadde dem aldri, ikke ekte følelser - du var kun et tidsfordriv. Noe enkelt. Bekvemt.

Du fortjener bedre og han hadde aldri gitt deg det DU fortjener alikevel. Bedre å rive av plasteret nå, enn sakte lengre frem så slipper du kaste bort mer tid på han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Ja, så bra at han viste at han ikke var noe å satse på før det var for sent, barn, hus, hund osv.

Anonymkode: 0de2b...f76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bamse20

Kjærlighetsforhold er ikke enkelt, dama mi forlot meg i februar, hun var alt i livet mitt.. Nå har hun fått seg ny mann som hun forlot for meg og nå er hun samboer med han.

Det er tungt, men jeg har lært meg og akseptere at folk kommer til og finne andre, noen ikke.

Om han forlot deg så er ikke han den rette for deg :)

Det kommer til å bli bedre men det blir og ta tid.. Tok meg 5 månder før jeg klarte og komme meg på føtterne. Eneste måten jeg klarte og glemme henne var og blokkere henne overalt å slette alt av minner. 

Nå har jeg kontakt med henne igjen og nå er vi beste venner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får vondt av deg, TS. Kanskje mest fordi jeg kjenner meg veldig igjen i det du sier.

Jeg synes anonym lengre opp sier noe veldig klokt: BRING ON fremtiden. Ja, det føles utrolig kjipt og vondt nå, men det lureste du gjør nå er å ignorere han. Blokker, slett og glem. Vet du hva som skjer da? 2 ting 

1. Han vil enten angre og du vil sitte med makten 

og/eller 

2. Du kommer deg over han

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplevd noe av det samme med dama i langdistanse, hun gjorde det slutt men så tok hun meg tilbake når jeg flyttet til samme by et halvt års tid etter det, kanskje det ikke er over egentlig?

Anonymkode: 950eb...92b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...