AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #1 Del Skrevet 10. august 2020 Heisann! jeg er litt usikker, så spør her! Kjøpte meg ny sykkel i sommer, sikkert sykla 25 mil på den. Merker at noen av girene kan henge seg opp, spesielt to av dem er trege. Jeg har syklet i regnvær, men utover det har sykkelen stått i sykkelbod under tak hele tiden, likevel er det kommet rust på kjeden. Det er flere år siden jeg har hatt sykkel, den sist hadde jeg i mangemange år, uten rust eller noen problemer, gjorde aldri noe med den heller, hadde den på service en gang annen hvert år kanskje, ellers syklet jeg bare uten problem. er det noe å klage på eller? Har ikke peiling Anonymkode: b4014...152 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #2 Del Skrevet 10. august 2020 Den skal inn på service når du har brukt den litt, fordi wirene strekker seg. Fikk du beskjed om det, har du tatt den servicen ? Du må kjøpe kjedeolje for at det ikke skal ruste. Anonymkode: 2e998...bbd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #3 Del Skrevet 10. august 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Den skal inn på service når du har brukt den litt, fordi wirene strekker seg. Fikk du beskjed om det, har du tatt den servicen ? Du må kjøpe kjedeolje for at det ikke skal ruste. Anonymkode: 2e998...bbd Nei det fikk jeg ikke beskjed om, ok takk! Anonymkode: b4014...152 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå