AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #21 Skrevet 10. august 2020 21 timer siden, AnonymBruker skrev: De skal kunne oppdage lesjoner på en vanlig MR uten kontrastvæske? Av hodet? ts Anonymkode: ec926...35b Ja, jeg tok en vanlig MR av hodet, uten kontrast, som viste lesjoner. Da ble jeg bedt om å ta ny MR med kontrast, som da viste aktive lesjoner. Anonymkode: 3e67e...d30
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #22 Skrevet 12. august 2020 På 10.8.2020 den 22.25, AnonymBruker skrev: Ja, jeg tok en vanlig MR av hodet, uten kontrast, som viste lesjoner. Da ble jeg bedt om å ta ny MR med kontrast, som da viste aktive lesjoner. Anonymkode: 3e67e...d30 Hadde du tatt spinalpunksjon også? ts Anonymkode: ec926...35b
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #23 Skrevet 12. august 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hadde du tatt spinalpunksjon også? ts Anonymkode: ec926...35b Det gjorde jeg etter MR med kontrast, og i tillegg tok jeg en VEP-test (for å påvise ev. skade på synsnerven). Anonymkode: 3e67e...d30
Atania Skrevet 12. august 2020 #24 Skrevet 12. august 2020 Mistet følelsen i høyre side av kroppen og ble sendt til legevakten, hadde opplevd rare symptomer i flere år (kraftløshet, dirringer, spasmer osv), men trodde ikke det var noe galt med meg. Ble sendt til MR fra legevakten og etterhvert videre til spinalpunksjon og videre undersøkelser, fikk diagnosen ganske raskt, de fant både gamle og nye arr/lesjoner på MR.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå