Gå til innhold

Jennifer Lopez' rumpe

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

leste idag at jennifer lopez er gravid i andre måned! jennifer er viden kjent for sin ehm vide rumpe! men nå som hu er gravid kommer hu til å legge på seg! noen som vil vedde på at rumpa hennes ikke blir så lekker lenger etter at hu har født???? >:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du, jeg kjenner folk som har født.. og trener man litt og holder korppen ved like kan de få tilbake sprettrumpa si.. Gå med topper som viser magen eller hva det skal være.

Jennifer Lopez er den peneste kjendisdama jeg har sett!

Helt utrolig nydelig dame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har født, og rumpa mi er like stram som før, den! 8) Jeg er en av de heldige som også har sluppet strekkmerker, og tilogmed magen er like flat og fin etter vel 7 måneder.

Er ikke sikkert jeg er like fornøyd etter et par fødsler til, men akkurat nå, så... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Missuganda
leste idag at jennifer lopez er gravid i andre måned! jennifer er viden kjent for sin ehm vide rumpe! men nå som hu er gravid kommer hu til å legge på seg! noen som vil vedde på at rumpa hennes ikke blir så lekker lenger etter at hu har født???? >:)

Dette synes jeg var dumt. Er dette for at du skal føle deg bedre når ruma hennes begynner å henge........ :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

både ja og nei :)

syns rumpa hennes er dritfin og den er mye større enn mi likevel er den hundre ganger finere! men hvis rumpa hennes blir stygg av dette ser jeg litt mer rettferdighet :) jeg gleder meg! ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette må da være absolutt lavmål. Jeg mener, å ØNSKE at noen skal bli styggere for selv å føle seg bedre.

Du vet kanskje ikke at hun har forsikret kroppen sin da?? For flere millioner kroner??

Tror nok hun kommer til å se ut som hun gjør nå i iallefall 50 år til :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Jennifer er flott jeg!! Så mye som hun trener er det liten fare for at hun kommer til å se ut som en dass etter at hun har født!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille_ ikke logget på

Skjønner ikke hvorfor hun er så populær jeg... helt alminnelig utseende men lite eller ingen pupper...

Det finnes så mange andre som er mye vakrere enn henne!!

Dessuten kommer vi ikke til å få se noe forfall der, tror nok hun legger seg under kniven før den tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Dings

Jeg synes hun er en nydelig dame, jeg - med en kropp som noen og enhver kan misunne henne! En fødsel eller tre trenger forresten ikke nødvendigvis å gjøre rompa hennes styggere, selv fødte jeg for et halvt år siden og ser like bra ut som før... :D Har ikke merket at det henger noe hverken her eller der, og magen er flat som den alltid har vært.

Jepp, det er smålig å ønske at andre skal bli styggere for å selv føle seg bedre. Hva med et selvtillitskurs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...