Gjest Trynefaktor Skrevet 10. august 2020 #1 Skrevet 10. august 2020 Jeg skal bake opp litt diverse til å legge i fryseren for å variere skolematen litt. Blant annet pizzasnurrer (grove). Tenkte å lage noen med tomatsaus/karbonadedeig/ost. Noen med grønn pesto/fetaost. Tips til mer spennende fyll? De er ikke så kresne bare det ikke blir altfor sterkt. 😅
Gjest Trynefaktor Skrevet 10. august 2020 #2 Skrevet 10. august 2020 Akkurat nå, Trynefaktor skrev: Jeg skal bake opp litt diverse til å legge i fryseren for å variere skolematen litt. Blant annet pizzasnurrer (grove). Tenkte å lage noen med tomatsaus/karbonadedeig/ost. Noen med grønn pesto/fetaost. Tips til mer spennende fyll? De er ikke så kresne bare det ikke blir altfor sterkt. 😅 Og peanøtter/valnøtter/hasselnøtter/eple/pære utgår pga allergi!
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #4 Skrevet 10. august 2020 Mozzarella, sopp, blåskimmelost, salami, chorizo, trøffelolje,friske urter, hvit pizza saus, Ikke samtidig alt dette da Anonymkode: 1c424...421
Brunhilde Skrevet 12. august 2020 #5 Skrevet 12. august 2020 Ost, skinke og purre. Gjerne med litt djonsennep hvis de liker/tåler det.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #6 Skrevet 12. august 2020 Fetaost og skinke Anonymkode: 6851d...842
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #7 Skrevet 12. august 2020 Mine barn elsker tacovarianten. Lager en kjøtt-/tomatsaus med karbonadedeig, løk, hvitløk og hakkede tomater som jeg krydrer med tacokrydder (bruker hjemmelaget, men kjøpte poser funker fint smaksmessig). Må ofte ha mer krydder enn til taco når man kun krydrer kjøttdeigen. Hiver i mer grønnsaker etter hva jeg har i kjøleskapet. Paprika, sellerirot, stangselleri eller litt finhakket spinat funker fint. Smører fyllet utover med revet ost på toppen før jeg ruller sammen og skjærer i passe snurrer. Anonymkode: 9cc27...bdf
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå