Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, nå får du komme deg av gårde på butikken og få deg en test, så vi slipper å være så nysgjerrige! :P Kjøp en topakning, så kan du ta på morgenurin i morgen om den er negativ i dag. Men om du er så langt på vei så vil vel ikke det ha så mye å si. 

Anonymkode: 79a84...8ed

Ååh, ja.. Har ikke lappen, og samboer var ikke veldig på å bli med på butikken😩 Prøver alle slags ting, men han vil ikke😂😩

Men redd den fortsatt er negativ - da må jeg HVERTFALL til legen, jeg kan ikke gå rundt slik🥵

Anonymkode: 00843...10c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ts igjen, 

om det viser seg at jeg får han med. Burde jeg vente 3-4 timer, eller kan jeg ta den med en gang? :) 

Skrevet

.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ts igjen, 

om det viser seg at jeg får han med. Burde jeg vente 3-4 timer, eller kan jeg ta den med en gang? :)

Ta den med en gang. Bare prøv å holde deg frem til du er ferdig på butikken, og kanskje prøve å ikke drikke så veldig mye, for da blir det mindre konsentrert. Om du uansett er 15 uker på vei vil det gi utslag, sannsynligvis. Og så kjøper du en til i morgen tidlig, da morgenurin er mest konsentrert. 

Fatter ikke at han ikke har lyst å bli med deg på butikken. Samboer her hadde fått på jakke og sko før jeg var ferdig med setningen "jeg trenger en graviditetstest" 

• Liker 1
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ta den med en gang. Bare prøv å holde deg frem til du er ferdig på butikken, og kanskje prøve å ikke drikke så veldig mye, for da blir det mindre konsentrert. Om du uansett er 15 uker på vei vil det gi utslag, sannsynligvis. Og så kjøper du en til i morgen tidlig, da morgenurin er mest konsentrert. 

Fatter ikke at han ikke har lyst å bli med deg på butikken. Samboer her hadde fått på jakke og sko før jeg var ferdig med setningen "jeg trenger en graviditetstest" 

Da gjør jeg det. Tusen takk! 🤩

Har ikke sagt jeg skal kjøpe, da ønsker å overraske han da jeg står med positiv test en gang

Er på butikken straks nå.

Skrevet

Da var testen kjøpt🤩

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da var testen kjøpt🤩

Ta den med en gang da 😁 

Anonymkode: 179b5...c97

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ta den med en gang da 😁 

Anonymkode: 179b5...c97

Må ta den litt senere, skal på jakt nå 😩 Oppdaterer med en gang jeg er hjemme, blir ikke så sen!🤩🤩

Skrevet

Ts her, 

jeg er virkelig heeelt surrete... Var på jakt og var kjempe tørst da jeg kom hjem, resultatet ble at jeg drakk, og glemte at jeg måtte ta test.. 

Jeg sovner som regel ganske sent, så jeg tar den i natt istedenfor! Kan vell ta den i 2-3 tiden!

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her, 

jeg er virkelig heeelt surrete... Var på jakt og var kjempe tørst da jeg kom hjem, resultatet ble at jeg drakk, og glemte at jeg måtte ta test.. 

Jeg sovner som regel ganske sent, så jeg tar den i natt istedenfor! Kan vell ta den i 2-3 tiden!

Kan ta test selvom du har drukket vann, skal ikke ha noe å si 😅 men ta den når du vil, krysser fingrene hehe 

Anonymkode: e1d7f...9dd

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her, 

Hvis du er 15 uker på vei vil den vise positiv uansett 

Anonymkode: ba0fa...c31

Skrevet

Drakk sikkert 3-4 glass med drikke 😂 Gikk i bratte bakker og vanskelige veier, uten drikke så var ganske tørst 😂 Tar den da jeg må tisse igjen. Tisset just, turte ikke ta den da!😅

Skrevet

Vi begynner å bli mange som venter i spenning her nå 🤣

Krysser fingrene for et positivt resultat. Hvis ikke ville jeg nok bedt om en grundig sjekk hos lege/gynekolog for da kan det høres ut som hormonforstyrrelser av en eller annen grunn. 

Lykke til med test 😀

Anonymkode: 3bee2...4f0

• Liker 1
Skrevet

Vi begynner å bli mange som venter i spenning her nå 🤣

Krysser fingrene for et positivt resultat. Hvis ikke ville jeg nok bedt om en grundig sjekk hos lege/gynekolog for da kan det høres ut som hormonforstyrrelser av en eller annen grunn. 

Lykke til med test 😀

På ny så var dessverre testen negativ..😔 Mensen viser ingen tegn til å komme, og den skulle vært der i går..

Jeg klarer ikke forstå hva dette kan være.. Jeg har i dag morges gått rundt med magesmerter/murringer. <— IKKE mens smerter, aldri slike smerter/murringer ved mens.. 

Tror kanskje jeg må ringe legen, eller bli henvist til ul for å se om de kan se noe?..

Kan det være for sent å teste, eller skal testen vise positiv gjennom hele svangerskapet?..

kan ikke forstå dette, kvalmen,trøtt,humørsvinger, bukser som har blitt vanskelige og lukke, bh’er som er stramme rundt, hodeverk ++... 

Tok testen med morgenurin før i dag.. Har ikke fått lagt ut noe da vi mistet internettet i går kveld, og vi ikke har dekning her jeg bor, så fikk ikke brukt 4G.. 🙁 

Åå, dette var kjipt..😔

Skrevet

Å, så dumt 🙄 Hadde testen vært positiv nå, hadde liksom alt vært topp, og brikkene falt på plass. 

Nå regner jeg med bekymringene/grublingen fortsetter. Jeg ville kontaktet lege fortløpende for en sjekk. Har ikje så mange gode tips til hva dette kan være, men som nevnt tidligere tenker jeg på hormonforstyrrelser av en eller annen grunn. Og kan ikke stoffskiftesykdommer og gi rask endring i vekt og hodepine? 

Skrevet

På ny så var dessverre testen negativ..😔 Mensen viser ingen tegn til å komme, og den skulle vært der i går..

Jeg klarer ikke forstå hva dette kan være.. Jeg har i dag morges gått rundt med magesmerter/murringer. <— IKKE mens smerter, aldri slike smerter/murringer ved mens.. 

Tror kanskje jeg må ringe legen, eller bli henvist til ul for å se om de kan se noe?..

Kan det være for sent å teste, eller skal testen vise positiv gjennom hele svangerskapet?..

kan ikke forstå dette, kvalmen,trøtt,humørsvinger, bukser som har blitt vanskelige og lukke, bh’er som er stramme rundt, hodeverk ++... 

Tok testen med morgenurin før i dag.. Har ikke fått lagt ut noe da vi mistet internettet i går kveld, og vi ikke har dekning her jeg bor, så fikk ikke brukt 4G.. 🙁 

Åå, dette var kjipt..😔

Uff så kjipt! 

Skjønner godt at du blir bekymret, særlig når alle disse symptomene er der:/ anbefaler deg å kontakte legen for det kan være noe som trenger behandling😊  

Har hørt at testen kan vise negativ langt ut i svangerskapet, men vet ikke hvor langt du er, så dette må en lege finne ut 😊 

Lykke til ❤️

Anonymkode: e1d7f...9dd

Skrevet

Skal ringe og bestille time hos legen nå.. Kjenner jeg gruer meg litt, for er så mye føler jeg. Og er litt overvektig og er redd han mener det kan være det.. Håper uansett de kan finne ut av det.

Tusen takk for all støtte, alle

• 2 uker senere...
Skrevet

Har du hørt noe mer fra legen TS? :)

Skrevet
På 22.8.2020 den 19.08, Chipndip skrev:

Har du hørt noe mer fra legen TS? :)

Hei! Var hos legen, men legen visste ikke hva det kunne være, tok noen blodprøver men de var fine.. Nå er mens 14 dager for sen, og det er ingen tegn til at den skal komme..

Ble heller ikke sendt videre, så vet ikke hva jeg skal gjøre 😩

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Var hos legen, men legen visste ikke hva det kunne være, tok noen blodprøver men de var fine.. Nå er mens 14 dager for sen, og det er ingen tegn til at den skal komme..

Ble heller ikke sendt videre, så vet ikke hva jeg skal gjøre 😩

Nei men så merkelig :S Tok ni blodprøver for å måle HCG? Har du fortsatt symptomer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...