AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #41 Skrevet 30. august 2020 På 24.8.2020 den 23.00, Chipndip skrev: Nei men så merkelig :S Tok ni blodprøver for å måle HCG? Har du fortsatt symptomer? Ts her, ja.. Tok blodprøve for å sjekke om jeg var gravid, pluss noen andre. Kun fått beskjed om at prøvene ser fine ut.. Nå er jeg på dag 20 med overtid med mens, men den kom i dag. Men blør kjempe lite/nesten ingen ting.. Jeg pleier å blø ekstremt mye de første dagene og pleier å ha kjempe vondt.. Noe jeg ikke har nå. Har litt vondt til tider, men lagt ifra som jeg pleier.. Mensen pleier heller aldri og være for sen, om den er så er det maks et par dager.. Jeg merket istad, at på areola(?), området rundt nipplene, at jeg har noen små lyse prikker/klumper som går som en sirkel rundt. De er der jo til vanlig, men nå kom det ut mye gugg fra den ene da jeg klemte på den, akkurat som da man klemmer en kvise.. Det med symptomer har gitt seg litt, har fortsatt en del magevondt og humørsvingninger.. 😩 Anonymkode: 00843...10c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå